Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
M 332 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Pasiruosimas velenelio montavimui. Kadangi velenelio tarpines pakankamai storos jas isemus butu problemos su jungiamojo veleno augsciu tai teko jas sudeti. Kadangi ju medzega pakankamai kieta ir neuztikrintu sandarumo teko pertepti skysta tarpine (dariau kaip tikras lietuvis ) kad uztikrinti sandaruma [ Redaguota Sk Bir 28 2015, 01:24 ] | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Sudedame ausinimo aptakus ir veleneli | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Dar velenelis | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Starteris, kompresorius ir t.t. savo vietoje | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | dekui uz foto albuma | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Variklis po remonto skraidė apie 60 valandų. Pasikeitimai: -Nežymiai padidėjęs galingumas. -Nustojo per visus galus bėgti tepalas. Pavarva simboliškai per velenėlio sujungimą, bet Šarūnas sako kad ir šį gamyklinį defektą galima pašalinti. -Mažiau degina tepalo-matyt dėl tepalo rūšies pakeitimo. Taip pat dėl pradėjusio normaliai dirbti siurblio, pašalinančio tepalo perteklių nuo vožtuvų. -Idealiai dirba uždegimo sistema. Jokių būdingų permušimų ir darbo netolygumo. Puikiai užsiveda bet kokiom sąlygom. Kartais paerzinu Šarūną, klausdamas ar jis nežagsėjo. Sakau, turėjai žagsėti, nes vis geruoju minėjau dėl puikiai suremontuoto variklio . | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Klausimas tiems kas arde ar siaip zino: kokiu principo veikia kuro siurblys siame variklyje? Ten du plunzeriai. Kaip vyksta kuro paskirstymas cilindrams? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | AR rašė ... Klausimas tiems kas arde ar siaip zino: kokiu principo veikia kuro siurblys siame variklyje? Ten du plunzeriai. Kaip vyksta kuro paskirstymas cilindrams? Tavo atveju kiekvienas besisukantis plunžeris aptarnauja tris cilindrus. Mano atveju vienas plunžeris keturis cilindrus. Kuro kiekis dozuojamas taip: Priklausomai nuo išretėjimo įsiurbimo kolektoriuje, aneroidinės dėžutės stumdo adatą, reguliuojančią tepalo padavimą į plunžerio dozavimo mechanizmą. Dozavimas vyksta keičiant svirtelės atramos tašką, tuo pačiu plunžerio nuspaudimo dydį. Sistema iš pirmo žvilgsnio sudėtinga, tačiau paprastai reguliuojasi, patikima, leidžianti labai ekonomiškai naudoti kurą. Nereikia bijoti apledėjimo. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Rolandas rašė ... Kuro kiekis dozuojamas taip: Priklausomai nuo išretėjimo įsiurbimo kolektoriuje, aneroidinės dėžutės stumdo adatą, reguliuojančią tepalo padavimą į plunžerio dozavimo mechanizmą. Dozavimas vyksta keičiant svirtelės atramos tašką, tuo pačiu plunžerio nuspaudimo dydį. Sistema iš pirmo žvilgsnio sudėtinga, tačiau paprastai reguliuojasi, patikima, leidžianti labai ekonomiškai naudoti kurą. Nereikia bijoti apledėjimo. aha, sita apytiksliai zinau Rolandas rašė ... Tavo atveju kiekvienas besisukantis plunžeris aptarnauja tris cilindrus. Mano atveju vienas plunžeris keturis cilindrus. Vat mane labiausiai ir domina kaip "aptarnauja"? T.y. turetu buti kazkoks paskirstytojas? Butent kokiu budu kuras is vieno plunzerio patenka i 3 arba net 4 cilindrus? | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Benzininiuose varikliuose kuras cilindrams neskirstomas. Purkštukai veikia lygiagrečiai. Benzinas purškiamas į įsiurbimo kolektorių, ties įsiurbimo vožtuvu. Reikiamu momentu atsidarius vožtuvui, benzino ir oro mišinio debesėlis įsiurbiamas į cilindrą. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System