Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Skrydžiai pasienio zonoje |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius, ecoweb
|
Autorius | Pranešimas | ||
Turbavykas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #515 Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05Pranešimų: 95 | O tai kiekvienas keleivinis laineris irgi dabar turi gauti leidima skristi? Nelabai suprantu koks skirtumas ar Cessna ar B737 abu juk civiliniai orlaiviai! O koks Airbus 380 is singapure airlines irgi is kariuomenes leidimus gauna kur parskrenda virs Lietuvos? [ Redaguota Pr Vas 13 2017, 09:32 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3568 | PovilasK rašė ... LY-ULO rašė ... Dlia asoba tupix.. Paaiskinkit?? Kon tas znuočyj?? Ar jau gal reikia mesti sita hobi.. Smirdantis čebatas uždarė legalius skraidymus į Nidą. Visa kita - kaip anksčiau. butent. Pasienio zona tik su Karaliaucium ir Baltarusija (5 NM plocio). Nieko naujo- dar sprendziant privalomu atsakikliu ir skambuciu KOP reikalus (pries keleta metu) - buvo tokios idejos, kad jei kariuomene atsisako reikalauti atsakikliu ar skambuciu- tuomet ji gales stipriau kontroliuoti pasieni su Baltarusija ir Rusija. Kas ir ivyko. Is esmes tai yra logiska. Del Nidos gal but ateityje galima butu numatyti atskira zona, kaip kitiems aerodromams. Gal... O kai/jei Nida tures aerodromo statusa- tuomet automatiskai bus galima skristi. O siaip labai priestarauti kaip ir nera del ko. Si atveji galesime visur naudoti kaip argumenta, kad jei kariuomenei leisi ka nors kontroliuoti- tai ji butinai tai uzdraus. Tokia jau kariuomenes prigimtis. Is civilines valdzios tikslas- nesuteikti kariuomenei daugiau galiu nei butina nacionaliniam saugumui. [ Redaguota An Vas 14 2017, 10:23 ] | ||
Į viršų | | ||
LY-ULO |
| ||
freex Užsiregistravęs dalyvis #252 Prisijungta: An Spa 28 2008, 09:28Pranešimų: 87 | Tai kaip istikruju?? Pagal Mariaus nuoroda i LT pasienius Nidos aerodromas nepatenka i pasienio zona?? Povilai, kaip ten yra? Tas dokumentas kalba lyg ir tik del pasienio ruozus O gal yra koks atskiras dokumentas del pasienio su rusija? [ Redaguota Tr Vas 15 2017, 08:24 ] | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | Deja - Nida pagal žemėlapį patenka. Žemėlapis 2014 metų O pasienio zonos ant žemės ir ore - gali skirtis. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | Dėl Druskininkų - nesu tikras. Tarsi ir aerodromo zona, tačiau pažymėta taškučiais, reiškiančiais "be skrydžio plano - jokių skraidymų" | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 751 | Last but not least... Zarasai - nėra pasienio zonoje. O žemėlapius turėtų visi turėt, praverčia. http://www.ans.lt/lt/shop/product/vfr-chart-1-500-000-1/ | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Kuo labiau kaista geopolitinė situacija, tuo daugiau bus apribojimų civiliams. Nemanau kad esamoj situacijoj verkimas "o mes norim paskraidyt pasienio zonoj" sulauks palaikymo tiek valdžioje tiek visuomenėje. Todėl geriausia išmesti visokias Nidas iš galvos, tuo labiau kad tikrai yra alternatyvų, tereikia pažiūrėti už lekštutės krašto. Iš savo patirties galėčiau rekomenduoti Kuressare EEKE - labai graži ir sala ir miestas, ir estai tikrai labai draugiški mažiems lėktuvams. Mokėti reikia ir už tūpimą ir už stovėjimą, bet tikrai simbolines sumas. Ruhnu (ruonių) saloje irgi yra aerodromas EERU. Jeigu kada teks būti šiaurės Vokietijoj, labai rekomenduoju aplankyti bent vieną iš Rytų Fryzų salų aerodromą (EDWR EDWJ EDWY EDWZ EDWL EDWG). Gamta salose nuostabi ir labai panaši į Nerijos, kai kuriose salose yra draudžiamas automobilų eismas, bet aerodromas yra Jokių skrydžio planų, jokių pasienio zonų, teigiami įspūdžiai garantuoti | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | PovilasK rašė ... Dėl Druskininkų - nesu tikras. Tarsi ir aerodromo zona, tačiau pažymėta taškučiais, reiškiančiais "be skrydžio plano - jokių skraidymų" Aš nedaryčiau tokių skubotų išvadų. Panagrinėkim situaciją detaliau. Aerodromo zona pažymėta taškučiais reiškia kad ji yra pasienio zonoje. Tačiau EYDR eismo zonos (ATZ) ypatybė yra ta, kad ji tik iš dalies yra pasienio zonoje, žr. Povilo pateiktą žemėlapio iškarpą arba dar geriau viešai prieinamą EYDR skrydžių instrukciją (ASI), 3 priedą. http://caa.lt/index.php?3915648937 Toliau cituoju GEN 1.2.1.6, nes ši nuostata nustato reikalavimus skrydžiams pasienio zonoje, pabraukta mano: 1.2.1.6 Civilinių orlaivių ir valstybės orlaivių skrydžiai pasienio zonoje galimi, jeigu: – oro eismo paslaugų teikėjui pateiktas skrydžio planas; – orlaivyje įrengta radijo ryšio aparatūra; – orlaivyje įrengtas radiolokacinis atsakiklis, veikiantis „A+C“ arba „S“ režimu (netaikoma sklandytuvų skrydžiams); – skrydžiui gautas karinių oro pajėgų vado ar jo įgalioto karininko leidimas, išduotas Lietuvos kariuomenės vado nustatytomis sąlygomis ir tvarka (netaikoma tarptautiniams skrydžiams ir valstybės orlaivių skrydžiams). Šio punkto reikalavimai netaikomi visų orlaivių skrydžiams, vykdomiems aerodromų, esančių pasienio zonoje, oro eismo zonose. Pabraukta nuostata manau labai aškiai sako, kad skrydžiams aerodormo eismo zonoje SP nereikalingas. Be to nuostata labai akivaizdžiai nustato, kad ji galioja visų orlaivių skrydžiams, t.y. tolimesni reikalavimai, kaip pvz kad skrydis turi būti pradėtas tame pačiame aerodrome nenustatomi. Taigi iš visų šitų dokumentų visumos, darytina išvada, kad jokie teisės aktai neįpareigoja pateikti SP skrendant į/iš EYDR, nes skrydžio daliai, kuri vyksta ne pasienio zona SP ir šiaip neprivalomas, o pasiekus EYDR ATZ dalį esančią ne pasienio zonoje, skrydį be SP galima tęsti(atitinkamai laikantis ASI reikalavimų ) nes visoje ATZ galioja GEN 1.2.1.6 numatyta išimtis įgalinanti visus orlaivius skraidyti po ATZ be skrydžio plano. Disclaimer:Čia pateikta tik mano asmeninė nuomonė apie LR galiojančius teisės aktus. Ji jokiu būtų negali būti laikoma teisiškai įpareigojančia ar bent iš dalies teisinga. Jei kas nors bus sušaudytas kokios nors šalies KOP, ar kaip nors kitaip [finansiškai] nukentės - tai jokios atsakomybės už tai neprisiimu. Turit savo galvas, jomis ir naudokitės Už oro eismo taisyklių laikymąsi atsakingas yra orlaivio vadas P.S. tas pats GEN 1.2.1.6 pasienio zoną apibrėžia taip: Pasienio zona - 4 jūrmylių Lietuvos Respublikos nevaldomos oro erdvės dalis nuo Lietuvos Respublikos valstybės sienos, kuri ribojasi su ne Europos Sąjungos valstybe nare, į teritorijos gilumą. Atnaujinus vidaus sienų kontrolę, pasienio zona yra 4 jūrmylių Lietuvos Respublikos oro erdvės dalis nuo Lietuvos Respublikos valstybės sienos į teritorijos gilumą Šaltinis: http://www.ans.lt/media/cms_page_media/744/EY_GEN_1_2_lt.pdf | ||
Į viršų | | ||
Vicko |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #462 Prisijungta: Tr Rgs 02 2009, 10:07Pranešimų: 16 | Paviešinu ministerijos atsakymą į LAK užklausimą 12-01-701.pdf | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3412 | Sausas nemąstančio biurokrato atsakymas... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System