Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
600kg MTOW |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
SKR LT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #256 Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59Pranešimų: 340 | Jeigu neklystu, tai š.m. lapkričio 10d. EU Parlamente, TRAN komitete buvo pritarta Vokietijos ultralengvųjų orlaivių federacijos (DULV) pasiūlymui padidinti MTOW iki 600Kg., amfibijoms iki 650kg.Tuščio svoris 350kg. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | SKR LT rašė ... Jeigu neklystu, tai š.m. lapkričio 10d. EU Parlamente, TRAN komitete buvo pritarta Vokietijos ultralengvųjų orlaivių federacijos (DULV) pasiūlymui padidinti MTOW iki 600Kg., amfibijoms iki 650kg.Tuščio svoris 350kg. Europos parlamente dar nebalsavo, tik komisijoj. Po komisijos - bus ES taryba+parlamentas. Parlamente 600 kg blokuoja prancūzai+belgai: dabartinis modelis juos tenkina, o padarius 600 kg - laisvė gali baigtis/baigsis. Jei nubalsuos/patvirtins - perkėlimui į nacionalinę teisę (aviacijos įstatymą) bus skriti 2+2 metai (2 normaliu tempu, +2 - jei nespėja). | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | PovilasK rašė ... Parlamente 600 kg blokuoja prancūzai+belgai: dabartinis modelis juos tenkina, o padarius 600 kg - laisvė gali baigtis/baigsis. Šito nesuprantu. Kaip konkrečiai baigsis laisvė belgam ir prancūzam, kai MTOW bus pakeltas iki 600kg? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | Valdas-Fox rašė ... PovilasK rašė ... Parlamente 600 kg blokuoja prancūzai+belgai: dabartinis modelis juos tenkina, o padarius 600 kg - laisvė gali baigtis/baigsis. Šito nesuprantu. Kaip konkrečiai baigsis laisvė belgam ir prancūzam, kai MTOW bus pakeltas iki 600kg? FR ultralengvą lėktuvą registruoji savivaldybėje ir skraidai. Federacija leidžia taisyklės bei rekomendacijas, pilotai laikosi arba ne. Tokios laisvės grindžiamos: - Akcentuojant piloto laisvę bei atsakomybę. - Teigiant, jog 450 Kg MTOW yra saugus kitiems dėl mažo svorio (nukritęs ant namo stogo - gegnių nepramuša). - Nėra nei vieno atvejo(incidento tyrimo su išvadom), rodančio į mažą svorį(t.y. per didelį konstrukcijos išlengvinimą) kaip avarijos kaltininką Tuo tarpu Vokiečių/Lenkų/Čekų "motyvaciniam laiške" teigiama, jog "didesnis svoris - didins saugumą". Ir prasideda diskusijos: saugesnis pilotas - oK, tačiau ar 600kg nekels daugiau pavojaus kitiems? Ar nereikia daugiau formalaus mokymo jiems? Techninės priežiūros? Aiškių "studijų" - nėra, svarus patarėjas - EASA. O jie - rizikos netoleruoja Žinutė iš jų DGAC (Direction Générale de l'Aviation Civile) - Prancūzų CAA - "clear and simple": padidinsit svorį - dabartinės taisyklės negalios. p.s. prancūzai turi 30% ES populiacijos ir sudaro taip vadinamą "blocking minority":jei jie prieštarauja - projektas gražinamas tobulinimui. [ Redaguota An Grd 13 2016, 07:45 ] | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Dėkui už komentarą. Ištiesų, DE/FR pilotų licenzijavimo ir orlaivių registracijos principai yra kaip diena ir naktis. Teks prancūzams/belgams padaryt išimtį iš taisyklės, ir palikti 450kg. Vokiečiams/lenkams/čekams galima pakelti iki 600kg, nes tiek pilotų licenzijavimo sistema tiek orlaivių registracija yra tikrai labai toli nuo registracijos savivaldybėje... Čia manau pasirodo rimtos sistemos su licenzijom, registracijom, tech. apžiūrom ir t.t. privalumai. Nieks negali pasakyti kad skraidoma su belekokiais aitvarais, kurių egzistencijos vienintelis pateisinimas yra tas, kad nukritę jie vistiek nieko neužmuš... | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Pnašu kad ir tarybą ir parlamentą praėjo, nepaisant visų "blocking minority". Kokios perspektyvos Lietuvoje? Ar Kitfox S7 bus ultralengvas? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | Klausimas platus ir absoliučiai išeina iš ULO teritorijos. Pradėkim nuo 600 kg apibrėžimo: - Nėra stall speed (Update: arba 45 knots) - Nėra max speed - Papuola sklandytuvai ir sraigtasparniai. - Galimybė turėti dvigubą tipo sertifikatą (EASA ir nacionalinį) Pagal dabartinį planą: - ULO per-se išliks (įskaitant dabartinius orlaivių tipus) - Kiekviena šalis-narė turės teisę opt-outinti, nustatydama savo taisykles 600 REG, STSP, MED, LIC. Lietuva galvoja opt-outintis. Sąlygos - manau - bus tokios (nebent kažkas dės pastangas dėl palengvinimo): Registracija: CAA (niekas nesikeičia). STSP: CAA / ELA1 / Part 66 MED: 2 klasė. LIC: LAPL ar aukštesnė. Turbūt būtų galima turėti panašų reguliavimą kaip ULO, tačiau reikia kurti atstovaujančią organizaciją bei ruošti taisykles - kas yra labai daug neįdomaus / neapmokamo darbo. Kiekvienas asmeniškai to gali imtis - šiai dienai visi - įskaitant CAA - yra tame pačiam "starto" taške. CAA turi geresnę motyvaciją: jie realiai pereina prie "ūkiskaitinės" formos (t.y. pilotai ir organizacijos dengia CAA išlaidas) todėl susimažinti mastelį ir perduoti darbą kažkam - neapsimokės. [ Redaguota Tr Lap 08 2017, 01:16 ] | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | PovilasK rašė ... Klausimas platus ir absoliučiai išeina iš ULO teritorijos. Pradėkim nuo 600 kg apibrėžimo: - Nėra stall speed (Update: arba 45 knots) - Nėra max speed - Papuola sklandytuvai ir sraigtasparniai. - Galimybė turėti dvigubą tipo sertifikatą (EASA ir nacionalinį) Pagal dabartinį planą: - ULO per-se išliks (įskaitant dabartinius orlaivių tipus) - Kiekviena šalis-narė turės teisę opt-outinti, nustatydama savo taisykles 600 REG, STSP, MED, LIC. Lietuva galvoja opt-outintis. Sąlygos - manau - bus tokios (nebent kažkas dės pastangas dėl palengvinimo): Registracija: CAA (niekas nesikeičia). STSP: CAA / ELA1 / Part 66 MED: 2 klasė. LIC: LAPL ar aukštesnė. Turbūt būtų galima turėti panašų reguliavimą kaip ULO, tačiau reikia kurti atstovaujančią organizaciją bei ruošti taisykles - kas yra labai daug neįdomaus / neapmokamo darbo. Kiekvienas asmeniškai to gali imtis - šiai dienai visi - įskaitant CAA - yra tame pačiam "starto" taške. CAA turi geresnę motyvaciją: jie realiai pereina prie "ūkiskaitinės" formos (t.y. pilotai ir organizacijos dengia CAA išlaidas) todėl susimažinti mastelį ir perduoti darbą kažkam - neapsimokės. -kame problema su min greičiu? -max greičio ir dabar nėra -kol kas kalba tik apie SEP -"dvigubo" sertifikato galimybė: viso labo galimybė rinktis vieną iš dviejų - jei daug šaulių išsiopt-outins, tai klausimas kas bus su licenzijų pripažinimu skraidymui per sienas? Pvz vokieičiai pakels UL licenzijos teises iki 600kg, Lietuva liks prie 475,5. Ar Lietuva tada pripažins vokišką licenziją pilna apimtimi ar tik iki 475,5? O gal išvis nustos pripažinti? Žodžiu, kaip ir kiekviena gera iniciatyva bus torpeduota šalių, kurios buvo "perbalsuotos", bet reliai užblokuos iniciatyvą. Gaila kad ir Lietuva tamsiojoje jėgos pusėje... | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | Valdas-Fox rašė ... -kame problema su min greičiu? -max greičio ir dabar nėra -kol kas kalba tik apie SEP -"dvigubo" sertifikato galimybė: viso labo galimybė rinktis vieną iš dviejų - jei daug šaulių išsiopt-outins, tai klausimas kas bus su licenzijų pripažinimu skraidymui per sienas? Pvz vokieičiai pakels UL licenzijos teises iki 600kg, Lietuva liks prie 475,5. Ar Lietuva tada pripažins vokišką licenziją pilna apimtimi ar tik iki 475,5? O gal išvis nustos pripažinti? Žodžiu, kaip ir kiekviena gera iniciatyva bus torpeduota šalių, kurios buvo "perbalsuotos", bet reliai užblokuos iniciatyvą. Gaila kad ir Lietuva tamsiojoje jėgos pusėje... Vaidai.... Naudok google'e - dauguma temų išdiskutuota užsienio forumuose. Apibendrinus:
Visų nacionalinių (t.y. vietinių) licencijų (įskaitant ULO) pripažinimas kitoje šalyje buvo, yra ir bus pripažįstančios šalies reikalas, todėl tokio klausimo kaip "licencijų pripažinimas skrendant per sieną" - nėra. Nei viena užsienio ULO licencija, orlaivio tinkamumas ar medicina Lietuvoje negalioja be atskiro patvirtinimo. Patvirtinimą išduoda LT CAA. Vokietijos CAA - tuo tarpu - pripažįsta visų ES šalių nacionalines licencijas, tinkamumus bei medicinas. Plačiau skaityti čia: http://emf.aero/mla-flying-in-europe/ p.s. Nerijau - kodėl bullet point'us taip kreivai rodo? | ||
Į viršų | | ||
Administratorius |
| ||
Nerijus Užsiregistravęs dalyvis #3181 Prisijungta: Tr Kov 05 2014, 08:11Pranešimų: 999 | Povilai, ką turi omeny? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System