Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Sparnas iš stiklo pluošto. |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Plastikinis sparnas ir šiaip įdomus projektas. Ypač kompozitų technologija, pritaikyta vienetinei gamybai. ![]() ![]() [ Redaguota Kt Sau 17 2013, 08:54 ] | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | justas rašė ... Hm.. as sudejau po tuo linku.. ale: "[ link=manonuoroda][/link]" bet kazi kodel nerodo.. Viską padarei gerai, tiesiog ten kur aš įrašiau "NUORODA" - tu neįrašei nieko: "[ link=manonuoroda]NUORODA[/link]" ![]() | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | EG. rašė ... Kaip jau minejo Rolandas, L13 Blanik profilis neblogas http://www.ae.illinois.edu/m-selig/ads/afplots/naca632615.gif Nezinia kaip jis dirbtu su plysiniu uzsparniu. Nereik ziuret profilio su dideliu gaubtumu ir Cy, nes gaubtumas didinasi uzsparniu. Profiliu poliariu visokiu yra, gaila dazniausiai tik teoriniu... Su plyšiniu užsparniu dirba puikiai-visų pirma ant Blaniko. Labai gerai dirba ir RK-5 sparnas, praktiniai rezultatai atitinka teorinius lūkesčius. Apskritai, plyšinis užsparnis dirba puikiai, jei išpildytos 3 sąlygos: -Atsilenkimo kampas 40 laipsnių, -Plyšio dydis 1,5-2 proc. stygos -Plyšys siaurėjantis, srauto išėjimo zonoje būtinai siauriausias. Sąlygos nesunkiai išpildomos, tad griekas tokio užsparnio nedaryti. | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Kaip minėjo Rolandas, 'Rūtoje'[RK-5] yra Blaniko sparno profilis. Su atlenktais 40 laipsnių ir su gazais, laikosi ore prie 55-60 km/h. SU pilnais gazais ir su keičiamu žingsniu maksimaliais leistinais sūkiais pasiekia horizontaliame skrydyje 240km/h. O maksimaqlų keliamos jėgos koeficientą galima išskaičiuoti. Šiuo atveju, skridimo svoris 680kg., plotas 15 kv.m. Žinoma, čia didelę įtaką turi sraigto pūtimas į užsparnius. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Nerijus Korbutas rašė ... justas rašė ... Hm.. as sudejau po tuo linku.. ale: "[ link=manonuoroda][/link]" bet kazi kodel nerodo.. Oh as asilo kanopa. Aciu Nerijau. Viską padarei gerai, tiesiog ten kur aš įrašiau "NUORODA" - tu neįrašei nieko: "[ link=manonuoroda]NUORODA[/link]" ![]() | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | KL rašė ... Plastikinis sparnas ir šiaip įdomus projektas. Ypač kompozitų technologija, pritaikyta vienetinei gamybai. ![]() ![]() Formos ispjovimas skart is MDF puikus dalykas. Atkrenta daug darbo bet kur tu Lietuvoi ta CNC rasi.. ypac tokiu matmenu... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Keliamosios jėgos koeficientas gaunasi 2.8. Per gerai kad būtų tiesa. Matyt meluoja greičio prietaisas, bet tendencijos aiškios. Puikios lėktuvo savybės sufleruoja, kad profilis tikrai geras. O čia lėktuvo RK-5 abrozdėlis: ![]() [ Redaguota Kt Sau 17 2013, 11:44 ] | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Čia ne greičio prietaisas meluoja, o propeleris labai daug reiškia. Tupiant, be gazų, su pilnai atlenktais užsparniais ir pilnai ištraukta vairolazde apie 70 km/h.. [ Redaguota Kt Sau 17 2013, 11:58 ] | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Rolandas rašė ... Keliamosios jėgos koeficientas gaunasi 2.8. Per gerai kad būtų tiesa. Matyt meluoja greičio prietaisas, bet tendencijos aiškios. Puikios lėktuvo savybės sufleruoja, kad profilis tikrai geras. O čia lėktuvo RK-5 abrozdėlis: ![]() Isbandyta skrendant poroje. Buvau tikrai nustebes. Be to dar sraigto traukos dedamoji. Lektuvo nosis ziurejo nemazu kampu i virsu. [ Redaguota Pn Sau 18 2013, 08:22 ] | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam![]() Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1559 | Nusipirkome vienas CNC stakles, perkame dar vienas. Planuose - mokysime joms operatorius... Bet patys specialistų neturime. Visai įmanomas dalykas, kad jomis galima pasinaudoti su tokia sąlyga, kad dirbant bus aiškinama, "kas kur kaip ir kodėl" mūsų žmogui. Veiksmas Vilniuje. Jau esančios staklės, berods, 2 m ilgio detales gali apdorot. Kitos bus didesnės. Jeigu būtų kokių sumanymų, stengčiausi pabūti tarpiniu laideliu. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System