Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Malūnsparniai. Sraigtasparniai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Nuo ko pradėti? Malunsparnis |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius, ecoweb
|
Autorius | Pranešimas | ||
Gediminas V. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3245 Prisijungta: Tr Vas 01 2017, 12:16Pranešimų: 17 | Sveiki skrajūnai! Tikiuosi yra dar čia "gyvų" dar, nes kiek skaitau postu ir bandau atidaryt nuorodų tai visi seni ir nebeveikiantys Kur gi visi dingę? Taigi, nusprendziau įgyvendinti seną, nuo vaikystės (35 m!) neduodancia ramiai gyvent svajonę - susikonstruoti skraidymo aparatą. Dėl konstrukcijos paprastumo labai patiko malūnsparnis... Tik problema - nesu tikras nuo ko pradėt. Brėžinius šiokius tokius turiu: Bensen ir Gyrobee. Čia matau yra dariusių malūnsparnį, gal kas galėtų užvest ant teisingo kelio? Ačiū | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Tikrai yra pas ką konsultuotis. Lietuvoje yra du savos gamybos skraidantys sraigtasparniai, gaminami ir malūnsparniai. Malūnsparniai nėra paprastos konstrukcijos, dėl žemos aerodinaminės kokybės jiems reikia galingo variklio. Mažas lėktuvas daug paprastesnis ir daugiau malonumo teikiantis daiktas. Tačiau tai skonio reikalas. Reikia pačiam daugiau bendrauti su skraidančiais, paskristi įvairiomis skraidymo priemonėmis ir apsispręsti. Pradžiai http://www.malunsparnis.lt/ | ||
Į viršų | | ||
Gediminas V. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3245 Prisijungta: Tr Vas 01 2017, 12:16Pranešimų: 17 | na galbūt lėktuvėlis ir daugiau malonumo teikia, bet kažkodėl šitas aparatas "prilipo" šitą info pagal nuorodą jau perskaičiau O ar yra pas mus kur galima pabandyt ar tiksliau pasimokyt? Esu skridęs tik su deltaplanu, kurį lig šiol turiu, bet kadangi nebeturiu kuo vežiot, o kalnų čia tokių nėr, tai dulka garaže.. [ Redaguota Kt Vas 02 2017, 10:04 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Gal neatidžiai skaitei. http://www.zmoguspaukstis.lt/LT/3/Skraidymo-mokykla-malunsparniu-pilotams.htm | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Paskristi galima Rojunuose (Zmogus paukstis). Is technines puses- galiu pakonsultuoti cia. Gediminas susisieke el pastu su manim, bet manau forume diskutuoti patogiau ir idomiau. Siuo metu neturiu laiko- parasysiu vakare arba ryt. [ Redaguota Pn Vas 03 2017, 11:29 ] | ||
Į viršų | | ||
Gediminas V. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3245 Prisijungta: Tr Vas 01 2017, 12:16Pranešimų: 17 | Ačiū Rolandui ir Andriui už nuorodą. Paskraidyt galima ir i Rojūnuose, o kursų teks ieškot arčiau, nes toloka nuo Vilniaus. Na bet čia dar ne tuoj, nes kaip supratau - statyba užtruks Taigi, man pradžiai iškilo šie konkretūs klausimai, pradedant nuo viršaus: 1. kokį stiklo pluoštą geriausia naudot sparnuotei? 2. duraliuminis D16T... ar tai tas pats kas 6082-T6 ? 3. Randu tik 40x40x4 mm vamzdį, brėžiniuose (50x50x3).. ar tokį galima naudot? 4. Gal kas žinot, kokį metalistą, kuris galėtų pagal brėžinius rotoriaus galvą pagamint? 5. na ir aišku variklis... viskas ką radau tai ne Lietuvoj ir mažiausiai 1000 eur už rusišką PM3. Ar būtinai turi būt aviacinis ar galima pritaikyt nuo kitos transporto priemonės? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Gediminas V. rašė ... Ačiū Rolandui ir Andriui už nuorodą. Paskraidyt galima ir i Rojūnuose, o kursų teks ieškot arčiau, nes toloka nuo Vilniaus. Na bet čia dar ne tuoj, nes kaip supratau - statyba užtruks Taigi, man pradžiai iškilo šie konkretūs klausimai, pradedant nuo viršaus: 1. kokį stiklo pluoštą geriausia naudot sparnuotei? 2. duraliuminis D16T... ar tai tas pats kas 6082-T6 ? 3. Randu tik 40x40x4 mm vamzdį, brėžiniuose (50x50x3).. ar tokį galima naudot? 4. Gal kas žinot, kokį metalistą, kuris galėtų pagal brėžinius rotoriaus galvą pagamint? 5. na ir aišku variklis... viskas ką radau tai ne Lietuvoj ir mažiausiai 1000 eur už rusišką PM3. Ar būtinai turi būt aviacinis ar galima pritaikyt nuo kitos transporto priemonės? Su "kursais"problemele mat yra tik viena malunu mokymo organizacija Lietuvoje. Kaip matau Jums dar ne laikas rupintis konkreciais klausimas (kaip apie stiklo plusta ar duraliumini). Jums reikia pasidaryti daug "namu darbu". Tuomet ir daugelis minciu gali keisti vos ne 180 laipsniu kampu O dabar is eiles: Apie rotoriu - labai rekomenduoju rotoriu pirkti. Gaminti imanoma, taciau tai sudetingas, imlus darbui procesas ir aibe eksperimentu. Norint greitesnio rezultato ir nesant labai isigilinus i rotoriaus teorija- geriausiai pirkti. Tokio lygio malunui kaip "Bensen" labai tiktu amerikieciu DragonWings rotorius. Diametras parenkamas pagl maluno svori. Ikrovimas i rotoriaus diska turi buti mazdaug 5-10 kg/m2. Apie galva- cia jau paprasciau, bet irgi daug kruopstaus darbo. Jei gaminti paciam - gal but galima susisukti gana pigiai (santykinai). Taciau uzsakant pas meistra (pirmas klausimas meistro kompetencija) - kazin ar bus pigiau nei pirkti. Pirkti galima is to pacios firmos Rotor Flight Dynamics (tie patys kur rotorius Dragon Wings gamina). Apie varikli- galima ir ne aviacini. Netgi pageidautina neaviacini. Esminis klausimas malunui galia - jos reikia daugiau nei analogiskam lektuvui. Bensen lygio maluneliui mazdaug 60-70AG reiktu. Ir labai didelis klausimas del propelerio - nes propo diametras netiesiogiai itakoja maluno stabiluma! Apie stabiluma- tema labai plati. Reiktu atlikti namu darbus ir paskaityti daug info apie tai (daugybe info internete). Pagrindiniai klausimai: 1. Kas yra stabilumas ir kam jo reikia? 2. kaip valdomas malunas? 3 kas yra Center Line Thrust (CLT) ir kodel tai svarbu? 4 kas yra Pilot-induced oscillation (PIO) ir Power Push-Over (PPO)? Jei daryti Bensen 8 maluna pagal brezinius (su tokiu pat motoru ir tokiu pat propeleriu) - tai normos ribose, taciau didinant propelerio diametra darosi rimtos problemos su stabilumu. Na pradziai tiek "namu darbu". Juos atlikus turetu kilti daugybe klausimu- rasykite cia, diskutuosim Nuorodos startui: https://www.faa.gov/regulations_policies/handbooks_manuals/aircraft/media/faa-h-8083-21.pdf Kaip jau minejo Rolandas malunas tik atrudo paprastas. Jei yra noras pigiausiu ir paprasciausiu budu kaip galima greiciau pasigaminti orlaivi- verta rinkti lektuva. Malunsparnis labai idomus ir geras aparatas - taciau turi daug niuansu. [ Redaguota Pn Vas 03 2017, 09:19 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | Dar nuorodu: gyroplane_stability.pdf chuck_beaty_rotor_airfoils_ru.pdf [ Redaguota Pn Vas 03 2017, 09:20 ] | ||
Į viršų | | ||
Gediminas V. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3245 Prisijungta: Tr Vas 01 2017, 12:16Pranešimų: 17 | Ačiū, skaitau | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | Sveiki. Ir aš kažkada domejausi malūnsparnio ir sraigtasparnio gamyba. Atroto iš pirmo žvilgsnio paprastai, tai jei paprastai gal ir pigiai. Ir jie nedideli, grazus. Pasižiūri youtub kaip skraido, mačiau Aleksote kaip i šventę buvo atskridę, na faina. Net nustebino, kaip greitai malūnsparnis skrenda (aišku gamyklinis turbūt su 100AJ varikliu). Brėžinių gauti galima. Kaip ir minėjot Gyrobee ir kiti.Bet tada lendi į detales. Perskaičiau forumus, brėžinius. Ir supratau, kad daryti mentes be patirties tiesiog neapsimoka. Nes jos ypatingos svarbos detalės. Nesinori dėl taupumo rizikuoti gyvybe. Pasižiūrejau kiek kainuoja- brangu. Bet garantija duoda. Tada dėl valdymo agregato. Pats be staklių nepasidarysiu. Duoti padaryti pagal brėžinius kad padarytų Lietuvoje gana brangu. Na, fiuze;liažas turbūt viena iš paprastesnių konstrukcijų. Galima ir pačiam pasidaryti be didesnių problemų. Variklio reikia tikrai galingo. Jei i lėktuvėli užtenka 50 AJ, tai malūnsparniui reikia virš 70AJ. Kas irgi nėra taip paprasta ir pigiai iyvendinama. Tai viską įvertinus, supratau, kad malūnsparnio idėja brangus malonumas. O žinant kad malūnsparnis- tai nei sraigtasparnis , nei lėktuvas. Pritariu 100% ir Rolandui ir AR. Ir manau, Gediminai, pats prieisi prie tokios išvados. Bet jei noresi turėti malūnsparnį, tikrai patarčiau pagrindinius mazgus pirkti. Bus gal brangiau, bet pagalvok ar tavo gyvybė verta sutaupytų kelių tūkstančių eurų. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System