Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115 |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
biplaniukas. Pirmi judesiai |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
TomasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Audrius rašė ... Tomai T Kaip minejo Rolandas biplanas turi dideli pasipriesinima,reiks didesnes motoro galios ir tt.man kilo klausimas ,kaip tu spresi sparnu pastatymo kampus viens kito atzvilgiu? ir dar tokiam lengvam aparatui,manau tas nera taip paprasta.Koks tavo sprendimas siuo atveju? Į tai dar nesigilinau.. O kokios tame būna bėdos? šeip mastant apatinio lyg ir didesnis turėtų būt, kad srautas pirma atitrūktu? | ||
Į viršų | | ||
TomasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Marius rašė ... Paziurekit rusu lektuveli Avgust-2M. gan sekminga konstrukcija, norsir sunkesnis truputi uz si, bet seiminkas puikiai suka akrobatika su juo, nors variklis kiek pamenu stuvi Buran'as. kazkaip nerandu.. bet įdomu kas per technika | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Pamenu, panašų biplaniuką , prieš daugiau kaip 30 m. buvo sukonstravęs Romas Aleksiejus. Jis, atrodo būtų tilpęs į 115 klasę. Su juo gana sėkmingai skraidė. Bet įsidrąsinęs papuolė į stipresnius vėjo gūsius ir palaužė. Tomuko įdėja graži ir praktiškai įmanoma, kadangi, mano manymu dėžutinė konstrukcija pati ekonomiškiausia santykinio svorio atžvilgiu, o prie mažų greičių, pakenčiamas santykinis pasipriešinimas svorio ir kel. jėgos atžvilgiu. Tik jo skraidymo galimybės, manau bus apribotos dėl orų ir kilimo tako lygumo ir skraidymo atstumo. Visi pastatymo kampai , rato ar dviejų aukštis išsispręs eigoje kaip ir visa kita. Svarbiausia noras, ryžtas ir darbas. Čia tik mano pasvarstymėliai. | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | TomasT rašė ... Audrius rašė ... Tomai T Kaip minejo Rolandas biplanas turi dideli pasipriesinima,reiks didesnes motoro galios ir tt.man kilo klausimas ,kaip tu spresi sparnu pastatymo kampus viens kito atzvilgiu? ir dar tokiam lengvam aparatui,manau tas nera taip paprasta.Koks tavo sprendimas siuo atveju? Į tai dar nesigilinau.. O kokios tame būna bėdos? šeip mastant apatinio lyg ir didesnis turėtų būt, kad srautas pirma atitrūktu? Bedos? bedu nera yra tikra praktika ,kaip ir teorija ,kaip tai turetu buti.Nusprendei padaryti biplana,tai mane sudomino butent sis klausimas,kaip tu ta isivazduoji,pasakymas" apatinio lyg ir didesnis " skamba labai itartinai,turetum be abejoniu paaiskini, kodel taip turetu buti.Ar vis delto kitaip? kur ta tikra tiesa ir tikslas? | ||
Į viršų | | ||
TomasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Audrius rašė ... TomasT rašė ... Audrius rašė ... Tomai T Kaip minejo Rolandas biplanas turi dideli pasipriesinima,reiks didesnes motoro galios ir tt.man kilo klausimas ,kaip tu spresi sparnu pastatymo kampus viens kito atzvilgiu? ir dar tokiam lengvam aparatui,manau tas nera taip paprasta.Koks tavo sprendimas siuo atveju? Į tai dar nesigilinau.. O kokios tame būna bėdos? šeip mastant apatinio lyg ir didesnis turėtų būt, kad srautas pirma atitrūktu? Bedos? bedu nera yra tikra praktika ,kaip ir teorija ,kaip tai turetu buti.Nusprendei padaryti biplana,tai mane sudomino butent sis klausimas,kaip tu ta isivazduoji,pasakymas" apatinio lyg ir didesnis " skamba labai itartinai,turetum be abejoniu paaiskini, kodel taip turetu buti.Ar vis delto kitaip? kur ta tikra tiesa ir tikslas? kaip sakau šio klausimo dar nespėjau išsikelt, kūrimas tik prasideda ir tikrai dar daug ko nežinau. Turėtu sakau nes manau, kad artėjant prie kritinių atakos kampų srautas turėtų pirma atitrūkinėt nuo apatinio sparno, tada gautusi parašiutavimas o ne virtimas į suktuka. Bet čia kaip sakau tip panastymas. Tiksla jau minėjau. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Biplano sparnai vienas kitam trukdo, vienas kitą pjauna, be to dar ir proilgis mažas, dažniausiai blogai profiliuotos atatampos-štai iš kur tas didelis pasipriešinimas. Žinoma, išvaizda tikrai simpatiška, čia turbūt pagrindinis pliusas. | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1559 | bet biplanų apatinis sparnas, kaip taisyklė, visada mažesnis. Vėlgi dėl aerodinamikos ypatumų. | ||
Į viršų | | ||
TomasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Rolandas rašė ... Biplano sparnai vienas kitam trukdo, vienas kitą pjauna, be to dar ir proilgis mažas, dažniausiai blogai profiliuotos atatampos-štai iš kur tas didelis pasipriešinimas. Žinoma, išvaizda tikrai simpatiška, čia turbūt pagrindinis pliusas. Šiuos minusus pukiai žinau.. bet kažką betkokiu atveju reik aukot. Vienos problemos tas konstravimas kai pagalvoji, bet tas kažkodėl ir traukia Sparną apatinį planuoju an metro trumpesnį | ||
Į viršų | | ||
TomasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Kęstutis rašė ... TomasT rašė ... Sparną apatinį planuoju an metro trumpesnį Tik ne metru, geriau 99,1 cm, ar 101,9 cm ... rimtai ... Aš apie mostą.. 6ir 5m O dėl pločio tai viršutiniam sparne pakabinamus eleronus galvoju, tai kaip ir platesnis gaunasi.. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Август М-2 | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System