Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Saugus sparnas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Rolandas rašė ... gintas rašė ... Kestuti kalbama apie lektuvo sparna.Jeigu nori diskutuoti apie skraidykles sparna tam yra kitas skyrius.Nebuk trolis. Atsiprašau ... | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Ne lėktuvo sparnas, bet gal kam bus įdomu, čia kietasparnės skraidyklės surinkimas su komentarais, bei matosi sparno konstrukcija ir kiti techniniai sprendimai, sparnas labai specifinis, informacijos apie jį labai mažai, masinės gamybos nepasiekė, pagaminta tik aštuoni vnt. AK kalba, kad iki 25, kitoj literatūroj 20, bet daugiau info nėra. https://www.youtube.com/watch?v=7L3l1yQ63AQ Čia kaip skrenda ir startas https://www.youtube.com/watch?v=VnAEpylESqc | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1404 | NNN rašė ... Beuodegis, su išilginiu ir skersiniu pastovumu. Puikiai valdomas nenaudojant jokių svertų, lynų ir aerodinaminių paviršių. Prisitaikantis prie įvarių apkrovų, išlaikantis pastovumą, maksimalų efektyvumą ir pavaldumą. Vieno žmogaus jėgomis, nenaudojant jokių įrankių sudedamas į paketą, galimą transportavimui ant automobilio stogo bagažinės,. Prieinama vidutiniam žmogui kaina. Kas tai per sparnas ? Gal šis (žiur nuo 4:40): https://www.youtube.com/watch?v=e_U2vyb689I [ Redaguota An Kov 31 2015, 12:08 ] | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Kaip stoikiu gaila , anglinės blin. | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Čia diskusija su Ipact kūrėju olaf barthodzie, kas nesupranta vokiškai, galima išsiverstisu google.translate į anglų ar rusų, čia yra šiek tiek gamybos technologijos http://www.gleitschirmdrachenforum.de/showthread.php/7350-ein-bischen-mehr-vom-impact?highlight=impact | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Alio alio Gintas ką tik pabarė Kęstutį, šis atrodo suprato. Nesuprato Vyšniukas... Didelis prašymas-forume daug vietos, daug temų, nereikia plakti visko į vieną. Jeigu kalbam apie klasikinį kietą sparną, tikrai nereikėtų skraidyklės sparnų. Juk tam yra skraidyklių skyrius. Galų gale atsidarykit naują temą. O tai vienas apie tiltus, kitas apie miltus... | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Atsiprašau, gal galit perkelti mano komentarus į skraidyklių temą. . | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Rolandas rašė ... Alio alio Gintas ką tik pabarė Kęstutį, ... | ||
Į viršų | | ||
tomASAlytus |
| ||
Skriskime Užsiregistravęs dalyvis #3285 Prisijungta: Tr Sau 09 2019, 02:59Vieta: Alytus Pranešimų: 5 | Kokia Jūsų nuomonė į sparno profilį UA2 ? Lėktuvas Jora, Cora , Allegro. http://www.nostalgeek.no/JoraUA2Spec.htm http://www.snobmog.com/jora.htm | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | is pirmo zvilgsnio atrodo kad skirtas letiems aparatams. Prie mazu greiciu tokie profiliai gerai bet lektuve reik suderinti du nesuderinamus dalykus. Sparnas turi gerai dirbti prie mazu greiciu ir dirbti nebe taip gerai prie dideliu. . Kitaip tariant didele keliamaja jega generuojantis profilis prie 65 km / h yra gerai bet tarkim jei aparato kreiserinis greitis 200 km tam kad prie tokio greicio aparatas skristu tiesiai toki profili teks statyti i smarkiai neigiama kampa kas aerodinaminiu poziuriu yr labai neefektyvu. Del to mano subjektyviu poziuriu neatrodo kad jis gerai dirbs prie didelio greiciu diapazono. Bet su profiliais yra taip kad reik ziuret i praktika. Tyrinetis aparatus kuriuose jie stovi ir ziuret kas ir kaip. Bet kokiu atveju mazu greiciu aerodinamika yra labai labai svarbu. Is visu cia paminetu saugaus sparno dalyku pamirstas vienas svarbiausiu "stall strips". | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System