Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
CAA likimas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Biurokratai, kurie nejaucia spaudimo is pilieciu labai greitai "isnagleja". Musu (kaip pilieciu, kaip aviatoriu) pareiga palaikyti nuolatini spaudima. [ Redaguota Kt Vas 07 2019, 11:00 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Benai, pagrindinė galia yra kiekvieno galvoje. Ji neribojama išorinių faktorių. Pavyzdys Nr. 1. Prieš kelis mėnesius paklausus eilinio mokytojo - ar jis turi kokių nors galių paveikti švietimo ministrę, atsakymas būtų toks pats - neįmanoma. Kur dabar toji ministrė? Pavyzdys Nr. 2: Skundas prieš LTSA. Jeigu perskaitysit nors 10% ir suprasit apie ką kalba, reiškia jau pasiruošę bendrauti su "valdiškais namais" Problema ne valdžios galiose. Problema "mūsyse". Valdžia stipri tiek, kiek esam silpni mes. Kol būsim po vieną, kol kariausim daugiau tarpusavyje, negu su bendru "oponentu", tol mus traiškys po vieną, kaip viščiukus. Traiškys profesionaliai, su protingais veidais, pilnu supratimu, pažadais spręsti "artimiausioje ateityje" ir kitais makaronais ant ausų. Išeisit labai patenkinti, net nesupratę, kad jus ką tik sutraiškė. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Nuo paskutinio bendravimo praėjo mėnuo - žiūrim ką turim: Pagrindinė skrydžių saugą kontroliuojanti organizacija iš karto po reorganizacijos liko be galvos ir reorganizacijos iniciatoriaus (revoliucijos visada pirmiausiai suvalgo savo vaikus). Pagrindinių skyrių viršininkai - l. e. pareigas. Kai kurie - labai l. e. Juristo neliko nei vieno. Specialistų - vietoj eilės prie durų, dar sumažėjo. Kita organizacija, nustatanti reikalavimus - turi vieną juristą. Bet nei vieno skrydžių saugos specialisto, arba aviacinės teisės žinovo. Ir jiems nieko nereikia, dabar madoje kova su korupcija, už skrydžių saugą daug "taškų" neuždirbsi. Visi pasiūlymai, pagąsdinimai ir raštu, ir žodžiu totaliai ignoruojami, lyg tai būtų ne valstybės institucija, o koks uždaras viduramžių dvaras. Trečia organizacija, turinti viską reguliuoti ir derinti - iš karto po reorganizacijos susprogdina reorganizacijos garvežį ir vėl neria miškan kaip partizanai - niekam nei žodžio (prisiminkim skandalą su Auryla po Flylal-o). Tik pavardė iš sąrašo tyliai išnyko. Kokia skrydžių sauga, apie ką jūs kalbate? Dabar kiti prioritetai. Saugos klausimai nukrito iki skyrių viršininkų ir specialistų lygio, važiuoja iš inercijos, kol yra kas veža. Ar ilgai? Gerai, su valdžia viskas aišku. Žiūrim į kitą barikadų pusę: Aeroklubo galva tapo miesto galva - spėkit, kuri jam svarbesnė? Dar spurda vienintelis federacijos prezidentas, kol valdžia draskosi tarpusavyje, tikisi patyliukais susirinkti kuo daugiau įgaliojimų ir savarankiškumo. Bet kiekvieną kartą vis žada viską trenkti ir dingti. Kartu su visais įgaliojimais ir licencijom. Vienam tikrai tokio krūvio nepatempti, ypač su mūsų "lietuviška" pagalba, pakišant koją, kad nosies per daug neriestų. Ką gi, stebim toliau. Laukiam kol cunamis atlėks iki mūsų aerodromėlio, lėktuvėlio, licencijos ir t.t. Kai trenks perkūnas, tada ir žegnosimės. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Situacija aiški. Ką daryti? Ką siūlai? Žmogaus prigimties nepakeisi. Visi ir tūnos. Dirbti turi lyderiai. Arba tokiais save laikantys. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2371 | Nu kū , ko gero reiks grįžt prie partizaninio judėjimo ... | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1541 | vytautas 42 rašė ... Nu kū , ko gero reiks grįžt prie partizaninio judėjimo ... Na turim sekmingos ilgametes patirties | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Rolandas rašė ... Situacija aiški. Ką daryti? Ką siūlai? Žmogaus prigimties nepakeisi. Visi ir tūnos. Dirbti turi lyderiai. Arba tokiais save laikantys. Ką daryti - aš jau pavargau siūlyti. Žr. aukščiau. Dirbti turi visi, lyderiai turi atstovauti. Kitaip valdžios kabinetuose liksi ir vienas, ir durnas (konkrečių pavyzdžių turim beveik visi) Dabartinė sistema donkichotus suvirškina nekramtydama. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Kas ne diena - po naujieną. Vakar pasiekė informacija, kad pareiškimą padavė ir TKA direktoriaus J. G. (jau atleisto) pavaduotojas A.Š. Vienas iš ilgiausiai dirbusių, vienas iš CAI/CAD/CAA įkūrėjų. TKA (buvusi CAA) liko be valdžios. Kritikuodamas sakydavau apie reorganizaciją - ateitis parodys, bet nesitikėjau, kad ateitis atsitiks taip greitai. Ir tikrai dėl to nepiktdžiugiauju, visi sėdim tam pačiam laive. Šiandien išsiunčiau į Susisiekimo ministeriją "meilės laiškelį". Tegu nors vieną rakštį minkštoje vietoje turi: "Laba diena, Esu Kęstutis Leonavičius, buvęs Civilinės aviacijos administracijos Orlaivių skyriaus darbuotojas. Kreipiuosi į Jus su dideliu susirūpinimu dėl, mano manymu, kritinės padėties Civilinės aviacijos valstybinėje priežiūroje ir prašau atsakyti į keletą konkrečių klausimų: 1. Ne kartą kreipiausi į Lietuvos transporto saugos administraciją (toliau LTSA), Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai (toliau Ministerija) pavaldžią organizaciją, dėl Bendrosios aviacijos problemų, pasiūlymų ir bendradarbiavimo. Nuo 2018 gruodžio mėn. iki 2019 vasario pradžios esu nusiuntęs 6 laiškus (esu pasiruošęs pateikti laiškų kopijas), dalyvavęs 3 susitikimuose su LTSA atstovais. Susitikimų metu pateikiau informaciją apie problemas ir jų sprendimo būdus. Iki dabar nei į laiškus, pareiškimus, susitikimų metu pateiktus pasiūlymus negavau jokio atsakymo, nors buvo žadėta "spręsti ir informuoti". Mano pirmasis klausimas: Ar LTSA taikomi reikalavimai per 20 darbo dienų atsakyti į raštus, arba informuoti apie atsakymų atidėjimą? Jeigu taip, kaip Ministerija kontroliuoja sau pavaldžias institucijas ir užtikrina, kad šio reikalavimo būtų laikomasi? 2. Antrasis klausimas susijęs su pirmuoju: Jeigu LTSA ignoruoja informaciją apie skrydžių saugos problemas (nors tai prieštarauja Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymo 3 str. 6 p., 6 str. 3 ir 6 p., 29 str. 2 p. ir kitų str. nuostatoms), į kurią Lietuvos Respublikos valstybinę instituciją kreiptis dėl skrydžių saugos ir orlaivių tinkamumo skraidyti problemų? Įvertinant tą faktą, kad LTSA nėra nei vieno kompetentingo specialisto šioje srityje. Esu paruošęs Eksperimentinių orlaivių teisės aktų sistemos projektą, pagal kurį būtų galima ruošti naujus ir redaguoti dabar galiojančius teisės aktus. Kam jį pateikti? LTSA atstovai informavo, kad jie neruoš naujų teisės aktų, tik tvirtins pateiktus projektus. Kyla klausimas - jeigu LTSA neturi reikiamos kvalifikacijos paruošti teisės aktų projektams, kaip gali užtekti kvalifikacijos jiems tvirtinti? Šioje situacijoje pateikiu projektą (ir kitus pasiūlymus) Ministerijai, gal ji žinos ką su jais daryti? 3. Trečiasis klausimas liečia Ministerijos darbo skaidrumą ir viešumą. Pastaruoju metu staiga atsistatydino pagrindiniai Transporto kompetencijų agentūros (toliau TKA) aviacijos srities vadovai . Sunku patikėti, kad CAA reorganizacijos iniciatoriai ir pagrindiniai vykdytojai, planavę konkrečius veiksmus artimoje ateityje (antrąjį reorganizacijos etapą iki 2019 liepos mėn.), kvietę naujus darbuotojus, ruošę patalpas ir struktūrą, staiga atsistatydintų savo noru, nepateikę viešai jokių priežasčių ir paaiškinimų. O Ministerija iš karto patenkintų prašymą irgi be jokios viešos informacijos ir paaiškinimų, be atidėjimo ir naujo kandidato. Kokia vis tiktai buvo tikroji TKA vadovų atsistatydinimo (atleidimo) priežastis? Kodėl ji slepiama nuo aviacinės visuomenės? Ar tai nėra nevykusios reorganizacijos pasekmė, kai įsteigus dvi nepriklausomas institucijas, atsakingas už tą pačią sritį, jos iš karto yra užprogramuotos tarpusavio kovai, o ne bendradarbiavimui? Ir blogiausia - ar tai nėra požymis, kad Ministerija nebekontroliuoja situacijos civilinės aviacijos srityje? Nauji vadovai gal ir atsiras (jie visada atsiranda), bet iš naujo surinkti ir/arba paruošti specialistus bus labai sunku. Ačiū iš anksto už atsakymus. Pridedu pagrindinę informaciją, kuri buvo pateikta LTSA (viso 5 priedai) Pagarbiai, Kęstutis Leonavičius" | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Puikus laikas LAK ir federacijoms imti valdžią į savo rankas. Tereikia pareikšti-ši problema pas mus jau išspręsta ir biurokratiškai padailinus parodyti problemos sprendimą. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1541 | Gera ideja, bet gal nepamaisytu koks precedentas? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System