Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Bepiločiai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Modeliai, bepiločiai ir kita smulkmė |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Prieš keletą metų vienas vokietis pasakojo, kad jų aviamodeliavimo klube įvyko incidentas, nusinešęs žmogaus gyvybę (RC modelis atsitrenkė į vieną klubo narių). Modelį valdė patyręs modelistas. Taigi sunkus modelis yra pakankamai pavojingas daiktas, net ir patyrusio modeliuotojo valdomas. Įsivaizduokim virš minios, arba kad ir šalia minios, skraidantį policininko (ne modelisto) valdomą RC sraigtasparnį... Dėl modelių skraidymų aerodromuose. Jeigu nebus savitarpio supratimo, jokios taisyklės ar apribojimai nepadės. Prisiminkim sovietinius laikus Pociūnuose. Pilotažininkai ir parašiutininkai "trukdo" sklandytojams, parašiutininkai ir sklandytojai - pilotažininkams, sklandytojai ir pilotažininkai - parašiutininkams. Kita situacija Aleksote. Vietos užtenka visiems. Šiaurinę dalį dalinasi prasparnistai aviamodeliutojai ir jėgos aitvarų mėgėjai, pietinėje dalyje telpa visi kiti. Todėl, kad yra tarpusavio supratimas. Nedrausmingas RC moelių skraidymas, trukdymas orlaiviiams, tuėtų būti vertinamas kaip oro chuliganizmas, su atitinkamomis pasekmėmis. [ Redaguota Sk Sau 22 2012, 09:15 ] | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam![]() Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1559 | Laisvo skrydžio modelių nelabai sureguliuosi. Jie kaip paukščiai. Galima reikalauti skrydžio trukmės reguliatoriaus, bet didžiausią aukštį jiems reguliuoja tik termikai. Jei kylantis "taimeris" įsisegtų kam į sparną, tai liktų ten gera žymė. Šį šeštadienį - ataskaitinė LAK konferencija - darbotvarkė jaupaskelbta | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam![]() Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1559 | bet visvien gera vieta gyvai aptarti šią problemą. Kad ir konferencijai pasibaigus, | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Dėl skraidymo virš minios ir gyvenviečių, dėl federacijų ir registracijų nesukit sau galvos - tariamės tiesiogiai su atstovais. Tame tarpe apie žemėlapius. Pagrindinė problema, kur reikalinga tamstų pagalba - skrydžiai bendroje erdvėję. Yra tokie variantai (RC iki 20 kg): - RC/UAV nereguliuojami iki 400 pėdų / 120 m. Virš šios ribos - reikalingi leidimai, apmokymai ir t.t. - 120 m aukščio apribojimai tik šalia aerodromų (pvz. - 8 km spinduliu). Kitur - rekomendacija neviršyti 150 m. - iš viso neriboti skrydžio aukščio, palikti tik saugos rekomendacijas. Su kokiu variantu jaustumėtės saugiai? Kam įdomu, projektą galima rasti čia. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Tai gal balsavimą "užkurt" būtų naudinga? Aš siūlyčiau dar vieną variantą - atsižvelgiant į oro erdvė struktūrą http://www.ans.lt/static/aviation_data/agl/enroute/enr1-1.pdf ir http://www.ans.lt/static/aviation_data/agl/enroute/ey_enr_6_1-1_en.pdf [ Redaguota Sk Sau 22 2012, 06:27 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | KL rašė ... - RC/UAV nereguliuojami iki 400 pėdų / 120 m. Virš šios ribos - reikalingi leidimai, apmokymai ir t.t. Sis variantas man atrodo visiskai pakankamas. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | KL rašė ... AR rašė ... Reiktu viena karta apibrezti normaliai kas yra orlaivis ir uz ka atsako CAA. Andriau, pabandyk. Gal Tau geriau gausis, negu ICAO ir LR seimui. ![]() buciau nieko pries bandyti. Tik gaila laika eikvoti darbui, kuris akivaizdziai beprasmis. PVZ oskinio aviacijos mokykla pries kokius 8 metus "pramuse" aviacijos istatymo pataisa. Tas truko 2 metus ir kainavo nerealiai dideles pastangas ir pazintis. Rezultatas geras- vaikiska aviacija nera "reguliuojama" CAA. Patikekite skryziu saugumas nei kiek nepakito. ![]() [ Redaguota Sk Sau 22 2012, 07:38 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | AR rašė ... KL rašė ... AR rašė ... Reiktu viena karta apibrezti normaliai kas yra orlaivis ir uz ka atsako CAA. Andriau, pabandyk. Gal Tau geriau gausis, negu ICAO ir LR seimui. ![]() buciau nieko pries bandyti. Tik gaila laika eikvoti darbui, kuris akivaizdziai beprasmis. PVZ oskinio aviacijos mokykla pries kokius 8 metus "pramuse" aviacijos istatymo pataisa. Tas truko 2 metus ir kainavo nerealiai dideles pastangas ir pazintis. Rezultatas geras- vaikiska aviacija nera "reguliuojama" CAA. Patikekite skryziu saugumas nei kiek nepakito. ![]() Ar gali pakisti vandens kokybė, užsukus čiaupą, ar jį atsukus? Manau, kad taip - stovintis vanduo prasmirsta ... [ Redaguota Pr Sau 23 2012, 08:58 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | P.S. Spėkit, kokiu laikotarpiu sparčiausiai plėtėsi ULO veikla Lietuvoje? Aukso amžius ULO istorijoje Lietuvoje 1990 - 2001 ... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | P.P.S. Kilo mimtis straipsniui AP - "10 metų laisvės mažajai aviacijai ..." Ar rašyt? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System