Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO-I |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 999 | Papildyta ir ANBO-1 galerija sparnų nuotraukomis: https://plus.google.com/photos/107704547218558878296/albums/6054530625781315569?banner=pwa | ||
Į viršų | | ||
sl |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #31 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 08:40Pranešimų: 66 | Gražus darbas! ...ar ant eleronų dar kas nors dėsis? | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1541 | Super! | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Mantui jau sakiau-yra dvi didelės, puikiai matomos klaidos. Šiaip darbas puikus. Kadangi forume galima ir pasimokyti, kokios tos klaidos? | ||
Į viršų | | ||
Mantas Butkus |
| ||
Viskas bus gerai Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35Pranešimų: 299 | sl rašė ... Gražus darbas! ...ar ant eleronų dar kas nors dėsis? Eleronų nerviūros bus apkantuotos lystelėmis ir tada eleronai bus apdengti 1 mm. aviafanera. Kol nepadarytas galutinis sparnų geometrinis susukimas, nenoriu ir eleronų dengti. Fanerinė danga ir bus susukimui - įražai dirbantis eementas. | ||
Į viršų | | ||
Mantas Butkus |
| ||
Viskas bus gerai Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35Pranešimų: 299 | Rolandas rašė ... Mantui jau sakiau-yra dvi didelės, puikiai matomos klaidos. Šiaip darbas puikus. Kadangi forume galima ir pasimokyti, kokios tos klaidos? Padiskutuokime. Gerb.Rolandas teigia, kad: "Neteisingas lonžerono apkaustas, skirtas prijungti spyriui. Spyrio gniuždymo jėgą priima tik vienas važtas, be to dėl atsiradusių parazitinių momentų apie 1,5 karto didesnę nei gauna nuo spyrio. 8 mm varžtas medyje dvigubam kirpimui laiko apie 1000 kg, tavo atveju prie skaičiuotinos apkrovos gauna apie 4500 kg. Mazgą reikėtų perdaryti." Žemiau palyginimui pateikiamos mazgo originaliame ANBO-1 ir manajame nuotraukos. Skirtumas tas, kad mazgo tvirtinimui prie lonžerono nusprendžiau panaudoti varžtus vietoje vamzdeio užvalcuojamais kraštais. Taip pat paskaičiavus auseės glemžimą mazgą teko daryti storesnį nei originaliame ANBO. Dėl apkrovos dydžio: Kadangi sparnas prie liemens jungiasi dviem spyriais, atitinkamai pasidalina ir jėga (mano galerijoje yra pridėti skaičiavimai), tokiu būdu mazgui tenkanti apkrova yra ne 4500kg., o apie 1200kg., skaičiuojant maksimalią perkrovą 6, prie kurios konstrukcija suyra. Sutinku su teiginiu, kad varžtai apkraunami nevienodai ir pakeitus mazgo konfigūraciją galima šią problemą lengvai išspręsti, tik tada mazgas taptų visai nebepanašus į originalų. [ Redaguota Sk Rgs 07 2014, 11:04 ] | ||
Į viršų | | ||
Mantas Butkus |
| ||
Viskas bus gerai Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35Pranešimų: 299 | Pridedu didesnę nuotrauką ir nuorodą į brėžinius ir paskaičiavimus: https://plus.google.com/photos/107704547218558878296/albums/5562330575563369329?banner=pwa [ Redaguota Sk Rgs 07 2014, 11:02 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Mantas Butkus rašė ... Padiskutuokime. Gerb.Rolandas teigia, kad: "Neteisingas lonžerono apkaustas, skirtas prijungti spyriui. Spyrio gniuždymo jėgą priima tik vienas važtas, be to dėl atsiradusių parazitinių momentų apie 1,5 karto didesnę nei gauna nuo spyrio. 8 mm varžtas medyje dvigubam kirpimui laiko apie 1000 kg, tavo atveju prie skaičiuotinos apkrovos gauna apie 4500 kg. Mazgą reikėtų perdaryti." Žemiau palyginimui pateikiamos mazgo originaliame ANBO-1 ir manajame nuotraukos. Skirtumas tas, kad mazgo tvirtinimui prie lonžerono nusprendžiau panaudoti varžtus vietoje vamzdeio užvalcuojamais kraštais. Taip pat paskaičiavus auseės glemžimą mazgą teko daryti storesnį nei originaliame ANBO. Dėl apkrovos dydžio: Kadangi sparnas prie liemens jungiasi dviem spyriais, atitinkamai pasidalina ir jėga (mano galerijoje yra pridėti skaičiavimai), tokiu būdu mazgui tenkanti apkrova yra ne 4500kg., o apie 1200kg., skaičiuojant maksimalią perkrovą 6, prie kurios konstrukcija suyra. Sutinku su teiginiu, kad varžtai apkraunami nevienodai ir pakeitus mazgo konfigūraciją galima šią problemą lengvai išspręsti, tik tada mazgas taptų visai nebepanašus į originalų. Tai, kad apkrauti visi trys varztai (tiesa ne visi tolygiai). Raudonai apytiksliai nupiesiau jega, kuria spyris veiks mazga. Ir ta jega sukurs sukimo momenta pavaizduota zalia rodykle. Sis sukimo momentas kirps visus tris varztus (tik, kaip jau minejau, nevienodai). Nebent spyrio jegos vektorius eina tiesiai per kairi varzta? [ Redaguota Sk Rgs 07 2014, 12:53 ] | ||
Į viršų | | ||
Mantas Butkus |
| ||
Viskas bus gerai Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35Pranešimų: 299 | Kampas tarp spyrio ir sparno yra lygiai 30 laipsnių ir vektorius eina virš varžto. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Sunku patikėti, kad originalus mazgas taip atrodė. Jei ir taip-Gustaitis buvo jaunas konstruktorius. Ne visada verta aklai kopijuoti. Reikėtų išnagrinėti kokybiškas mazgo nuotraukas. Dar kartą skaičiuojam pagal tavo duomenis: 1200x1,5 =1800 , o tai beveik du kartus daugiau nei laiko medyje 8 mm varžtas ar 10 mm vamzdinė kniedė. Kad nesivelt į gilias teorijas, padaryk mazgą iš kartono ir apkrauk, po to padaryk mazgą pagal mano siūloma pavyzdį. Rezultatai turėtų nustebinti. Lakštinis metalas elgiasi taip pat kaip kartonas, tik truputį stipresnis... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System