Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-12 |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Seniai galvoju apie naują ultralengvą lėktuvą. Tai būtų patobulintas RK-9 "Elena". Nors šis lėktuvas puikus, tačiau visada yra ką tobulinti. http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?30412 Laminarinio profilio sparnas, dvi vairolazdės, geresnis dizainas, vairuojamas priekinis ratukas... Geras pavyzdys-FK-9. Dėl gero dizaino yra populiarus, net senų lėktuvų kaina nekrenta. https://en.wikipedia.org/wiki/B%26F_Fk9 Puiku kad Artūras Stundžia sukonstravo ir pagamino panašų lėktuvą http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?43061 Teko su juo paskraidyti. Lėktuvas puikus, dar iki galo neatskleidęs gerųjų savybių. Tikrai yra iš ko pasimokyti. Labai nauju projektu domisi Gintas. Tai reiškia, kad gaminant du lėktuvus daug ką galima bus daryti pigiau, sąnaudas dalinantis per pusę. Manau atsiras ir daugiau bendraminčių. [ Redaguota Št Rgs 22 2018, 11:53 ] | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 630 | Jai kas nupirktu Austeri ar STAR-1 ( kurio aš oficialiai nepardavinėju ) daryčiau naują ULO STAR-1 motyvais , jau turiu nauju minčių . | ||
Į viršų | | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Nematau Stundžios lėktuvo. Ne ta nuoroda. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | malvys rašė ... Jai kas nupirktu Austeri ar STAR-1 ( kurio aš oficialiai nepardavinėju ) daryčiau naują ULO STAR-1 motyvais , jau turiu nauju minčių . Iki tol reikėtų daug daug skraidyti, šalinti trūkumėlius ir vėl skraidyti. Ir tik tada daryti ką nors naujo. Dabar tau su lėktuvu medaus mėnuo, sunku objektyviai įvertinti. Kartoju nuorodą: http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?43061 | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 790 | Arvydas ANBO2 rašė ... Nematau Stundžios lėktuvo. Ne ta nuoroda. Nuoroda į idėjos pradžią. Diskusijos pabaigoje atsiranda ir lėktuvas. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 630 | Va čia tai labai teisinga frazė : Dabar tau su lėktuvu medaus mėnuo, sunku objektyviai įvertinti. Tobulinimui rybų nėra . Aišku , tobulu lėktuvų irgi tik keletas modelių visam pasaulyje , mums mėgėjams to pasiekti iš pirmo bandymo tikrai nepavyks , bet mes tam ir kureme , kad patenkintume savo smalsumą . | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Labai puikus variantas paziurejimui yra glastaras arba velesne modifikacija symphony: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Symphony_SA-160 Juolab kad glastaras Kaune ir gyvas yra. Su fk sio modelio panasumas tas kad tiek vienas tiek kitas turi plastikini liemeni su metaline ferma vidui. Kas nera labai praktiska svorio prasme. Kitas dalykas profilis. Visi cia ziuriu pamege ta blaniko naca 63 serijos profili. Bet jis 18 proc storio kas yr visiska prabanga spyriniam sparnui. Spyriniam sparnui 13 os procentu per akis yra. Blaniko sparmas ilgas ir be spyrio. Todel ir reik 18 os proc. O toks storas profilis visada tures didesni pasipriesinima. O toks lektuvas privalo turet kreiseri virs 200 km. Kitaip kokia prasme vargt tuos plastikinius isciustytus liemenis. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | justas rašė ... Labai puikus variantas paziurejimui yra glastaras arba velesne modifikacija symphony: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Symphony_SA-160 Juolab kad glastaras Kaune ir gyvas yra. Su fk sio modelio panasumas tas kad tiek vienas tiek kitas turi plastikini liemeni su metaline ferma vidui. Kas nera labai praktiska svorio prasme. Kitas dalykas profilis. Visi cia ziuriu pamege ta blaniko naca 63 serijos profili. Bet jis 18 proc storio kas yr visiska prabanga spyriniam sparnui. Spyriniam sparnui 13 os procentu per akis yra. Blaniko sparmas ilgas ir be spyrio. Todel ir reik 18 os proc. O toks storas profilis visada tures didesni pasipriesinima. O toks lektuvas privalo turet kreiseri virs 200 km. Kitaip kokia prasme vargt tuos plastikinius isciustytus liemenis. Glastarą mačiau dar prieš 20 metų Amerikoje. Nelabai vykus, persunkinta konstrukcija. Net važiuoklė negerai prišriubuota- labai apkrautas, mėgstantis nulūžti priekinis ratas . Dėl profilio verta pagalvoti, tačiau spyrinis lėktuvas negali turėti didelio kreiserinio greičio. Viską suvalgo spyriai, su tuo reikia susitaikyti Realiai 160-170 kreiserinis jau labai gerai. Na o iščiustytas liemuo daugiau dėl grožio. Kaip ir vingletai. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1026 | [quote] Labai puikus variantas paziurejimui yra glastaras arba velesne modifikacija symphony: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Symphony_SA-160 Juolab kad glastaras Kaune ir gyvas yra. Su fk sio modelio panasumas tas kad tiek vienas tiek kitas turi plastikini liemeni su metaline ferma vidui. Kas nera labai praktiska svorio prasme. Kitas dalykas profilis. Visi cia ziuriu pamege ta blaniko naca 63 serijos profili. Bet jis 18 proc storio kas yr visiska prabanga spyriniam sparnui. Spyriniam sparnui 13 os procentu per akis yra. Blaniko sparmas ilgas ir be spyrio. Todel ir reik 18 os proc. O toks storas profilis visada tures didesni pasipriesinima. O toks lektuvas privalo turet kreiseri virs 200 km. Kitaip kokia prasme vargt tuos plas Puikus lektuvas,bet ultralaito pavyzdys negali buti...tai jau kita svorio kategorija...pritariu Justui,kad sparnas turi but ne storesnis nei 12-14%,kam tas didelis Cx, nors ir geras Cy...Pavyzdys ceku gamybos Zephyr ir Cora, ju sparno profilis yra 18% UA-2, bet labai jautrus turbulencijai ir vejo gusiams...Bet kam dar kisti i plastikinio liemens vidu metaline ferma,tai neracionalu visais atzvilgiais,juk liemuo yra pagamintas nesantis...? ![]() | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 630 | Aš siūlau liemenį daryti kaip STAR-1 , galinės dalies ferma svėrė 6kg..dengiau 0,5mm skarda . Reiktu dengti 0,4mm..Formas galima išgauti nesunkiai kokias tik nori . Stiprumo konstrukcijoje labai daug. Darbas idomesnis -- ne skuduras -- kuri apklyjavai , prisiuvai ir lygintuvu itempei, čia reik pagalvoti . O plastikini daryti vienam ar dviems vnt. visiškai neapsimoka . Na ir dar--- Svorio man gale pritrūko , akumuliatoriu 3kg. turėjau nunešti i lėktuvo uodegą . | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System