Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Nuostabu. Dažnai tai kartoti negalima-tiesiog sklandytuvas tam nepritaikytas, didelė tikimybė kabinti sraigtu taką. Kiek žinau, yra atvejų kai bežaidžiant takas buvo kabintas... | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | tai gal tada tikslingiau toki varianta ant kilio ar https://www.youtube.com/watch?v=fm3mliPyeeM | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | vo kiniečių dizaino aparatas be vargo atsiplėšė ir nuskrido https://www.youtube.com/watch?v=Zpuq9CfmiW4 | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Lietuviška schema savo klasėj gerokai lenkia konkurentus. Variklis skirtas avariniam grįžimui namo- neieškant aikštelės galima žemėti iki keleto metrų aukščio. Kilimui nuo žemės ji nėra skirta. Kilimais tik buvo pademonstruotos galimybės. Schema su išleidžiamu varikliu sudėtingesnė, prieš paleidžiant variklį reikia jį iškelti. Pakilus autonomiškai, variklį reikia įtraukti, fiksuoti propelerį tinkamu kampu, uždaryti variklio liuką. Sistema sudėtinga, todėl brangesnė ir mažiau patikima. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1403 | Kad schema lyg ir ne lietuviška, tik kad idėja pirmą kartą buvo realizuota LAK-17A sklandytuve. FES autorius - slovėnas Luka Znidarsic. http://www.front-electric-sustainer.com/index.php | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Kilti su varikliu nelabai logiška. Išnaudoti dalį akumuliatorių energijos pakilimui, veliau turėti mažesnį jos kiekį grįžimui. Dėl pačios idėjos, tai galima taip pat sakyti, kad ji paimta iš aviamodelių. Pirmieji užsilenkiančiomis mentėmis buvo gumavarikliniai, vėliau taimeriniai ir elektriniai. [ Redaguota An Lap 25 2014, 07:34 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | |||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | http://www.flyingmag.com/news/daher-socata-build-and-certify-e-fan-airbus | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Hibridas http://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/technologijos/jungtineje-karalysteje-ismegintas-pirmasis-lektuvas-su-hibridiniu-varikliu-646-476464?cf=df Pas mane buvo mintis tarp variklio ir propelerio sumontuoti elektros variklį, bet kadangi neturiu lėšų akumuliatoriams, tai gal kas nors pasinaudos mintimi. Variklis 10 KW kaip pas šią motorenką http://www.icaro2000.com/Products/Trike/Trike.htm#51. Elektros variklio sukimo momentas iškarto nuo pirmų sūkių, tai naudojant el.v. su benzininiu turėtų gautis geras komplektas, trauka vienoda visam sūkių diapazone. [ Redaguota Pr Sau 05 2015, 11:06 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | vysniukas rašė ... Hibridas http://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/technologijos/jungtineje-karalysteje-ismegintas-pirmasis-lektuvas-su-hibridiniu-varikliu-646-476464?cf=df Kas galit tokį pagamint? Nupirkčiau | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System