Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Propeleriai |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
grazvis |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #556 Prisijungta: Pn Kov 19 2010, 01:20Vieta: SAKIAI Pranešimų: 98 | Sveiki.Dairiausi forume temos apie propelerius ir ju gamyba bet taip ir neradau.Mane domina klausimas kaip pasigaminti medini propeleri, koke mediena dazniausiai naudojama ir svarbiausia pagal kokes formules apskaiciuoti koki gaminti kad jis tarnautu maksimaliai pagal variklio galimybes ? Is anksto aciu ![]() | ||
Į viršų | | ||
Darius BRU |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #885 Prisijungta: Pr Sau 02 2012, 08:52Pranešimų: 78 | Viskas yra aprašyta R.Kalinausko ir Z.Kižio knygelėje. http://manosparnai.lt/e107_files/public/1336041892_549_FT26259_lektuvai.pdf Kalba apie propelerius prasideda nuo 49 puslapio. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 794 | Iš „Facebooko“: „Taip, mediniai propeleriai lėktuvuose, turinčiuose medinį propelerį, gali užsidegti. Atsilaisvinę propelerio varžtai tai sukels dėl trinties, kai propeleris sukasi. Gera praktika kas 25 valandas paveržti propelerio varžtus. Ypač keičiantis oro sąlygoms. Ei, pažvelkite į šios procedūros naudą, jums tikrai gerai pavyks naudojant 0,40 apsauginę vielą. Dėl jūsų komentarų apie apsauginės vielos arba vielokaiščių naudojimą propelerio varžtams fiksuoti. Yra patvirtinta šiai procedūrai naudoti bet kurį priimtiną metodą. Būtina propelerio veržles paveržti kas 25 valandas, kad būtų išvengta laipsniško įveržimo praradimo dėl propelerio medienos suspaudimo. Yra daug priežasčių, kodėl medinio propelerio tankis keičiasi, t. y.: amžius, šiluma, šaltis, sausa, drėgna ir oro drėgmės sąlygos. Šios sąlygos veikia visada, nesvarbu, ar jūsų orlaivis yra lauke ir uždengtas, ar angare. Sėkmės ir mėgaukitės skrydžiu.“ ![]() | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1034 | Reiktu Kievprop plastikinio propelerio Rotax 912 80-100aj varikliui,naujo,gal kas turit pardavimui? | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1034 | sky76v rašė ... Iš „Facebooko“: „Taip, mediniai propeleriai lėktuvuose, turinčiuose medinį propelerį, gali užsidegti. Atsilaisvinę propelerio varžtai tai sukels dėl trinties, kai propeleris sukasi. Gera praktika kas 25 valandas paveržti propelerio varžtus. Ypač keičiantis oro sąlygoms. Ei, pažvelkite į šios procedūros naudą, jums tikrai gerai pavyks naudojant 0,40 apsauginę vielą. Dėl jūsų komentarų apie apsauginės vielos arba vielokaiščių naudojimą propelerio varžtams fiksuoti. Yra patvirtinta šiai procedūrai naudoti bet kurį priimtiną metodą. Būtina propelerio veržles paveržti kas 25 valandas, kad būtų išvengta laipsniško įveržimo praradimo dėl propelerio medienos suspaudimo. Yra daug priežasčių, kodėl medinio propelerio tankis keičiasi, t. y.: amžius, šiluma, šaltis, sausa, drėgna ir oro drėgmės sąlygos. Šios sąlygos veikia visada, nesvarbu, ar jūsų orlaivis yra lauke ir uždengtas, ar angare. Sėkmės ir mėgaukitės skrydžiu.“ ![]() Cia is fantastikos srities...jei varztai atlaisveja ir propeleris pradededa baladotis 100% greiciau nutrauks varztus ir nuskris sau...teko susidurti su tokiu reiskiniu,kai zmogus nusipirko lektuva ir nepatikrines propo varztu priverzimo skraide...kilime propeleris nutrauke varztus ir nuleke i pusnis...tiesa buvo plastikinis... ![]() | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System