Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-9; RK-6 Sparnai |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Tomas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #7 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31Pranešimų: 179 | Sveiki, Siandien vienos is geriausiu (mano nuomone) sparnu konstrukciju yra Rolando lektuvuose RK-6 "Magijos"; RK-9 "Elenos". Orginalus sparnai yra mediniai. Mano nuomone, reiketu pabandyti pagalvoti apie metalinius, gal kazkam atrodys, kad reikia plastikiniu. Metaliniu pliusas - snd yra cnc stakles, leidziancios pagaminti ruosinius per kelias valandas visam sparnui, atstampuoti pasidarius formas galima taip pat greitai (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5sBMYVHrXpo) Siulau sioje temoje pabandyti aptarti siuos sparnus iki darbiniu breziniu. | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | Jei bus toks presas, tada ir galima kalbėti apie greitį ir t.t. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | 1. Sparnai mano lėktuvų, tačiau didele dalimi juos konstravo ir gamino A. Vaicekauskas. 2. Reikėtų kad video nuoroda atsidarytų. 3. Didelė problema-tinkama aliuminio skarda. Gali tekti ją siųstis iš JAV. Kaina gali atmušti visas fantazijas. http://www.aircraftspruce.com/catalog/mepages/alumsheet_2024.php#review_tab 1,2 x 3,5 m lapas JAV kainuoja apie 400 lt, plius siuntimas. Vien skarda apie 3500 lt... 4. Nerviūras štampuoti galima ir rankiniu būdu, pakankama našus procesas. Labai puiku, jei CNC staklėmis pavyktų viską sugręžti-tai ir darbą pagreitintų ir kokybė pasidarytų gera. 5. Nerviūras galima štampuoti iš minkštesnės storesnės vietoje gaunamos skardos, tačiau bendros kainos tendencijos lieka, reikėtų tikslesnio skaičiavimo. | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | Sake gali padeti cekai. Ir gan nebrangiai: http://techproaviation.cz/katalog-detail/vyroba/lisovani?lang=en Metalas gali buti irgi ju. [ Redaguota Kt Sau 10 2013, 09:29 ] | ||
Į viršų | | ||
Tomas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #7 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31Pranešimų: 179 | 1. Presu yra praktiskai kiekvienoje metalo apdirbimo imoneje. 2. Aliuminio, didesnio kiekio poreikiui, reikia dairytis i Kinija. 3. Gerai, kad Cekai galetu padeti, taciau, musu salyje irgi yra geros irangos. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Tai daugiau teoriniai išvedžiojimai. Presas turi būt pakankamai galingas, štampavimui reikalinga speciali guma, reikia pagaminti tikslų puansoną. Rimtesnė kalba būtų, jei parodytum jau pagamintas detales, bandomuosius pavyzdžius. O šiaip tai tema vystoma nebe pirmą kartą http://manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?5002 [ Redaguota Pn Sau 11 2013, 11:22 ] | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | - Tomai būtų įdomu sužinoti iš Kinijos- kokios kainos ir tų medžiagų patikimumas. "Didesnis kiekis" - tai galėtų rekšti kad reiks pirkti mažiausiai toną. - Aircraft Spruce tikrai gerai, patikima bet brangu. Beje, Aircraft Spruce yra ir Europoje. Nereiktų iš JAV siųstis. - Variantas būtų su čekais pabendrauti. Gal jie metalo parduotų. Bet reikia suprasti, kad metalo nenusipirksi sparnams už 1000 lt. - Jei rankomis viską formuoti, tai taip daro dauguma savadarbių jau daugelį metų. Bet aš manau štampavimas presu ir yra visa esmė šios diskusijos. Išpjovus detalę su staklėmis ir pakišus detalę po presu, visą sparnų rinkinį pasidarysi per savaitgalį. Kitas klausimas ar Lietuvoje kam nors reikia tokių sparnų?? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3572 | optimistas rašė ... "Didesnis kiekis" - tai galėtų rekšti kad reiks pirkti mažiausiai toną. Daug, daug, daug kartu daugiau nei tona tonos net firmos, pastoviai uzsimancios metalo tiekimu nesutinka vezti, ka jau bekalbeti apie "savarankiska" pirkima... [ Redaguota Pn Sau 11 2013, 08:03 ] | ||
Į viršų | | ||
Tomas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #7 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31Pranešimų: 179 | Bandau projektuoti siu sparnu plysi tarp uzsparnio ir sparno. Reikalavimas yra plysi islaikyti kilimo ir tupimo padetyse 1,5%-2% stygos ilgio (styga 1,2m), kiek besistengciau, gaunu labai blogus rezultatus uzsparni atlenkus kilimo padety - tegaunu apie 0,9%VAS, siuo atveju, tupimo padetyje laikydamas 2%VAS plysio dydi, o itraukus uzsparni, padarau, kad uzsparnis uzdarytu plysi. Bandziau ilginti uzsparnio sukimosi peti, bet rezultatai buvo prastesni, nei su sios fomos (isakies nubraizytu uzapvalintu) plysiu. Gal but kasnors turite patirties, kaip isgauti didesni plysio dydi atlenkus uzsparni kilimui? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | . Reikalavimas yra plysi islaikyti kilimo ir tupimo padetyse 1,5%-2% stygos ilgio (styga 1,2m), kiek besistengciau, gaunu labai blogus rezultatus uzsparni atlenkus kilimo padety - tegaunu apie 0,9%VAS, siuo atveju, tupimo padetyje laikydamas 2%VAS plysio dydi, o itraukus uzsparni, padarau, kad uzsparnis uzdarytu plysi. Tomai, tai puikus rezultatas, Idealiai sutvarkęs plyšį kilime, pasieksi kad lėktuvas pakiltų ne per 40m, o per 38,5. Ar tai labai svarbu? Kitaip įmanoma tik su kreipiančiosiomis kaip C172 [ Redaguota Št Sau 12 2013, 12:52 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System