Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Vainiaus projektas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2987 | ir būk geras,neaptraukinėk lėktuvo ir sparnų stiklo audiniu.Yra tam reikalui gerenių medžiagų,kaip pvz. cekonit-as,dacron-as ,ar aviacinė drobė galų gale.Stiklo audinys tikrai ne tam skirtas.. Ir dar-iš kur tiek svorio žadi pririnkt,tikriausia nežadi daryt iš santechninių vamzdžių?? | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | Kazkodel niekas nieko neparaso apie varikli - kiek suprantu motociklo URAL variklis visai netinkamas tokiam reikalui , yra sunkus ir silpnas , ir labai abejoju ar issuks 1,50 propeleri tiesiai ant veleno . kazkur cia anksciau jau buvo diskutuojama apie uralo panaudojima aviacijoje , zodziu nieko gero , yra kruva tikrai geresniu varikliu | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1403 | juozas49 rašė ... ...Vistik reikia kreiptis i specialistus, kurie gamina lektuvus. Kad Justas taip ir daro (bent jau as taip supratau). Tik speju, kad informacijos apie cia pateikta jo ideja specams bus mazoka - keli eskizai, kuriuose, tikriausia, nematyti jokiu "revoliuciniu" sprendimu. Tikrai nepretenduoju i specus, taciau ideja panaudoti sunku "Ural'o" varikli stebina (juk ne sovietiniai laikai, kuomet beveik nebuvo alternatyvu). | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1647 | Na variklis as manau nera tai prie ko reik prisirist. Kai bus lektuvas uzdet galima bus bet ka, hirt'a rotaxa ar dar ka nors. svarbu galia ir svorio neperlipt. Kas liecia urala tai cia tuo atveju jei nori padaryti "time mashine" ir gryzt su ja kokius 30 m atgal. | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Taip pripazystuu breziniai tikrai niekam tike, savaites gale bus nauji tikslus, aciu uz pastebejima, o dabar del stiklo audinio, suprantu, kad yra tikrai daug feresniu negu stiklo audinys, bet kuom pats stiklo audinys netinka? o jy darysiu tikrai ne is santechniniu vamzdziu, o is konstrukciniu, o del uralo variklio, tai kolkas jy desiu, taip dabar ne sovietiniai laikai ir t.t bet visi kiti galingesni rimtesni aviacinbiai varikliai atsiremia y didziulius pinigus, o as turejau keleta uralo varikliu viena kapitaliskai sutvarkiau, ir stengsiuos praslys su juo | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | mesk ta uralo varikli per tvora , yra kitokiu motociklu varikliu , kad ir tu paciu britvu - lengvi , galingi ir ekonomiski , plius patikimi ir skysciu ausinami ( dauguma ) , ir manau kaina ne kaip rotaxu , uz 1500 lt gali visa nupirkt su visom elektronikom . be to , is kur istraukei , kad uralas turi 27 kilovatus ? gal 27 arklius , tai dar tikeciau | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Mesciau galbut ir mesiu, taip uralas turi 27 KW net tokia informacija BIKEZ.COM duoda, ir gal maisai su dnepro ar emkos varikliu, dnepras taip turi 26 ag o uralas 27 kw arba berods 36 ag matai o britvu varikliai nieko neekonomiskesni, nes jie savo galia pasiekia tik prie aukstu apsuku, o opozitinis variklis turi nedaug apsuku, bet didele gale, galvoju apie subaru varilkly, arba suzuki swift 3 cilindru 998 ccm kuris turi 37 kw. (cia automobilio) | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Vainius rašė ... o opozitinis variklis turi nedaug apsuku, bet didele gale, nei apsisukimai nei galia niekaip nesusije su motoro konfiguracija (opozicinis, eilinis, zvaigzdinis ar V formos) | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Tai čia tavo tiesa, as norėjau pasakyt jog "Ural" variklis prie jo neaugžtų apsukų išvysto 27 kw, o sportinio motociklo "britvos" jo didziausia galią išvysto palyginus su ūralo prie žymiai augštesnių apsuku, taigi norint išvystyti sportinio motociklo didelę galią reiks "užlaušt gazą" ir taip kur tikrai nebus taupomas, ar ekonomiškiau sunaudos negu ūralo | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2369 | Vainius rašė ... Mesciau galbut ir mesiu, taip uralas turi 27 KW net tokia informacija BIKEZ.COM duoda, ir gal maisai su dnepro ar emkos varikliu, dnepras taip turi 26 ag o uralas 27 kw arba berods 36 ag matai o britvu varikliai nieko neekonomiskesni, nes jie savo galia pasiekia tik prie aukstu apsuku, o opozitinis variklis turi nedaug apsuku, bet didele gale, galvoju apie subaru varilkly, arba suzuki swift 3 cilindru 998 ccm kuris turi 37 kw. (cia automobilio) pasiskaityk varikliu skyriu , konkreciai apie motociklo variklio pritaikyma . rasi daug info apie galingumo , svorio santyki , kuro sanaudas , ir pamatysi , kad geresnio ( pigesnio ) varianto kaip moco variklis nera . tarp kitko , mano skraidykles YAMAHOS 600 variklio apetitas buvo tik 8 l/h skrendant dviese , o del aukstu apsuku spresk pats - max leidziamos 11500 , kreiseryje buvo iki 6000 , tik kylant 8000 . Zodziu , neverta isradinet dviracio [ Redaguota Pr Lap 22 2010, 08:52 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System