Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Malūnsparniai. Sraigtasparniai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
del maluno |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Cia dar linkas apie Bachzele: http://www.google.de/imgres?imgurl=http://www.bredow-web.de/Bachstelze-4.jpg&imgrefurl=http://www.bredow-web.de/Museum_Cosford/Focke_Achgelis_FA-330_Bachstel/focke_achgelis_fa-330_bachstel.html&usg=__7Hyt8JSKtskI4-r9XedPCJZziAg=&h=662&w=652&sz=92&hl=de&start=3&sig2=uWb3Kgrgrf5kbs9aFdKCtw&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=joApVgVRgr4hOM:&tbnh=138&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3DFa%2B330%2BBachstelze%2Bdaten%26um%3D1%26hl%3Dde%26tbs%3Disch:1&ei=emijTJ2-AZO7jAftr83uAg http://www.google.de/imgres?imgurl=http://www.luftarchiv.de/hubschrauber/fa330_2.jpg&imgrefurl=http://www.luftarchiv.de/hubschrauber/fa330.htm&usg=__M-eTJ-f145VodJYUnXAK4kpUJzY=&h=295&w=478&sz=38&hl=de&start=34&sig2=tGLh3QEonhYugFMwLEi8yg&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=wd7bsuwjnu5poM:&tbnh=80&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3DFa%2B330%2BBachstelze%2Bdaten%26start%3D21%26um%3D1%26hl%3Dde%26sa%3DN%26ndsp%3D21%26tbs%3Disch:1&ei=vGyjTMG5E5DKjAfYjqDzAg [ Redaguota Tr Rgs 29 2010, 07:45 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3575 | Audrius rašė ... Mane sudomino sitas pasakymas " оригинальный ротор DragonWings дает существенный выигрыш в качестве" Idomu ju butu uzklausti ,kokia kokybe? aerodinamine? pavirsiaus isbaigimo? pacio rotoriaus isbaigimo kokybe?Domintu konkretus atsakymas "kokia kokybe" Tarkim Vokieciu malunas "Bachstelze" kuri buvo naudojamas karo metu zvalgybai is povandeniniu laivu turejo aerodinamine kokybe 1:4,5 ,mentys buvo dengtos brezentu. Nuotraukoje dar neapvilktos mentys Tada paspeliokit kiek turi dabartiniai malunai kokybes gal 5 ar 10 kokybe?Nuo ko priklauso maluno kokybe?Nuo menciu pavirsiaus kokybes ar nuo firmos pavadinimo DW? maluno kaip ir lektuvo aerodinamine kokybe priklauso nuo keliamosios jegos ir pasipriesinimo jegos (o tiksliau kalbant siu jegu koeficientu) santykio. Keliamaja jega malune daro rotorius o stai pasipriesinimo jega susideda is rotoriaus pasipriesinimas+ liemens pasipriesinimas. Liuto dali sudaro rotoriaus pasipriesinimo jega. Taigi bendrai maluno aerodinaminei kokybei didziausia itaka turi rotoriaus aerodinamine kokybe. Zinoma svarbu mazinti ir liemens pasipriesinima - taciau kaipjau minejau tai ne pats svarbiausias komponentas (del mazu greiciu ir siaip mazos dalies bendrame pasipriesinime). Tai va jei kalbame apie rotoriaus aerodinamine kokybe - tai ji priklauso nuo daugelio faktoriu tokiu kaip, profilis, pavirsiau kokybe, pastatymo kampas, ikrovimas, apsisukimai, horizontalus maluno greitis ir t.t.. DW is tikruju pasizymi didesne aerodinamine kokybe nei analogai (info is keleto skirtingu saltiniu, bandymai buvo atliekami identiskomis salygomis). Konkreciam malunui pakeitus jo rotoriu i tokio pacio diametro DW rotoriu maluno charakteristikos pagereja apie 10-15 proc (procentus rasau is akies - reiktu paskaiciuti jei domina labai konkretus skaicius). Pagereja vertikalus kilimo greitis, mazeja zemejimo greitis, dideja max horizontalus greitis, mazeja kuro sanaudos esant kreiseriniam greiciui. Kas liecia tavo pateikta pvz apie povandeniniu laivu maluna tai netikiu kad jo kokybe butu 4.5 - cia matyt klaida. tokio tipo malunui geriausiu atveju buti 2,5-3 o pilnai dengtos kabinos su geru rotorium apie 4 teistempia. Esu ismataves savo maluno kokybe su senuoju 6 metru rotorium tai ji gavosi 2,5. | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Skaiciau apie sito maluno bandymus ir kaip jie tai padare.Kad 4,5 kokybe tai tikrai,pradine versija turejio vos 3 padidinus svori menciu galuose papildomai 1200 g buvo pasiekta 4,5 .Kodel taip vyksta ? ogi todel ,kad sumazinus rotoriaus koniskuma padideja jo aerodinamine kokybe,padidejas svoris galuose mentis tempia didesne jega tuo rotorius tampa tiesesnis(nekoniskas) tuo sumazindamas horizontalu skrydzio pasipriesinima.taip kad menties pavirsius turi mazai tam itakos.Malunu kokybe vidutiniskai yra 4 jei nori pasiekti 5 tai tikrai reikia gerai padirbeti,bet ar verta tik del vieno kokybes vieneto griauti kalnus ,kad ji tureti? Taip ,kad nematau kuo blogos lenku mentys pavirsiu kokybe,skersmeniu (8-10 metru) tinka puikiai dvivieciui.Vienintelis yra neaisku,kokios medziagos,technologija,bandymai,manau pakalbejus su gamintoju jis ta isaiskintu daugiau. Kitas atvejis: parodoje teko kalbetis su vienu sraigtasparnio pilotu,kuris pilotuoja,krovinini sraigtasparni ,su stumoklinio zvaigzdiniu motoru (tikras muziejinis eksponatas nuotraukos apacioje) ir medinem mentim!!,kuriu pavirsiaus kokybe tikrai nera ideali,jis atlikineja su juo profilaktiskai kas pusmeti ar dazniau autorotacijos avarinius nusileidimus.Pasakoja ,kad ner ka lygintis dabartiniams malunams su jo sraigtu autorotacijoj,AE kokybe tikrai didesne. ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3575 | Audrius rašė ... Skaiciau apie sito maluno bandymus ir kaip jie tai padare.Kad 4,5 kokybe tai tikrai,pradine versija turejio vos 3 padidinus svori menciu galuose papildomai 1200 g buvo pasiekta 4,5 .Kodel taip vyksta ? ogi todel ,kad sumazinus rotoriaus koniskuma padideja jo aerodinamine kokybe,padidejas svoris galuose mentis tempia didesne jega tuo rotorius tampa tiesesnis(nekoniskas) tuo sumazindamas horizontalu skrydzio pasipriesinima.taip kad menties pavirsius turi mazai tam itakos.Malunu kokybe vidutiniskai yra 4 jei nori pasiekti 5 tai tikrai reikia gerai padirbeti,bet ar verta tik del vieno kokybes vieneto griauti kalnus ,kad ji tureti? Taip ,kad nematau kuo blogos lenku mentys pavirsiu kokybe,skersmeniu (8-10 metru) tinka puikiai dvivieciui.Vienintelis yra neaisku,kokios medziagos,technologija,bandymai,manau pakalbejus su gamintoju jis ta isaiskintu daugiau. Kitas atvejis: parodoje teko kalbetis su vienu sraigtasparnio pilotu,kuris pilotuoja,krovinini sraigtasparni ,su stumoklinio zvaigzdiniu motoru (tikras muziejinis eksponatas nuotraukos apacioje) ir medinem mentim!!,kuriu pavirsiaus kokybe tikrai nera ideali,jis atlikineja su juo profilaktiskai kas pusmeti ar dazniau autorotacijos avarinius nusileidimus.Pasakoja ,kad ner ka lygintis dabartiniams malunams su jo sraigtu autorotacijoj,AE kokybe tikrai didesne. ![]() ![]() kad kugiskumas turi itakos kokybei - tai aisku, taciau vis tiek netikiu kad tas malunas turejo 4,5. Na bet cia neesme - nesileiskim del to i dikusijas. Beje DW rotorius irgi turi "sunkius" menciu galus - tai viena is priezasciu kodel jo kokybe siek tiek geresne nei kitu. Taciau DW turi rimta minusa- labai sunkiai issisuka. Prerotatorius butinas. | ||
Į viršų | | ||
stasys2 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #109 Prisijungta: An Geg 06 2008, 07:57Pranešimų: 457 | Keletas nuotrauku is Lomzos.. Lenko savadarbis.. ![]() | ||
Į viršų | | ||
stasys2 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #109 Prisijungta: An Geg 06 2008, 07:57Pranešimų: 457 | Bendras vaizdas..![]() | ||
Į viršų | | ||
stasys2 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #109 Prisijungta: An Geg 06 2008, 07:57Pranešimų: 457 | variklis![]() | ||
Į viršų | | ||
stasys2 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #109 Prisijungta: An Geg 06 2008, 07:57Pranešimų: 457 | dar![]() | ||
Į viršų | | ||
stasys2 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #109 Prisijungta: An Geg 06 2008, 07:57Pranešimų: 457 | galva ar, kaip ji ten vadinas..![]() | ||
Į viršų | | ||
stasys2 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #109 Prisijungta: An Geg 06 2008, 07:57Pranešimų: 457 | Menciu issukimo mechanizmo dalis..![]() | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System