Diskusijos
| Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
| Motociklo variklio pritaikymas ULO | ||
| Eiti į puslapį << >> | |
|
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
| Autorius | Pranešimas | ||
| Vanagiukas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | Audriau, bet jo resursas bus kelias desimt valandu jei per reduktoriu pjauti kad nors ir 70 prc jo jegu pastoviam darbo rezimui | ||
| Į viršų | | ||
| Audrius |
| ||
| Svečias | Jo tikrai nesupjausi,pilnom apsukom ,o jei dar padaryt cip tiuning tures 250 arkliu bet tada yra rizika ,kad kas gali neatlaikyt. | ||
| Į viršų | | ||
| Vanagiukas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | na nenoriu gincytis, bet tada paaiskink, kaip pvz sertifikuotas lycomingas : O-235-C 115hp apsukos 2,800 TBO - 2,400 jo turis jei neklystu beveik 4 europietiski litrai, o arkliu tik 115!!! is viso sito ir gaunasi, kad variklis neperspaustas, gali dirbti pilnu pajegumu besisvilpaudamas, kaip tarkim radialiniai, kaip ai-14ra, jei neklystu turis yra apie 7 litrai, kumeliu bent deklaruoja 260, o resursas TBO 800h su rusiskais taukais, arba 1000h su aeroshell. tai pabaigai, pamastykim, kiek variklis, kurio kubatura 1.6 su 190 hp dirbtu maksimaliais sukiais, neskaitant to kad turbina pasibelstu pas Abraoma po keliolikos minuciu. p.s. pasilieku teise klysti jei kazko nesupratau! | ||
| Į viršų | | ||
| Audrius |
| ||
| Svečias | Na po keliu minuciu tai tikrai nieko neatsitiks kaip ir po keliu simtu valandu,juk masinose jie taip pat tarnauja ir kas vazineja su tokiom masinom tai ir smaugia negailedami ir nesugeba papjaut per du metus nes dar garantija galioja ir gautu nauja,bet niekaip.Na o 2400 valandu tai tikrai ner ko tiketis ,na 1000 tai reiktu tiketis. | ||
| Į viršų | | ||
| Vanagiukas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | Audriau, neissivaizduoju ant masinos turbinos veikimo pastoviai kuri laika, nebent kalti pirma ir "drozti" saules, arba minti maksimaliu greiciu kaunas klaipeda,.. kazkodel logika man neleidzia tiketi tuo, kad taip variklis eksplotuojamas ilgai tarnautu.. | ||
| Į viršų | | ||
| Audrius |
| ||
| Svečias | Visiskai taip ,deda net ir kompresoriu kartu su turbina, kad slegio nereiktu laukti spustelejus gaza lupa nuo pirmo begio iki penkto ir limpi prie sedynes,vaziujant 180 ir dar uzminus jauti trauka ir matai greitai kilancia rodykle mazdaug iki 230 poto jau pasilpsta trauka uzriboja prie 250 ir tada girdisi kaip gaza numetineja elektronika. | ||
| Į viršų | | ||
| Vanagiukas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | va tokiu atveju ir gali angelas sargas kartu nebesuspreti, bet ech, malonus tas jausmas kaip nuo slaunu raumenis lupa! | ||
| Į viršų | | ||
| Audrius |
| ||
| Svečias | Teko pasivazinet su M6 nauju 550 AJ va ten tai daiktas,nebandziau bet sako prie stacios sedynes pridedi mobilnika ir duodi gazo ir mobilnikas laikosi kol pasieki 200km/h tik tada pradeda ciuosti zemyn sedynes atlosu.Atlosas turi buti pastatyta 90 laipsniu kampu. | ||
| Į viršų | | ||
| Vanagiukas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | tiketina, tiek kumeliu turi lupti kaip velnias dusia! | ||
| Į viršų | | ||
| Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Turbinas irgi galima iviairiai reguliuot, mano dyzeliuke dabar ji jungiasi nuo ~1800rpm, kitam buvo kazkur nuo 2200rpm. Galima perreguliuot voztuvo atidarimo svirtele tiek mechaniskai, tiek statant visokius taimerius ir el. voztuvus. | ||
| Į viršų | | ||
| Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System






























