Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Kuro padavimo sistemos problema |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 626 | Turiu problemą DIRBANT VARIKLIUI Max. apsukom stovint vietoje nepasireiškia.Važinėjant su posūkiais ir visokiais sparnų svyravimais kuro lygio siurblio bake ( talpa 1,8l.) daviklis fiksuoja kūro stygių , nors sparnuose esančiuose bakuose kūro pakankamai daug ( pusė bakų ).Toliau , kai pastebiu signalą dėl benzino stygiaus --- sumažinu variklio sūkius ( palieku ketvirtadali galimu ) ir po kokiu 30-- 40 sekundžių kuro bakelis prisipildo , indikacija gesta . , vėl galima gazuoti , kol vėl kažkada pasikartos . MANAU sudaromas kuro siurblio vakumas bakelyja (svyruojant sparnams) pritraukia oro iš bakelio alsuoklio ir iš žemiau pasvirusio sparno alsuoklio ir kuro padavimo vamzdelio , nes orą traukti lengviau nei kūrą iš aukštesnio sparno per kūro filtrą , o sparnams išsitiesinus vakumas taip ir lieka traukiantis ora iš alsuoklio. Taip kuras ir mažėja bakelyje . Sprendimai: 1 uždaryti bakelio alsuoklį ---- nelogiška-- nenusiorins per kūro padavimo magistralę ( sudėtinga konfiguracija ) 2 Didinti bakelio tūrį -- nelogiška--- jai po užsiorinimo ilga gazuosi-- visvien pabaiksi kada nors tą kūrą . Gal kas turite protingu minčių ar pavyzdžių kaip spresti tokia problemą šioje kūro padavimo schemoje??? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Akivaizdu, Vatsonai Per mažas apatinis siurblio bakas, tačiau pagrindinė problema-pasipriešinimas padavimo magistralėje dėl kuro filtro ir mažo vamzdelio skersmens. Šioje vietoje kuras teka savitaka. Vamzdelį reikia daryti D10x1, kuro filtrą įrengti po siurblio. Gal užteks tik iškelti kuro filtrą. Ir dar viena bėda-drenažo vamzdeliai per ploni. Turėtų būti vidus 6. Ploninant vamzdelius sutaupyta gramai, o problemų atsirado daug. [ Redaguota Tr Geg 31 2017, 05:52 ] | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 626 | visi vamzdeliai 6mm., tik vienas jungiantis bakus yra 4mm.------- juk tai orui ir kuo didesnis diametras drenazui tuo prastins situacija. Kuro filtras-- tai grubaus valymo sieteliai ---- švaraus valymo yra ant paties kuro siurblio , nes purkštukai 8 mikroskylučiu -- ne čęia bėda Kažin ar padės d8 pakeisti i d10 , nes visi štuceriai d8 , o padavimo magistralė apie 1,5m. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Daryk eksperimentą-išleisk kurą iš bakų atjungęs prieš kuro siurblio baką. Turi visą laiką bėgti stipria srove. Gal kažkiek pabėgus, srovė susilpnės dėl drenažo problemų? Jei bėgimas be priekaištų, reiškia tavo ekonomiškas variklis ryja labiau nei turėtų, bent jau prie didžiausio galingumo. Tada teks didinti magistralės pralaidumą ir tikėtis ekonomiškumo kreiseriniais režimais. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 626 | Kuras bėga puikiai --- bandžiau . Stovint vietoje,dirbo 5min. visais gazais ir jokio pasireiškimo . dėl ekonomiškumo -- manau kad viskas gerai -- per visus eksperimentus dar nesunaudojau nė 10l benzino, per ta laika butu savaime per 6mm. išbėge 100 l degalų.Kaip sprendžia kiti gamintojai kuro padavimą ipurškimui .?? | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Nežinau ar pavyktu bet jei pastačius kuro siurblį pvz išorinį prie viršutinių bakų? Nes kiek mačiau visose mašinose siurbliai prie bako, o ne prie variklio. | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | malvys rašė ... Kaip sprendžia kiti gamintojai kuro padavimą ipurškimui .?? Kiek man teko susidurti su aukstasparniu ipurskimais tai trecio bako nera. Kuras naudojamas is kairio arba desinio bako per trisaki krana (kaip pas zemasparnius) Kuro gryzimas i kairi baka, ir prie kiekvieno bako zemo slegio siurbliai kurie valdomi per jungiklius esancius prie trisakio kuro krano. Zemo slegio kuro siurbliai manau kad tikrai reikalingi nes CT padariusi be ju ir eksplotacijoje yra buve, kad prie netgi labai nedidelio kuro filtro uzsitersimo esancio pries kuro siurbli karsta vasaros diena skrydzio metu staigiai krinta kuro slegis iki visisko variklio traukos netekimo ir ijunktas antras rezervinis kuro siurblys nieko negelbeja, nes manau kad ivyksta kavitacija kuro magistraleje. Su tokiais atvejais sistemose su zemo slegio siurbliais susidurti neteko [ Redaguota Kt Bir 01 2017, 12:41 ] | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3412 | Pradžiai pabandyčiau išvesti kuro siurblio bako alsuoklį tiesiai į lauką, o ne į degalų bakus... [ Redaguota Kt Bir 01 2017, 07:42 ] | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 626 | O kuo tai skirsis , juk baku virsuje visa laika atmosferinis oras. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 626 | Saras rašė . Zemo slegio kuro siurbliai manau kad tikrai reikaling Na jai juos sumontuočiau prie kiekvieno bako tai aišku jie būtu ijungti visa laika ir iš kuro siurblio bakelio per alsuoklį gryžtu perteklinis kūras i bakus --- gal ir geras variantas tik kur gauti mažo našumo elektrinius siurbliukus 12v. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System