Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ULOPFe šiuo metu |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Ričard |
| ||
Ricard Užsiregistravęs dalyvis #1014 Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00Vieta: Vilnius Pranešimų: 218 | Sveiki , Norėsim čia pateik, pasidalint ir ULOPF federacijos einamuosius veiksmus , priimtus nutarimus.Nes tai aktualu matau dalyvaujantiems šiame forume ir iš ULO. Nuo pavasario naujoji ULOPF valdžia mina CAA slenkščius dėl licencijavimo nuostatų pakeitimo. Stasys Čivilis (lic.skyriaus vedėjas) realiai pasižiūrėjo į šią problemą , ir leidosi į derybas. Buvo visko. Prieš savaitę jau nunešėm tikiuosi galutinį pakeitimų sprendimo projektą tinkantį ir mums ir CAA. Žadėjo ilgai netemt su patvirtinimu. Eina antra savaitė.Man tai prailgsta Laukiam gerų žinių kasdien . Iki šiol vienoda tvarka buvo ir lėktuvėliams ir malūnams ir moto parasparniams su moto skraidyklėmis . CAA sutiko pradžiai eliminuot tik paramotorus ir motoskraidykles Pažanga nors tokia. , nes klasės labai skritingos. Naujasis projektas skamba taip: 1. Prašau pakeisti 2009 m. gegužės 6 d. Nr. 4R-97, Vilnius. CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS ĮSAKYMO PUNKTĄ. II skyriaus 6 punktą ir išdėstyti jį taip: „6. ULO pilotai rengiami mokymo įstaigose, turinčiose Civilinės aviacijos administracijos (toliau – CAA) direktoriaus nustatyta tvarka ULOPF išduotą bei galiojantį akreditavimo pažymėjimą, pagal CAA direktoriaus patvirtintas programas. Ši nuostata netaikoma motorizuotiems parasparniams bei motorizuotoms skraidyklėms , kuriuos gali rengti ULOPF paskirti pilotai instruktoriai pagal ULOPF patvirtintą programą. Automatiškai reikia keist ir : 2. Prašau pakeisti MOKYMO ĮSTAIGŲ, RENGIANČIŲ ULTRALENGVŲJŲ ORLAIVIŲ PILOTUS, AKREDITAVIMO TVARKOS PUNKTĄ. I Skyriaus 4 punktą ir išdėstyti taip: 4. Rengti ULO gali tik mokymo įstaiga, turinti ULOPF išduotą ir galiojantį akreditavimo pažymėjimą. Ši nuostata netaikoma motorizuotiems parasparniams bei motorizuotoms skraidyklėms , kuriuos gali rengti ULOPF paskirti pilotai instruktoriai pagal ULOPF patvirtintą programą. Smulkiau ULOPF surašiau veiksmus čia. Jei Nerijus nieko prieš? http://81.16.238.227/forum/viewtopic.php?f=7&t=787 Ričardas ULOPF [ Redaguota Kt Lap 15 2012, 06:44 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Oi vyrai, negerai. Principas "Skaldyk ir valdyk" . Malūnus ir lėktuvus paliekat už borto. Juk mokyme tikrai nėra skirtumo, matyt jūsų lėktuvistai ne tokie aktyvūs. | ||
Į viršų | | ||
Ričard |
| ||
Ricard Užsiregistravęs dalyvis #1014 Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00Vieta: Vilnius Pranešimų: 218 | Aktyvūs jie kaip reikiant . Bet "ten" pasyvūs tuo klausimu. Svarbu pradžią padaryt ."Precedentą" kaip sakoma | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Jeigu ULO lėktuvai butu savo parametrais atitinkantys ULO reikalavimus , tokios problemos nebūtu , Caa puikiai žino kokiais lėktuvais skraido dauguma "ULO " dėl to ir nesiduoda licencijavimo taisyklių paprastinimui,lėktuvams. Čivilio žodžiai " skraido virš 200km/h " nors visi puikiai žinome kad nei vienas ULO tokiais greičiais negali skraidyti. Tai va jeigu tikruosius ULO atskirt nuo " ULO" manau be problemų supaprastintume tvarka ir lėktuvams.Tik ar neužmėtysit po to akmenimis manes.... Galėčiau viska detaliau parašyt , bet tuoj patys raminsite. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | 1. Licencijavimo skyrių dabar tikrina auditas iš EASA, todėl jo darbas visuomenei laikinai "paralyžuotas". 2. Labai gerai, kad federacija (ar tik kai kurie jos atstovai?) imasi spręsti tikrų ir "netikrų" ULO problemą. Kol kas buvo nuostata vadovautis gamintojo nurodytais ULO apribojimais (450kg). Jeigu tai įmanoma nustatyti tiksliau ir objektyviau - CAA tikrai bus "už". Kol kas negirdėjau, kad kurioj šaly ši problema būtų išspręsta, nebent apribotas (ir griežtai kontroliuojamas) tuščio orlaivio svoris, kaip Vokietijoje. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1994 | Dovydas_S rašė ... Jeigu ULO lėktuvai butu savo parametrais atitinkantys ULO reikalavimus , tokios problemos nebūtu , Caa puikiai žino kokiais lėktuvais skraido dauguma "ULO " dėl to ir nesiduoda licencijavimo taisyklių paprastinimui,lėktuvams. Čivilio žodžiai " skraido virš 200km/h " nors visi puikiai žinome kad nei vienas ULO tokiais greičiais negali skraidyti. Tai va jeigu tikruosius ULO atskirt nuo " ULO" manau be problemų supaprastintume tvarka ir lėktuvams.Tik ar neužmėtysit po to akmenimis manes.... Galėčiau viska detaliau parašyt , bet tuoj patys raminsite. neužmėtysime. Pritariu Tavo nuomonei. | ||
Į viršų | | ||
Ričard |
| ||
Ricard Užsiregistravęs dalyvis #1014 Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00Vieta: Vilnius Pranešimų: 218 | KL rašė ... 2. Labai gerai, kad federacija (ar tik kai kurie jos atstovai?) imasi spręsti tikrų ir "netikrų" ULO problemą. Tai tik komandinis darbas dabartinėj ULOPF veikia. Tik po kabinetus vaikšto tie ,kurie Vilniuje gyvena.Nes iš Kauno ar Klaipėdos nepavažinėsi dažnai šiais laikais. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Dovydas_S rašė ... Jeigu ULO lėktuvai butu savo parametrais atitinkantys ULO reikalavimus , tokios problemos nebūtu , Caa puikiai žino kokiais lėktuvais skraido dauguma "ULO " dėl to ir nesiduoda licencijavimo taisyklių paprastinimui,lėktuvams. Čivilio žodžiai " skraido virš 200km/h " nors visi puikiai žinome kad nei vienas ULO tokiais greičiais negali skraidyti. Tai va jeigu tikruosius ULO atskirt nuo " ULO" manau be problemų supaprastintume tvarka ir lėktuvams.Tik ar neužmėtysit po to akmenimis manes.... Galėčiau viska detaliau parašyt , bet tuoj patys raminsite. Ką gi-suprantama, nesaldu ten jums. Čivilis vienas iš teigiamų CAA darbuotojų, bet marazmų netrūksta ir jam. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | KL rašė ... 1. Licencijavimo skyrių dabar tikrina auditas iš EASA, todėl jo darbas visuomenei laikinai "paralyžuotas". 2. Labai gerai, kad federacija (ar tik kai kurie jos atstovai?) imasi spręsti tikrų ir "netikrų" ULO problemą. Kol kas buvo nuostata vadovautis gamintojo nurodytais ULO apribojimais (450kg). Jeigu tai įmanoma nustatyti tiksliau ir objektyviau - CAA tikrai bus "už". Kol kas negirdėjau, kad kurioj šaly ši problema būtų išspręsta, nebent apribotas (ir griežtai kontroliuojamas) tuščio orlaivio svoris, kaip Vokietijoje. Federacija susideda iš narių, kurie pasiskirsto darbus ... Čekai įvedė eksperimentinę 450 - 600 kg ULO klasę ... bando ... Turi dabar 19 Įdomu, kad legalių pilotų skaičius yra beveik dvigubai mažesnis, nei nelegalių. Tačiau nieks nesislapsto, jie yra žinomi. Kodėl? ogi todėl, kad Čekijoj nieks smegenų nepudrina ir negasdina - norėsi dalyvaut renginiuose, varžybose, rinktinės veikloj - turėsi legalizuotis (gaut licenziją). Jei tau to nereikia - prašom, skraidyk - visa atsakomybė už pasekmes tau. Tas pats ir su tinkamumu ... Čekai EKSPERIMENTINIUS orlaivius traktuoja taip, kaip numatyta EK reglamente, t.y. netaiko jiems ICAO reguliavimo principų. Todėl ir turi ko gero masiškiausia aviaciją Europoje Čekai yra surengę gal 4 pasaulio ir 4 Europos ULO čempionatus!!!! Ko nerengt, kai tiek publikos [ Redaguota Pn Lap 16 2012, 09:32 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Kodėl pdf failas neprisikabino? Teko "suzipinti" the_czech_national_annual_report_2012.rar | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System