Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Bepiločiai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Modeliai, bepiločiai ir kita smulkmė |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius, ecoweb
|
Autorius | Pranešimas | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Pilotui problemos nebebus. Modelistui irgi nebus - nėra jokių taisyklių ir draudimų. CAA bus problema aiškintis su našle, vaikais ir jų advokatais. [ Redaguota Št Sau 21 2012, 09:27 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Kęstutis rašė ... Laukinės gamtos CAA sureguliuot negali ...Lyg boingo susidūrimas su paukščiu būtų mažesnė blogybė, nei su ULO, ar RC kai teškiasi 200 užpakalių, tai + 1 nelabai daug ir tereiškia Tie patys argumentai ir iš modelistų pusės, tie patys ir atsakymai: Į gatvę gali išbėgti šunys, netgi karvės. Ar iš to seka, kad kelių eismo taisyklės nereikalingos? Aš pats pykstu ant policininkų, kai kabinėjasi be reikalo, bet dar labiau pykstu, kad jie neišgaudo visų nerodančių posūkių ar lakstančių be proto. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2987 | KL rašė ... Pilotui problemos nebebus. Modelistui irgi nebus - nėra jokių taisyklių ir draudimų. CAA bus problema aiškintis su našle, vaikais ir jų advokatais. praktiskai is ragatkes paleistas akmuo irgi oro eismo dalyvis,skrendantis valdoma ar nevaldoma erdve.Meteoritai taipogi..Gal reiktu registruoti juos ir nebekristu meteorai zemen,ypac jei uz nukritima dar baudos solidzios butu.Tikimybe gauti i kakta nuo krentancio modeliuko ir meteorito,manau yra panasi.Panasu,kad siuolaikiniai biurokratai bijo savo seseliu.Nesuprantu,kodel CAA turetu kazkam aiskintis,jei jie neregistruotu modeliuku ir nereglamentuotu ju skraidymu.Juk pvz keliu policija nenesa atsakomybes ir pries nieka nesiaiskina nuskendus laivui ar iluzus stogui nuo per didelio sniego storio ir pan. P.S.as pats(tiksliau,mano pasatas) yra nukentejes nuo modeliuko,tiesa ant zemes,bet aerodromo teritorijoje.Bet negi pagal vienetini atveji reik daryti tragedija. [ Redaguota Št Sau 21 2012, 10:11 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | vytas rašė ... Nesuprantu,kodel CAA turetu kazkam aiskintis,jei jie neregistruotu modeliuku ir nereglamentuotu ju skraidymu. Vytai, nustebsi, bet CAA tam ir yra padaryta. Atsakyti už skrydžių saugą. Ir be jokio pasirinkimo - už tą atsakau, o už tą neatsakau. Tame tarpe įvertinant ir modelių/bepiločių keliamą pavojų. Aš ir noriu įvertinti tą pavojų. Lietuva yra ko gero viena iš nedaugelio šalių, kurios neturi tokių taisyklių. Pagal dabartinį projektą neribojami skrydžiai iki 20 kg ir iki 120 m aukščio (ne gyvenvietese). Registruojami ne modeliai, o tik asai, galintys skraidyti virs minios ir tarp lektuvu. Manot, tai labai griežti reikalavimai? Kol kas jie liečia tik kelis ar keliolika asmenu, bet jų keliamas pavojus yra labai realus. Aštuonių sraigtų RC "žoliapjovė" miniai virš galvos, su ašarinėm granatom, valdoma ką tik apmokyto policininko - sakot nereikia nieko daryti? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Eilini karta del vieno atvejo nukentes visi. Jei yra problema su policijos zoliapjovem - tai su jais ir reikia aiskintis o ne kurpti taisykles ribojancias VISUS modeliuotojus. Reiktu viena karta apibrezti normaliai kas yra orlaivis ir uz ka atsako CAA. Nes darbar ir gandras "orlaivis" gali buti. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1994 | Kęstutis rašė ... Kitur Lietuvoje neteko RC pastebėt ore apskritai ... Alytuje ir Paluknėje daznai galima juos susitikti. Na aišku ir Aleksote | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | AR rašė ... Reiktu viena karta apibrezti normaliai kas yra orlaivis ir uz ka atsako CAA. Andriau, pabandyk. Gal Tau geriau gausis, negu ICAO ir LR seimui. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Palaukit šūdais mėtytis. Išsiaiškinkim: Noriu šioje temoje padaryti neoficialią apklausą apie modelių ir bepiločių keliamą pavojų lengviesiems orlaiviams. Dabar jiems numatyta 120 m (400 pėdų) riba (kaip yra daugelyje šalių). Jeigu neužfiksuoti susidūrimo, suartėjimo atvejai, tai ribą galima būtų pakelti, arba palikti tik aerodromų apylinkėse (kaip Anglijoje). Jeigu tokio pavojaus nematot, jie galės legaliai skraidyti kartu su jumis. Galit keiktis, bartis, tyčiotis, bet būkit geri, nors mažom raidėm atsakykit į klausimą (Ačiū. Algi). Jeigu nesunku... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Keista, kai eksperimentiniam orlaiviam virš žmonių visai draudžiama skristi, kitiems leidžiama tik dideliam aukštyje, o kelių ar keliolikos kilogramų plytai galima. Nejauku, kai tupiant ar kylant priekyje malasi modelis, ir visai neaišku ar jo pilotas tave mato ir ar laiku pasitrauks. Nejauku kai toks modelis dideliu greičiu prasineša pro žiūrovus. Problema aktuali, minimalus reguliavimas modelistams būtinas. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | KL rašė ... Palaukit šūdais mėtytis. Išsiaiškinkim: Noriu šioje temoje padaryti neoficialią apklausą apie modelių ir bepiločių keliamą pavojų lengviesiems orlaiviams. Dabar jiems numatyta 120 m (400 pėdų) riba (kaip yra daugelyje šalių). Jeigu neužfiksuoti susidūrimo, suartėjimo atvejai, tai ribą galima būtų pakelti, arba palikti tik aerodromų apylinkėse (kaip Anglijoje). Jeigu tokio pavojaus nematot, jie galės legaliai skraidyti kartu su jumis. Galit keiktis, bartis, tyčiotis, bet būkit geri, nors mažom raidėm atsakykit į klausimą (Ačiū. Algi). Jeigu nesunku... Jei problema yra ir man reiktų ją spręsti, tai eilinio LAK narių susirinkimo metu (berods ketvirtadieniais vyksta?) paklausčiau federacijų prezidentų (aviamodelistai juose irgi juk dalyvauja?), kaip ją sprendžiam? Na, o dėl policininkų žoliapjovės, tai reik atlikt techninių galimybių studiją: 1. Žoliapjovės elgesys ore praradus valdymą iš žemės, ar valdymui sutrikus, ar perimus vladymą priešui, ar nusikaltėliams (žinomas JAV drono pagrobimas Irane). 2. Žoliapjovės elgesys sustojus vienam, dviem, visiems varikliams. Tokio sustojimo tikymybė. 3. Žoliapjovės galimai padaromi sužalojimai žmogui (paimam manekeną ir trenkiam jam ta žoliapjove per makaulę). Ir t.t. ir pan. šis įrenginys yra GINKLAS ir reiktų atitinkamai išbandyt jo panaudojimą žmonių susitelkimo vietose. Čia jau ne tik CAA reikalas. Manau, kad teisingai buvo pasakyta - negalima suplakt visko į krūvą. Dėl "orlaivio". kas tai yra aišku. Kita problema, kad šis apibrėžimas panaudojamas negalvojant apie pasekmes. Pernai transponderių ir prabangaus turto apmokestinimo problema: galvočiai ėmė ir įpylė "visi orlaiviai". Kalbėdamas su ministru E.Masiuliu ir sakau jam - tai dabar ministre nupirksit vaikui RC iš putplasčio ir turėsit įmontuot transponderį, arba rašyt prašymą KOP vadui, kad leistų tą RC skraidint? Štai kokių nesamonių galima pridirbt teisės aktus berašant. Siūlau palikt RC ramybėje taip, kaip yra ir paaiškint, paprašyt visų, kad gerbtų vienas kitą ir nesimaišytų viens kitam po sraigtais. Nepilotuojami modeliai turėtų laikytis VST ir kitų skrydžių taisyklių. Kiek jų Lietuvoje yra? Pasitarus su aviamodeliuotojais, pažymėt jų veiklos zonas (Aleksotas, Paluknys ir .t.t). Tik ... kaip jau rašiau, kokiame žemėlapyje tai galima padaryt? Taisyklių yra prirašyta pakankamai, belieka sumaniai jas panaudot ir laikytis. [ Redaguota Sk Sau 22 2012, 08:03 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System