Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Sparnas iš stiklo pluošto. |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Rolandas rašė ... vytas rašė ... O aš maniau ,kad pušinės lystelės padidindavo atsparumą lenkimui.Juk jos buvo dedamos statmenos profilio paviršiui ir eidavo išilgai sparno ir liemens..Beje,berods "Symens" pradėjo gaminti super duper vėjo jėgaines,kurių menčių diametras apie 150 metrų,atitinkamai vienos mentės vos ne 75 metrai.Tai va jie giriasi,kad pradėjom naudoti naują technologiją-į putų užpildą pradėjo dėti medžio lystveles..be abejo,apkrovos ten milžiniškos,o bet tačiau.. Gal. Tačiau pušies atsparumas daug mažesnis nei stiklaplasčio. Matyt priežastys kitos, gal buvo dedama dėl geresnio buterbrodo sluoksnių surišimo. Reikėtų nepamiršti, kad naudojant skirtingas medžiagas plastikiniam gaminy, visų jų standumo moduliai turi būt panašūs. Įsivaizduokit tempiamą megztinio rankovę, išilgai jos įverta kelios plieninės vielos. Aišku kad dirbs tik plienas, kai vielos nutruks-dirbs mezginys... Panaši situacija, kai nepatyrę konstruktoriai į stiklaplasčio gaminį įdeda truputį anglies-nepakenks , sako jie. Konstrukciją apkrovus, dirba tik anglis, kadangi jos E labai aukštas. Natūralu kad anglis sutrūkinėja-juk apkrovai skaičiuota nebuvo, vėliau pradeda dirbti stiklo siūlai su žymiai mažesniu E (megztinio pavyzdys). Išeitų kad nepaskaičiavus dėti anglį neracionalu-konstrukcija pabrangsta, pasunkėja, susilpnėja. Logiskai viskas taip, bet... aviacijoi ne viskas visada logiska.. tarkim Compozitu literaturos sako kad buterbrodas butinai turi but dinamiskai pusiausvyras. T.y. isorinei dalyje turi but TIEK pat sluoksniu (ir tokia pat tvarka tik atvirksciai) kaip ir vidiniam. Nes del nesimetrisko dinaminio momento kevalas prie apkrovos klaipysis. Taip pat ir del termines deformacijos. Taciau lengvose konstrukcija nieks nesilaiko sito reikalavimo. Nes tada reiktu det tris kart daugiau sluoksniu (tik tam kad islaikyt simertrija) O to visiskai nereik nes pilnai pakanka ir tu keliu. O angli naudot apsimoka nes visu paskutiniu modeliu kevaluose yra anglis nes ji labai atpigo. Ir tapo prieinama ne tik karinei pramonei. Antra, kevalo stori apsprendzia ne tik veikiancios apkrovos bet ir taip vadinami konstrukciniai sumetimai. Juk nedarysi kevalo storio 0.15 mm net jei ir jo atsparumo pakaks. Stiklas sitoi vietoi tiesiog dirba kaip pavirsiaus pastorinimas (bet tuo paciu jis sustiprina anglies audini nuo klupimo) taip padidindamas ir anglies atsparuma. Paprastai kalbant jei megztinio rankove spausi megztinio mezginys prilaikys plieno siulus nuo klupimo. Nes kevalu storius (kaip ir tarkim mediniu ir vamzdiniu konstrukciju elementu skerspjuvius) veik visur isimtinai apsprendia atsparumas klupimui gniuzdant o ne tempimui. Kaip jau zadejau idesiu jau egzistuojanciu aparatu kevalu skerspjuvius ka pavyko iszvejoti internete kai tik rasiu siektiek laiko pasikapstyt savo siukslyne. [ Redaguota Kt Sau 17 2013, 01:18 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Jei anglis priima skaičiuotiną apkrovą-viskas taip. Aš rašiau apie dažną atvejį, kai apkrova skaičiuota stiklo pluoštui, anglis tik "paskaninimui". | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Manau, kad nepasakysiu naujienos, kad anglis, kontaktuodama su metalu sukelia labai aktyvią metalo koroziją ... skaičiau kažkur ... | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Ziurim psl. 23. Flaperono kevalas 1x90070 (0x90) ; 1xGC 160g/m2 carbon (45x45); 3mm herex; 1x90070 (45x45); 1x92125 (0x90) [ Redaguota Kt Sau 17 2013, 01:36 ] | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | pamirsau prisegt. sinus_service_repair.pdf | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Dimona (sena kaip pasaulis) del to tokia ir sunki. 30221-r10-hk36-amm.pdf | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Na ir jei padarysit taip kaip extroi tai tikrai laikys extra.pdf | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Lak 17. Nepamirskim kad cia sparnai ilgiausi ir sukimo momentai nesveiki palyginus su nekaltu ulo lektuveliu. mm_lak17at.pdf | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Dar Grob 103 grob_103_maintenance_manual.pdf | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Justai, tu duodi ekstremalius pavyzdžius. Tačiau storam trumpam spyriniam ULO sparnui net lonžeroną darysim iš stiklo-kad kažkiek lankstytųsi skrendant. Na nebent vairiukus reikėtų daryt anglinius. Nemanau kad mūsų atveju anglis pamažintų svorį, o kainą tikrai pakels žymiai. Šiaip anglis didina ne atsparumą, o standumą. To ypač reikia laisvai nešantiems sparnams, ypač sklandytuvams. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System