Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO atstatymo klausimai. Nuo 23 psl ANBO II statyba |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 542 | Jeigu magnete yra aplenkimo mova, reguliuoti reikia, kai mova peršokusi. Kai variklis normaliai dirba minimaliais sūkiais, vargu ar kompresija labai skiriasi, jaustum sukant ranka.Dar žiūrėčiau karbiuratoriaus. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Algirdas L rašė ... Atkreipk, Rolandai, dėmesį į išmetimo vožtuvą, ar jis nestriginėja dėl tepalo nuodegų, sukant variklį ranka gali pasigirsti išmetime oro šnypštimas.Blogi tepaliniai žiedai darbui pradžioje neįtakos, bet vėliau užmes žvakes.Dar gali kažkur pramušinėti aukštą įtampą.Apie tepimo sistemą šitame variklyje neišmanau. Šiandien vėl daug eksperimentų. Dviem metodais tikrinom kompresiją. Pirmo ir antro cilindro mažoka, tačiau yra šansų kad prisidirbus žiedams padidės. Atrodo suradom blogo darbo priežastį-aukštą įtampa ne pramuša, bet nedamuša. Silikoninius laidus su angline šerdimi jungiant prie magneto pažeidžiama laido šerdis. Nors kontaktas turėtų būti idealus, jis prapuola visai. Jungsim atsargiai, nepažeisdami šerdies. Tai nustatoma matuojant varžą, todėl nesudėtinga kokybiškai prijungti. Tikiuosi ryt variklis pradės dirbti normaliai. | ||
Į viršų | | ||
EG. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #865 Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12Vieta: Vilnius Pranešimų: 345 | Labai gerai, kad ieskot priezasties, Rolandeli! Apie zvaigzdinius variklius neismanau, bent auto cilindro kompresija tikrindavau prasukus motora starteriu 6-7kartus kol pripucia max reiksme, dabar kiek reik sukt ta zvaigzdini velniai zino, mat letai sukant netiksliai gali gautis parodymai. Sekmes darbuose! | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Rolandas rašė ... Algirdas L rašė ... Atkreipk, Rolandai, dėmesį į išmetimo vožtuvą, ar jis nestriginėja dėl tepalo nuodegų, sukant variklį ranka gali pasigirsti išmetime oro šnypštimas.Blogi tepaliniai žiedai darbui pradžioje neįtakos, bet vėliau užmes žvakes.Dar gali kažkur pramušinėti aukštą įtampą.Apie tepimo sistemą šitame variklyje neišmanau. Šiandien vėl daug eksperimentų. Dviem metodais tikrinom kompresiją. Pirmo ir antro cilindro mažoka, tačiau yra šansų kad prisidirbus žiedams padidės. Atrodo suradom blogo darbo priežastį-aukštą įtampa ne pramuša, bet nedamuša. Silikoninius laidus su angline šerdimi jungiant prie magneto pažeidžiama laido šerdis. Nors kontaktas turėtų būti idealus, jis prapuola visai. Jungsim atsargiai, nepažeisdami šerdies. Tai nustatoma matuojant varžą, todėl nesudėtinga kokybiškai prijungti. Tikiuosi ryt variklis pradės dirbti normaliai. O ar su metaline šerdim negalima būtų panaudot? Turėjom tokią pat problemą klube, pakeitėm laidus, problema baigėsi. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 542 | Nežinau... Aukštai įtampai kontaktas nelabai turi įtakos, nebent tarpas labai didelis,Gal bėda, kad laidai ne originalūs.Pabandyk nuimti laidą nuo žvakės ir padaręs tarpą iki masės 8mm, žiūrėk ar kibirkštis pramuša. Taip patikrink visus laidus, Tiesa, nežinau koks tarpas šitam varikliui. Laikomingo pramuša ir 10 mm, nors instrukcija reikalaija 8 mm. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Laidai su metaline šerdimi puikūs, tačiau duoda radijo trukdžius. Tik pilnas ekranavimas ir specialios žvakės-kaip originale trukdžius pašalina. Savo lėktuve su angliniais-silikoniniais laidais ir automobilinėm žvakėm skraidau 4 metai, rezultatai puikūs. http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?18001.0 Su originaliais laidais ir žvakėm buvo nuolatiniiai defektai, nuolatinis stresas. Su automobiliniais laidais ir žvakėm skraido dauguma Jak 52. Pas J. Kairį tokia pat sistema. Laido su dangteliu varžą patikrinti patarė du motoristai. Patikrinus pasirodė kad daugumos laidų ji begalinė. Tie cilindrai ir dirba blogai mažais sūkiais, kai magneto kibirkštis silpna. Paleidimo metu ar dideliais sūkiais blogas sujungimas pramušamas ir įtampa keliauja kur reikia. Ir dar. Su silikoiniais laidais mano lėktuvo variklis buvo pradėjęs nestabiliai dirbti. Priežastis-gal pusę milimetro klibantis laido antgalis. Keičiasi technika, keičiasi reikalavimai. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3572 | Rolandas rašė ... Silikoninius laidus su angline šerdimi jungiant prie magneto pažeidžiama laido šerdis. sukonkretinkite ka vadinate "angline serdimi" - jei tai tas variantas apie kuri as galvoju (labai populiarus automobiliniams laidams) tai tie laidai visiskai netinkami! [ Redaguota Pn Rgs 16 2016, 10:01 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Rolandas rašė ... Laidai su metaline šerdimi puikūs, tačiau duoda radijo trukdžius. Jau 10 metų ... jokių trukdžių, nors variklis ant nugaros praktiškai | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Atrodo šiandien persilaužimo su varikliu diena. Neliko mistinių defektų. [ Redaguota Sk Rgs 18 2016, 10:16 ] | ||
Į viršų | | ||
EG. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #865 Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12Vieta: Vilnius Pranešimų: 345 | Puiku, Rolandai. Turiu paminėt vieną svarbia datą, prieš 89 metus lapkriČio 10d. pirmĄjam skrydžiuj pakilo ANBOII bEJE, gal galima kada aplankyt,paspoksot? [ Redaguota Pr Rgs 19 2016, 02:17 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System