Diskusijos
| Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
| Motociklo variklio pritaikymas ULO | ||
| Eiti į puslapį << >> | |
|
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
| Autorius | Pranešimas | ||
| Rolandas |
| ||
rolandas![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5577 | Kazkaip keistai stora skriemulio tvirtinimo plokste. Negi is tiesu masyvus metalo gabalas? Kaip itempiamas dirzas? | ||
| Į viršų | | ||
| vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 3006 | Rolandas rašė ... Kazkaip keistai stora skriemulio tvirtinimo plokste. Negi is tiesu masyvus metalo gabalas? Kaip itempiamas dirzas? reduktoriuje su krumpliuotu diržu turi būti labai standus korpusas.Esant nestandžiam korpusui dėl vibracijų atsiranda ašių nelygiagretumas ir diržas nučiuožia ,nepadeda joki bortai.Didžiojo skriemulio ašis padaryta su ekscentriku,ir ją sukant,įtempiamas diržas. Aš biskį ne į temą,bet yra ir daugiau neblogų varijantų.Pvz Rotax- as iš sniego rogių.variklis keturtaktis, V formos,o tai reiškia,kad patogu dakonstruoti reduktorių.1000 cm kubatūra,prie 7000aps/min vysto 90 a.j.Svoris su visais agregatais: starteriu ,generatoriumi ir t.t. tuščio 47 kg!! kaina visai ne astronominė,gal net gi sakyčiau labai prieinama. [ Redaguota Kt Grd 03 2009, 02:11 ] | ||
| Į viršų | | ||
| Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Tokio storio plokste reik det, jei jos tvirtinimas yra pvz tik apacioje. Tuo tarpu jei imanoma virsui padaryti atrama kazkokia, tai nebutina. Bortelius jei jau daro, tai pakanka padaryti pilnai ant mazojo skriemulio. Be to mazojo skriemulio daryti nebutina, nes daugumoje imoniu prekiaujanciu skriemuliais ir dirzais, mazuju buna "zagatovkes" is aliuminio iki 75mm diametro. | ||
| Į viršų | | ||
| vysniukas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Cia dar vienas varikliu pritaikymas http://www.vortechonline.com/engines/ | ||
| Į viršų | | ||
| juozas49 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 819 | Cia dar vieno motociklo variklio Honda Hornet perdarymas,priderinant skraidyklei.Galingumas 98AJ,svoris tuscio 60kg.Atstumas nuo priekinio seilenbloko tvirtinimo iki propelerio 80cm.Propelerio remas pilnai nuimamas per 5 min.Motoremas taip pat lengvai isardomas.Kuro sanaudos,jei lenkai nemeluoja,apie 7l skrendant dviese.Planuoju uzbaigti iki sezono pradzios.![]() ![]() ![]() | ||
| Į viršų | | ||
| Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Liuks, galingas ir ekonomiskas variklis. | ||
| Į viršų | | ||
| Vanagiukas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | cia dar straipsnis su foto, gal kam bus idomu jei dar nebuvo cia patalpintas: http://thekneeslider.com/archives/2007/03/05/motorcycle-engine-powered-airplanes/ | ||
| Į viršų | | ||
| Saulius P |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Sitas man patiko: http://thekneeslider.com/archives/2009/06/29/snaefell-laverda-sidecar-project/ | ||
| Į viršų | | ||
| Vanagiukas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | cia uralas su spoileriais | ||
| Į viršų | | ||
| Audrius |
| ||
| Svečias | Gal toki kas noretu pritaikyti Mini CooperS motoras ,plikas apie 50 kg ,190 arkliu ,naja galeciau parupinti uz 3200 euro![]() ![]() ![]() | ||
| Į viršų | | ||
| Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System


























kaina visai ne astronominė,gal net gi sakyčiau labai prieinama. 











