Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Sparnas iš stiklo pluošto. |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | justas rašė ... Kazkur turiu sito profilio visus duomenis su uzsparniais berods. Paziuresiu namie pas save. O sparnas turbut ne stiklo pluosto o stiklo audinio? Taip pat rades laiko sudesiu del tu kevalu visa medziaga. 6 i sluoksniai baisiai perdaug. tiek tikrai nereikia manau. Na taip, audinio. Iš kur 6 sluoksniai? Išorėj plonas ir storesnis-putplastis- plonas. Viso 3. Kitam kevale tas pats-viso 6. Gal galima su 4, bet nebus kokybės. Mariui. Nuorodos atsidaro, gal tavo atidarytuvas sugedęs. [ Redaguota Tr Sau 16 2013, 03:57 ] | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 755 | Iš kito kompo namuose arba kitos naršyklės tame kompiuteryje(kurioje nesi savo gmail'u prisijungęs) - neatsidarys. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Nežinau, gal aš PC nemoku naudotis, bet iš 5 skirtingų kompų, meta tą patį langą: | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 755 | ....Pataisysim už keletos valandų.... | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | NACA 63 profilis panaudotas lėktuve LAK-X. Pašaknyje 15, galuose 12 procentų. Užsparnis paprastas, neplyšinis. Gaminant kevalinį sparną, jau "prašosi" laisvai nešantis. Dedant putą tarp audinio sluoksnių, pageiudautina ją subadyti (kiaurymės apie milimetrą, žingsnis 15 - 20 mm. Geriau susiriša audinio sluoksniai. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 755 | Sumažintas | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Juozas rašė ... NACA 63 profilis panaudotas lėktuve LAK-X. Pašaknyje 15, galuose 12 procentų. Užsparnis paprastas, neplyšinis. Gaminant kevalinį sparną, jau "prašosi" laisvai nešantis. Dedant putą tarp audinio sluoksnių, pageiudautina ją subadyti (kiaurymės apie milimetrą, žingsnis 15 - 20 mm. Geriau susiriša audinio sluoksniai. Juozai manau kad cia nesamone. (panasiai kaip lietuvos putplascio kevaluose kas 10 mm iklijuodavo pusine lystele). Sklandytuvinese technologijose tai naudoja (kiek zinau, ir galbut klystu) sukietinti putplasti lonzeronu klijavimo vietose (nes del superduper laminariniu profiliu ten neina suklijuoti isorinio ir vidinio audinio nes issikraipo laminarinis pavirsius) ir tam kad lonzerono priklijavimo vietoi apatinis kevalo sluoksnis perduotu apkrova isoriniam sukietina putplasti. Bet dabar su dabartiniais putplasciais tas manau yr toli grazu nebereikalinga. Jei jau norit galima aramido kori naudot noselei. Bus kietumo PER AKIS. ir jo tereiks poros kvadratu vienam pusparniui. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2989 | O aš maniau ,kad pušinės lystelės padidindavo atsparumą lenkimui.Juk jos buvo dedamos statmenos profilio paviršiui ir eidavo išilgai sparno ir liemens..Beje,berods "Symens" pradėjo gaminti super duper vėjo jėgaines,kurių menčių diametras apie 150 metrų,atitinkamai vienos mentės vos ne 75 metrai.Tai va jie giriasi,kad pradėjom naudoti naują technologiją-į putų užpildą pradėjo dėti medžio lystveles..be abejo,apkrovos ten milžiniškos,o bet tačiau.. [ Redaguota Kt Sau 17 2013, 10:09 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | vytas rašė ... O aš maniau ,kad pušinės lystelės padidindavo atsparumą lenkimui.Juk jos buvo dedamos statmenos profilio paviršiui ir eidavo išilgai sparno ir liemens..Beje,berods "Symens" pradėjo gaminti super duper vėjo jėgaines,kurių menčių diametras apie 150 metrų,atitinkamai vienos mentės vos ne 75 metrai.Tai va jie giriasi,kad pradėjom naudoti naują technologiją-į putų užpildą pradėjo dėti medžio lystveles..be abejo,apkrovos ten milžiniškos,o bet tačiau.. Gal. Tačiau pušies atsparumas daug mažesnis nei stiklaplasčio. Matyt priežastys kitos, gal buvo dedama dėl geresnio buterbrodo sluoksnių surišimo. Reikėtų nepamiršti, kad naudojant skirtingas medžiagas plastikiniam gaminy, visų jų standumo moduliai turi būt panašūs. Įsivaizduokit tempiamą megztinio rankovę, išilgai jos įverta kelios plieninės vielos. Aišku kad dirbs tik plienas, kai vielos nutruks-dirbs mezginys... Panaši situacija, kai nepatyrę konstruktoriai į stiklaplasčio gaminį įdeda truputį anglies-nepakenks , sako jie. Konstrukciją apkrovus, dirba tik anglis, kadangi jos E labai aukštas. Natūralu kad anglis sutrūkinėja-juk apkrovai skaičiuota nebuvo, vėliau pradeda dirbti stiklo siūlai su žymiai mažesniu E (megztinio pavyzdys). Išeitų kad nepaskaičiavus dėti anglį neracionalu-konstrukcija pabrangsta, pasunkėja, susilpnėja. | ||
Į viršų | | ||
sl |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #31 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 08:40Pranešimų: 66 | Aš manau,kad medžio lystelės sustandina užpildą ir neleidžia audinio sluoksniams prarasti pastovumą gniuždant. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System