Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Aerodinamikos pagrindai |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Rolandas rašė ... Aerodinaminis klausimas-kodėl oro įėjimo kanalai visada daromi atitraukti nuo korpuso. Logiškai galvojant kanalas turėtų liestis su korpusu, liemeniu. Vienas iš pavyzdžių nuotraukoje. ![]() O kodėl Pito vamzdeliai išnešti į priekį/atskirai, o ne padaryta tiesiog skylute kur nors sparne ar aptake? | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2375 | ms Jazz2000 jokio pitvamzdžio nėra, juolab išnešto priekin, tiesiog vežimėlio aptako priekyje skylė ir tiek | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2375 | Įdomumo dėlei - taškelis priekyje nei kiek neišsikišęs vamzdelis priekyje vežimuko su peršviečiama šlangute iki greičio prietaiso![]() | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Na gal ne visai tiksliai išsireiškiau. Padaryk ne pačiam priekyje tokia skylutę ir pamatysi manau skirtumą. Pvz F-86 Sabre, FJ-1 Fury priekyje irgi oro paėmimo angos neatskirtos. | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 472 | Rolandas,ne apie pito vamzdelį paklausė...🥱 | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Rolandas rašė ... Aerodinaminis klausimas-kodėl oro įėjimo kanalai visada daromi atitraukti nuo korpuso. Logiškai galvojant kanalas turėtų liestis su korpusu, liemeniu. Vienas iš pavyzdžių nuotraukoje. ![]() Oro kanalai visada atitraukiami tam, kad nepatektų paviršinis oro srautas. Kartais dar dedama papildoma plokštė, paviršinio srauto atitvėrimui. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Andrius rašė ... Rolandas,ne apie pito vamzdelį paklausė...🥱 O skirtumas koks? Sujauktas paviršinis oro srautas neigiamą įtaką gali daryti ir tam ir tam. Kad to poveikio nebūtu, oro paėmimo angos išnešamos toliau nuo paviršiaus kur oro srautas +/- stabilus. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 544 | Viename savo lėktuvėlyje panaudojau pito vamzdelį iš ,,Fokos'' Tai ne vamzdelis, o nosyje įklijuotas mikrokibirėlis [skylė]. Greitį rodė gerai, bet pakeičiau nosies pastatymo kampą 4 laipsniais ir jau reikėjo 12 cm. ilgio vamzdelio, nes pradėjo aiškiai meluoti. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1405 | ![]() | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5575 | Gerai, Andrius dar kartą paaiškino. Prie pat liemens oro srauto greitis nulinis, toliau greitėja. Tai išeitų kad padarius oro ėmimo kišenę iki pat liemens, oras toje dalyje išeidinėtų iš kišenės. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System