Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO atstatymo klausimai. Nuo 23 psl ANBO II statyba |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Algis |
| ||
algis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1997 | Va cia tai duomenys!!! Su 30 AJ, plieniniu, pilnaviduriu liemeniu, MTOW 300Kg ir dar kilpas raite!!! Kaip jie tais laikais to pasiekdavo? 40/40 m tupimas/kilimas - fantastika. Yra siuolaikiniams konstruktoriams is ko pasimokinti. O dabar Zyles sparnai, reminis liemuo (diuralio) ir vos lenda i 350 kg. O be 50 AJ dar ir sunkiai skrenda. [ Redaguota Pr Kov 31 2008, 09:49 ] | ||
Į viršų |
| ||
sl |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #31 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 08:40Pranešimų: 66 | Labai neblogos info yra "plieno sparnai" nr.5 Galima perfotkinti ( 6 Mpi ) - bet tai ne brėžiniai... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Algis rašė ... Va cia tai duomenys!!! Su 30 AJ, plieniniu, pilnaviduriu liemeniu, MTOW 300Kg ir dar kilpas raite!!! Kaip jie tais laikais to pasiekdavo? 40/40 m tupimas/kilimas - fantastika. Yra siuolaikiniams konstruktoriams is ko pasimokinti. O dabar Zyles sparnai, reminis liemuo (diuralio) ir vos lenda i 350 kg. O be 50 AJ dar ir sunkiai skrenda. Jai trumpai-esi neteisus.Tiesiog reiktu geriau isigilinti i relias konstrukcijas, realius tech duomenis.Reiketu pamatyti is arti, kaip ten viskas padaryta. Is kitos puses-aerodinamikoj neatrasta nieko tokio, kas leistu zymiai perspiaut tu dienu lektuvu duomenis. Tie remai su "Zyles" sparnais tusti svetria 150 ar maziau kilogramu. A Lukoseviciaus "Machaonas" svere 82 kg! Puikiai skrenda su 26 aj "Trabantu", "Vichriu" (2-3 m/sek kilimo) , taciau varikliai pasene moraliskai, todel ir dedam "Rotax". | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Pas save neradau Plieno sparnų... ![]() Gal kas nepatingėtų ant skenerio praleisti tą numerį ir atsiųsti man, aš apdorosiu. Ir šiaip domintų prieškario konstruktorių darbai, to pačio Gustaičio, Dobkevičiaus, sklandytuvų konstruktorių. Nepatingėkit, atsiųskit kas ką turit, nuotraukėlę, aprašymą iš senos spaudos, ar dar ką nors. Padarysiu atskirą svetainėj puslapį skirtą būtent anų laikų technikai, ir ten galėsim kaupti visą informaciją. Apie visus Anbo, Dobi ir t.t. Dėkoju prisidėsiantiems. Nelabai suprantu koks tikslas laikyti bet kokius brėžinius užrakintus jeigu jie yra. Mano galva reikia paleisti elektroniniam formate ir tegu studijuoja žmonės, o gal kam ir užteks entuziazmo ir viso kitko pastatymui. Beje, apie senąsias sklandytuvų konstrukcijas besidomiantys jau galite šį bei tą paskaityti www.vgc.projektas.lt Straipsnelių rasite puslapyje SKAITINIAI, įdomių nuotraukų GALERIJOJE, pašnekėti FORUME. Aviacijos muziejaus svetainėj radau visų Gustaičio lėktuvų charakteristikų lentelę: http://www.lam.lt/old/istorija/karo_aviacija/gustaicio/anbo/afrm.htm [ Redaguota Pr Kov 31 2008, 05:14 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Aš mačiau tik dalį ANBO-41 brėžinių (daugiausiai liemens). Kai kurių kopijas ir turiu nuo tų laikų, kai buvo planai atstatyti 3 ANBO ir apskristi aplink Europą (kaip Rolandas minėjo). Galiu pasakyti, kad šiuolaikiniams meistrams tai būtų per sunkus uždavinys - labai sudėtinga konstrukcija. Aliuminiai vamzdžiai sujungti supersudėtingos "dobilo" formos erdviniais antdėklais ir pan. Atstatymui buvo pasirinktas virintas plieninis variantas: ![]() ![]() Jeigu ką domina ANBO-41 popieriai, kažkur turiu užsilaikiusią "papkę" | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Is tiesu velniskai sudetinga. Tais laikais vyravo tokios mados konstravime. Atstatyt galima viska, bet kiek tai kainuotu? | ||
Į viršų | | ||
sl |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #31 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 08:40Pranešimų: 66 | KL: o apie sparnus kas nors yra? (Čia iš Liepaloto...) | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Jaunystėj buvau pasigaminęs ANBO III kordinę kopiją. Labai gerai skrido. Brėžinukus rodos tebeturiu. Pakarskas buvo netyčia "konfiskavęs" (rado ant mano stalo konstruktorių skyriuje). Vos ne vos įrodžiau, kad tai mano, o ne originalūs ![]() | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | tai jau negi Pakarskas neatskyre originalaus lektuvo brezinio nuo kordinio modelio brezinio, tegul ir kopijos ![]() | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | ANBO-IV lemens konstrukcija buvo pasirinkta tokia, siekiant sutaupyti svorio. Kadangi tais laikais aliuminio nevirindavo, tai teko jungti mazgais. ANBO-IV ir ANBO-41 liemuo yra tas pats. Skiriasi tik variklio kapotas ir važiuoklė. Kiek skyrėsi pirmos ir antros serijos ANBO-IV liemuo ties žvalgo kabina. Varžtais susukioti buvo ir "Gloster Gladiator", "Hawker Hurricane" liemenys, nors buvo pagaminti iš plieninių vamzdžių. Kauno skraidyklininkų angare teko matyti dvivietį aukštasparnį monoplaną, kurio priekinė liemens dalis iš suvirintų plieno, o galinė iš užtraukiamomis kniedėmis sukniedytų duraliuminio vamzdelių. Taip pat siekiant sutaupyti svorio. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System