Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Gamykliniai lėktuvai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RANS S6 rinkinys (atkelta tema) |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Valdas rase: http://manosparnai.eforum.lt/viewtopic.php?t=495 Nu va, paskridau dar kartą su Kojotu... Sunku man aišku kažką sakyti, nes iš minėtų orlaivių esu buvęs skraidintas su AN-2. bet tada dar nieko nesupratau... Taigi Kojoto vairavimas man vienas iš maloniausių, iš visų OL, kuriais teko skristi. Į vairų judesius reaguoja tučtuojau, vairai gerai subalansuoti, gerai išreikšta lėktuvo vidurinė padėtis. Palyginus su pvz plastikiniu TL STAR, tai tikrai nekomplikuotas, bestresis skridimas. Todėl visai nesuprantu Rolando argumentų... Gal aš kažką ne taip suprantu? tiesiog kiekvienas lektuvas yra savotiskas pilotavimo atzvilgiu. Net to paties tipo lektuvau skirtingi egzemplioriai turi skirtumu pilotavime (nedideliu zinoma). Taigi bendrai kalbeti apie kazkiokias problemas skuduriniu aparatu nelabai iseina- reikia ziureti kiekviena atskirai [ Redaguota Pr Vas 25 2008, 12:48 ] | ||
Į viršų | | ||
Vld |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #18 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29Pranešimų: 220 | Čia kažkas jau panašiau į tiesą... Tiktai tai reiškia kad visi neigiami pasisakymai apie skudurinius sparnus yra viso labo... neleistini apibendrinimai, nuomonę susidarant iš kelių , greičiausiai nevykusių modelių. Lygiai taip pat, sprendžiant iš čia nemėgiamo CT2K, galima sakyti kad "plastikiniai sparnai šūdas, eleronai er jautrūs" | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Bendra tendencija kad skuduriniai aiskiai blogesni yra, bet gali pasitaikyti ir visai pakenciamu, ypac kol danga nauja, neistampyta. CT2k geras lektuvas, bet nebaigtas daryti ir paleistas i serija.Tikrai galima sutvarkyti jo pastovumo-pavaldumo problemas, bet gamintoju niekas del to nespaudzia. | ||
Į viršų | | ||
Vld |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #18 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29Pranešimų: 220 | Tos bendros tendecijos žinoma įdomus dalykas... Bet čia gal jau filosofų o ne aviakonstruktorių forumo verta tema. AN-2 formaliai irgi su skuduriniais sparnais | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Valdas rašė ... Tos bendros tendecijos žinoma įdomus dalykas... Bet čia gal jau filosofų o ne aviakonstruktorių forumo verta tema. AN-2 formaliai irgi su skuduriniais sparnais :) jei jau An 2 vadinti skuduriniu - tai tokiu atveju labai daug lektuvu galima vadinti skuduriniais | ||
Į viršų | | ||
Vld |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #18 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29Pranešimų: 220 | O tai kuom aptraukti AN-2 sparnai? Gal jie... plastikiniai? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Valdai, pirk skudurinuka.Taciau tai nebus optimalus pasirinkimas. Jei bandyciau tau iskisti koki savo lektuva, galetum apkaltinti tendencingumu. Skuduriniai sparnai gerokai pigesni, paprastesni. Jei jie butu lygiaverciai kietam sparnui, kieto sparno bent jau mazu greiciu klaseje seniai nebutu. An-2 sparna tikrai negalima priskirti skuduriniam, pats puikiai zinai. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2987 | ponai karininkai,manau laikas butu ivesti aiskumo,kas yra kietas ir kas yra skudurinis sparnas.Pz lektuva sekmingai butu galima vadinti automobiliu,kadangi ir jis vazineja zeme,taciau atrodo kad tokiu jo nevadinam. taigi skuduriniu reiktu vadinti sparna,kuris turi,pvz vamzdinius lonzeronus ,bet neturi kietu nerviuru,kietai sujungtu su lonzeronu ir patrauktas dakronu,giteriu ar pan, audiniu kaip skraidykles sparnas. taciau jei sparnas turi tegul tuos pacius vamzdinius lonzeronus,kietas nerviuras,kietai sujungtas su lonzeronu ir yra aptrauktas seconit-u-tai jau yra kietas sparnas(meskit i mane akmeni jei as klystu) taigi griztant prie Rans S6-Kojoto II -yra Kojotu su abiem sparnu tipais_ su minkstu ir su kietu,t.y. skuduriniu(denktu dakronu ir turinciu panasiai kaip skraidykles i kisenius isikisanciomis latemis) ir kietu sparnu,t.y. turi kietas nerviuras(jos yra aisku is duralio vamzdeliu,taciau yra kietai sujungtos su vamzdiniu lonzeronu.Sparnas trauktas seconitu,be to nerviuros dar prisiutos prie dangos.Tai yra praktiskai kietas sparnas.Ir skrenda toks kojotas su Rotax 912 iki 205km/h. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Taip, Vytas teisus. | ||
Į viršų | | ||
Vld |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #18 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29Pranešimų: 220 | Rolandai, tikrai neketinu nieko kaltinti. Tiesiog noriu padiskutuoti, nes turiu klausimų ar tiesiog "galai nesueina" derinant savo praktiką su pasisakymais čia. Todėl ačiū Vytui, už paaiškinimą, nes aš kalbėjau apie kietasparnį Kojotą. Dar toks klausimėlis tada būtų: Kokios yra sekonito senėjimo charakteristikos? Ar jis "išsitampys" po poros metų? Ar gal ims negražiai atrodyti ir lėktuvo charakterisikos pablogės dėl padidėjusio paviršiaus šiurkštumo ? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System