Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / biplaniukas. Pirmi judesiai


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
biplaniukas. Pirmi judesiai
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius, ecoweb
Autorius Pranešimas
TomasT
Kt Lap 10 2011, 10:34
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
..besėdint ten kažkur aukštai prikibo baisiai įkyrus noras kažka klijuot. Matyt atėjo laikas..galvoj kažkaip gražiai fermentuojasi lengvo dvisparnio idėja. kadangi nagų niežulys stiprus, sparnau jau palengva dygsta. Konstrukcija dar vizualizuojasi. Sparnai butu mediniai viršutinis 2 apatinis 1 lonžerono. eleronai tik ant viršutinio sparno, uodega ant trijų vamzdžių, liemuo metalinis, kniedytas. važiuoklė vienratė. svoris iki 115kg. taiva, idėja maždaug tokia.. kritika,daigtas laukiamas







Į viršų
Rolandas
Kt Lap 10 2011, 10:46
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5573
Labai gerai kad dirbi.
Nelabai gerai kad netaupai svorio nuo pat pradžių. Lonžerono sienelė iš 4mm klijuotės, lentynos nekintamo skerspiūvio.
Nelabai gera biplano schema-didesnis aerodinaminis pasipriešinimas nei monoplano. Reiškia prie tų pačių sąlygų reikės galingesnio ir sunkesnio variklio.
Jei iš nuotraukos kur apsišoviau-atsiprašau.
Į viršų
justas
Kt Lap 10 2011, 10:50
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1647
Man irgi atrodo kad i 115 netilpsi niekaip...

o del konstrukcijos tai sparnas baisiai zemai.. ekranas bus nemenkas. Plius apatiniam sparnui gyvenimo metu neprides.. zoles nudauzys..

[ Redaguota Kt Lap 10 2011, 10:55 ]
Į viršų
TomasT
Kt Lap 10 2011, 11:11
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Lonžeronai pirma buvo daryti monoplanui 8 m mostu skaičiuoti 6g eksplotacinei. Dabar sparnai patrumpėjo, todėl reiks perskaičiuot ir lentynėles plonėjančiai nufrezuot.Sienele dar išpjaustyt elipsėm
O biplanas nes... šiai klasei jei tokia dar bus.. reik ploto, o monoplanas su 12m plotu gal bet.. kazkaip nelimpa..
kilimo greitis vistiek manau bus apie 40 km/val tai keli papildomi troseliai manau baisaus pasipriešinimo nesudarys.
Taippat lėktuvėlį konstruoju ,,neramiam" skraidymui (ramybei yra skraidyklė:) ) O biplano dėžute juk galima išgauti pakankamai lengvą ir patvarią konstrukciją. Beto.. kažkaip labai žiųrisi man tie biplanai:)
Į viršų
TomasT
Kt Lap 10 2011, 11:18
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159

justas rašė ...

Man irgi atrodo kad i 115 netilpsi niekaip...

o del konstrukcijos tai sparnas baisiai zemai.. ekranas bus nemenkas. Plius apatiniam sparnui gyvenimo metu neprides.. zoles nudauzys..

o kodėl neįtilps? jei abu sparnai iki 30 kg.. tarp pavyzdžių gi yra biplaniukas 115:) ..žoles reik nusišienaut:) o važiuoklė bus aukštesnė šiektiek nei modeliuko

[ Redaguota Kt Lap 10 2011, 11:20 ]
Į viršų
Rolandas
Pn Lap 11 2011, 09:13
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5573
TomasT rašė ...


O biplanas nes... šiai klasei jei tokia dar bus.. reik ploto, o monoplanas su 12m plotu gal bet.. kazkaip nelimpa..
kilimo greitis vistiek manau bus apie 40 km/val tai keli papildomi troseliai manau baisaus pasipriešinimo nesudarys.
Taippat lėktuvėlį konstruoju ,,neramiam" skraidymui (ramybei yra skraidyklė:) )

Imkim skridimo svorį 200 kg, aerodinaminę kokybę 5. Horizontalaiam skridimui reikalinga traukos jėga 200/5 -40 kg.Kai kokybė 10 vnt, traukos jėga 20 kg. Greitis čia neturi įtakos. Nepamršk kad dar reikia nemažai traukos jėgos aukščio ėmimui.
Jei planuoji skraidyti tokiais mažais greičiais, lėktuvas bus ypač jautrus neramiam orui. Galėsi skristi tik kartu su oro balionais...
Į viršų
NNN
Pn Lap 11 2011, 12:12
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Rolandas rašė ...

Jei planuoji skraidyti tokiais mažais greičiais, lėktuvas bus ypač jautrus neramiam orui. Galėsi skristi tik kartu su oro balionais...


Na, skristi galima ir atskirai nuo balionų ...

Patyrinėjus 115 MS patirtį, galima būtų pasakyt, kad įsitvirtina du tipai - apie 80-90 kg "sauso" svorio aparatai su 25 AJ varikliukais ir 110-120 kg MS, su 30-40 AJ jėgainėmis. Pirmieji yra nešami 13-16 kvm sparnų, o antrieji - 10-13 kvm.

Pirmųjų "kreiseris" yra apie 40-50 kmh, o antrųjų - 50-80 kmh.

Ir vienas, ir kitas tipai yra jautrūs neramiam orui. Tačiau tie legvučiai su paramotoriniais varikliukais ir nėra skirti perskridimams (nors sėkmingai tai daro net tokioje vėjų pamėgtoje šalyje, kaip UK), o puikiai tinka motorizuotam sklandymui.

Taigi, rekomenduočiau pasirinkti konstruojamo orlaiviuko paskirtį - gal kiek supaprastės sprendimų priėmimo procesas.

Tačiau - 115 klasės orlaiviai VISI bus jautrūs oro neramybei ... tenka su tuo susitaikyti (aš susitaikiau ... jau virš 30 metų ir puikiai jaučiuosi )

Sėkmės



[ Redaguota Pn Lap 11 2011, 12:13 ]
Į viršų
TomasT
Pn Lap 11 2011, 05:53
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Rolandas rašė ...

TomasT rašė ...


O biplanas nes... šiai klasei jei tokia dar bus.. reik ploto, o monoplanas su 12m plotu gal bet.. kazkaip nelimpa..
kilimo greitis vistiek manau bus apie 40 km/val tai keli papildomi troseliai manau baisaus pasipriešinimo nesudarys.
Taippat lėktuvėlį konstruoju ,,neramiam" skraidymui (ramybei yra skraidyklė:) )

Imkim skridimo svorį 200 kg, aerodinaminę kokybę 5. Horizontalaiam skridimui reikalinga traukos jėga 200/5 -40 kg.Kai kokybė 10 vnt, traukos jėga 20 kg. Greitis čia neturi įtakos. Nepamršk kad dar reikia nemažai traukos jėgos aukščio ėmimui.
Jei planuoji skraidyti tokiais mažais greičiais, lėktuvas bus ypač jautrus neramiam orui. Galėsi skristi tik kartu su oro balionais...

Na taip, bet... pasipriešinimas kilogramais su greičiu juk didėja. Ir kokybė, pvz parasparnių juk ji nera baisiai didelė, bt ore kabo ilgai.. kas man visai aktualu. Aišku smagu būtų jos daugiau, bet šiuo atveju ja tiesiog akuju vardan stiprumo ir laukinio skrydžio:) Taigi ir jėgaine mastau 20-30kw. paskirtis lėktuvėlio- trumpiem bet smagiem pasiskraidymam.
kas dėl vėju nezinau.. skraidau su skraidykle vienviete, 120kg plotas lyg ir nemažas, vargo nematau pakol prieš vėja paskrendu:) ir juk būna tų gražių dienų pas mus:)
Į viršų
Audrius
Pn Lap 11 2011, 08:22
Svečias
Tomai T Kaip minejo Rolandas biplanas turi dideli pasipriesinima,reiks didesnes motoro galios ir tt.man kilo klausimas ,kaip tu spresi sparnu pastatymo kampus viens kito atzvilgiu? ir dar tokiam lengvam aparatui,manau tas nera taip paprasta.Koks tavo sprendimas siuo atveju?
Į viršų
Marius
Pn Lap 11 2011, 08:51
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2894
Paziurekit rusu lektuveli Avgust-2M. gan sekminga konstrukcija, norsir sunkesnis truputi uz si, bet seiminkas puikiai suka akrobatika su juo, nors variklis kiek pamenu stuvi Buran'as.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0738sek,0.0075iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,904kb