Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Aerodinamikos pagrindai


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Aerodinamikos pagrindai
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Pn Kov 11 2011, 01:25
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3568
prezentacija apie aerodinamikos pagrindus(profiliai ir jegos) ir filmukas apie profilio aptekejima
airfoil.rar
profilio_apiputimas.rar

[ Redaguota Pn Kov 11 2011, 01:26 ]
Į viršų
NNN
Pr Kov 26 2012, 09:05
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Čia irgi apie aerodinamiką ..., kuri paneigia Bernulio dėsnio įtaką sparno keliamosios jėgos susidarymui. Keliamoji jėga, pasak šios teorijos, susidaro dėl atakos kampo, o ne dėl slėgio skirtumo, atsiradusio dėl profilio išgaubtumo.

Originalus tekstas:
On a lifting wing with non-zero angle of attack the boundary layers on the top and bottom of the wing contain rotational flow in opposite directions. If the wing is travelling through the air from right to left the top boundary layer has clockwise rotational flow, the bottom layer anti-clockwise. Sum them together and you get a net clockwise rotational flow, the bound vortex in effect. This induces circulation (irrotational flow around the whole wing, from the boundary layer outwards. This is what causes the flow above the wing to beat the flow under the wing to the trailing edge (see the windtunnel footage from the University of Cambridge.
http://youtu.be/6UlsArvbTeo).

A sharp trailing edge is critical, because when you introduce an angle of attack into the airflow, the Kutta effect at the sharp trailing edge locks the circulation in place. The downwash caused by the bound vortex is the net momentum change imparting the lift force, as by Newtons Law, we can infer an opposite reaction is happening on the wing. In contrast, the trailing vortex is not attached to the wing and causes a downwash that is detrimental to lift, forcing you to adopt an even higher angle of attack to counteract this – drag in other words.

The video illustrates the effect of circulation on a lifting airfoil excellently. Of course, at zero angle of attack (not necessarily on the chord line), the split flows will meet each other at the same time at the trailing edge. Wings don't need camber to generate lift. They just need a blunt leading edge and a sharp trailing edge and have an angle of attack (US) or incidence (UK) to kick off the circulation effect (a bit like a spinning cricket ball that swings). The net physical effect is indeed a lower pressure region on the top surface compared to the lower surface, but this is not 'caused' by the Bernoulli effect, which is an effect of the law of conservation of energy, not the cause of lift.. It's actually caused by the integrated effect of the boundary layer rotational flows.

Understanding Fluid Dynamics and Aerodynamics (and the advanced calculus that goes with it) is the only way to really get to grips with this subject. But it is a fascinating science, The key scientists are Lanchester (British), Zhukovsky a.k.a. Joukowski (Russian), Prandtl and Kutta (both German). Lanchester was the genius who first discovered circulation.

We should be honouring Lanchester, not Bernoulli.


[ Redaguota Pr Kov 26 2012, 09:08 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
Pr Kov 26 2012, 09:40
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797
4.2 Svetainėje tarpusavyje bendraujama ir informacija skelbiama lietuvių kalba. Išimtys suteikiamos tik pavadinimams, asmenvardžiams ir citatoms. Jeigu straipsnio, žinutės, komentaro, pranešimo ar kitokios informacijos autorius pateikia citatą užsienio kalba, jis privalo greta pateikti ir vertimą į lietuvių kalbą. Administratorius gali paskirti specialias atskiras svetainės vietas bendravimui užsienio kalbomis.
Į viršų
Rolandas
Pr Kov 26 2012, 10:05
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5573
Taip jau susiklostė, kad aš ir dauguma mano bendraamžių angliškai susikalba tik tada, jei neužimtos rankos. Jaunimui lengviau, tačiau dauguma jų nežino rusų kalbos. Tad informacijos skelbimas užsienio kalba kvepia arogancija, ir Nerijaus reikalavimas visai pagrįstas.
Į viršų
vytautas 42
Pr Kov 26 2012, 10:22
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2369

Rolandas rašė ...

Taip jau susiklostė, kad aš ir dauguma mano bendraamžių angliškai susikalba tik tada, jei neužimtos rankos. Jaunimui lengviau, tačiau dauguma jų nežino rusų kalbos. Tad informacijos skelbimas užsienio kalba kvepia arogancija, ir Nerijaus reikalavimas visai pagrįstas.

Tai dar gerai gyvenat - as pvz angliskai nei ranku nei koju pagalba ko gero nesusisnekeciau . Bet va , rusiskai , tai taip pat kaip ir lietuviskai galiu pliurpt
Į viršų
NNN
Pr Kov 26 2012, 10:39
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Viršuje parašiau juk straipsnio esmę/santrauką. Vertimo daryti neturiu laiko.

Bet, jei išmesit, Jūsų reikalas - aš neįsižeisiu ...


[ Redaguota Pr Kov 26 2012, 10:40 ]
Į viršų
NNN
Pr Kov 26 2012, 10:51
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
P.S. Šios svetainės http://translate.google.com/# pagalba galima gauti tokį vertimą:

Dėl su ne nulinio atakos kampo kėlimo sparno ant sparno viršuje ir apačioje yra pasienio sluoksniai sukimosi srautą į priešingas puses. Jei sparnas keliauja per orą iš dešinės į kairę viršų pasienio sluoksnio pagal laikrodžio rodyklę, sukimosi srautą, apatinis sluoksnis prieš laikrodžio rodyklę. Apibendrinant juos kartu ir gausite grynąjį laikrodžio sukimosi srautą, Nustatytas sūkuriai į poveikį. Tai skatina apyvartą (irrotational srautas aplink visą sparno, iš pasienio sluoksnio į išorę. Tai, kas sukelia virš sparno srautą, mušti srautą pagal sparno galinės briaunos (žr. windtunnel filmuotą medžiagą iš Kembridžo universiteto.
http://youtu.be/6UlsArvbTeo).

Aštrus gale kraštas yra labai svarbus, nes, kai jūs pristatyti į oro srauto atakos kampo, Kuto poveikis aštriu užpakalinės briaunos spynos, kraujotaką. Downwash sukelia gaunamo verpetą grynasis impulso pokytis skleisti keliamosios jėgos, niutonais įstatymo, galime daryti išvadą, priešais reakcija vyksta ant sparno. Priešingai, gale sūkuriai nėra pridedamas prie sparno ir sukelia downwash, kuris yra žalingas pakelti, verčia priimti dar didesnį atakos kampas kovoti - kitaip tariant, vilkite.

Vaizdo cirkuliacijos poveikį kėlimo profilio puikiai iliustruoja. Žinoma, nulinio atakos kampo straipsnio nebūtinai stygai), skaldyti srautai susitiks tarpusavyje, tuo pačiu metu prie užpakalinės briaunos. Sparnui nereikia išlinkio, kad generuoti keliamąją jėgą. Jis tiesiog turi turėti buką priekinę briauną ir aštrią galinę braiuną bei ir turėti atakos kampą (JAV) arba dažnis (JK) nusimesti cirkuliacijos poveikį (kaip verpimo kriketo kamuolys, kad svyravimas šiek tiek). Grynasis fizinis poveikis iš tiesų yra ant viršutinio paviršiaus mažesnis slėgis regionas, palyginti su apatinio paviršiaus, tačiau tai nėra "sukėlė" Bernoulli poveikį, kuris yra Energijos tvermės dėsnis, o ne liftu sukelia poveikis. . Jis sukėlė tikrą integruotą poveikio pasienio sluoksnio sukimosi srautų.

Suprasti skysčių dinamikos ir aerodinamikos ir pažangi akmuo, kad eina su juo) yra vienintelis būdas iš tikrųjų gauti į kovą su šia tema. Bet tai yra įspūdingi mokslas, pagrindiniai mokslininkai Lanchester (Didžioji Britanija), Zhukovsky dar žinomas kaip Joukowski (rusų kalba), "Prandtl ir Kuto (vokiečių kalba). Lanchester buvo genijus, kuris pirmą kartą atrado cirkuliaciją.

Mums turėtų būti pagerbti Lanchester, ne Bernoulli.


Manau, kad "arogancija" yra užsienio kalbų žinojimo būtinybės ignoravimas ...

Aš dar naudojuosi šiais žodynais: http://www.lkz.lt/ , http://www.lietpol.eu/pl/ , http://www.merriam-webster.com/ , http://www.lietuviu-anglu.com/

Gal ir kitiems bus naudinga ...
Į viršų
Juozas
Pr Kov 26 2012, 06:33
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 998
Kas suras nors vieną logišką sakinį?..
Į viršų
SKR LT
Pr Kov 26 2012, 09:08
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 340
Taip buvau įpratęs skaityti tualete, kad netyčia prikakojau bibliotekoj....
Į viršų
NNN
An Kov 27 2012, 10:37
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Na, štai, turėjau kiek laiko, išverčiau ...

Aplink sparną, kuriam suteiktas atakos kampas, oro sluoksniai juda kaip laikrodžio rodyklės. Jei sparnas oro sraute juda, tarkim, iš dešinės į kairę, viršutinis pasienio sluoksnis juda pagal laikrodžio rodyklę, o apatinis sluoksnis - prieš laikrodžio rodyklę. Apibendrinant juos kartu ir gausite srauto judėjimą pagal laikrodžio rodyklę aplink sparną, su indukuota valktimi. Pasienio sluoksnis viršutinėje sparno dalyje įsuka ir srautą virš jo, o dėl to oro srautas viršuje pergali oro srautą sparno apačioje. Žiūr. filmuotą medžiagą iš Kembridžo universiteto.
http://youtu.be/6UlsArvbTeo).

Aštri galinė briauna yra labai svarbi, nes sustapdo (Kuto poveikis) šioje vietoje srauto cirkuliaciją. Srauto kritimas nuo galinės briaunos (pagal Niutono veiksmo-atoveiksmio dėsnį) yra priešinga keliamosios jėgos reakcija ir yra žalinga (valktis) bei reiklauja dar didesnio atakos kampo, tuo sukeliant pasipriešinimo jėgas.

Šis video puikiai iliustruoja cirkuliacijos poveikį. Žinoma, nulinio atakos kampo atveju (nebūtinai stygai), Abu sluoksniai susitiks tarpusavyje, tuo pačiu metu prie galinės briaunos. Sparnui nereikia išlinkio, kad generuoti keliamąją jėgą. Jis tiesiog turi turėti buką priekinę briauną ir aštrią galinę braiuną bei ir turėti atakos kampą. ... panašiai, kaip besisukantis, judantis kamuolys. Fizinis poveikis iš tiesų yra slėgio sumažėjimas viršutinėje sparno dalyje, lyginant su apatine sparno dalimi, tačiau tai nėra Bernoulli dėsnio poveikis, kuris yra Energijos tvermės dėsnis, o ne keliamosios jėgos atsiradimo priežastis. Keliamoji jėga yra integruotas abiejų pasienio sluoksnių cirkuliacijos poveikio rezultatas.
Mes turėtume dėkot Lanchester, ne Bernoulli.


[ Redaguota An Kov 27 2012, 10:47 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0661sek,0.0066iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,945kb