Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-12 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius, ecoweb
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Blanikinį profilį NACA 632615 po ilgų ieškojimų rekomendavo E. Lasauskas. Su šiuo profiliu skraido RK-5 http://wings.lt/blog/2014/08/29/rk-5-ruta/ Lėktuvas turi gerą greičių diapozoną, yra saugus prie mažų greičių. Kreiserinis greitis siekia 200 km/val-žymiai daugiau nei panašus lėktuvas RK-3 http://wings.lt/blog/2014/10/29/rk-3-volunge/ , nors turi didesnį midelį ir yra sunkesnis. Manau tai profilio nuopelnas. Variklis toks pat. Viena problema-nepavyksta šiam profiliui parinkti gerus eleronus. Trūksta efektyvumo, didelės jėgos. [ Redaguota Pr Rgs 24 2018, 10:27 ] | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1647 | Del liemens tai plastikinis liemuo turi daug pliusu. Kad tai pats imliausias ir neefektyviausias budas pagamint liemeni tas irgi tiesa. Del metalines fermos tai pliusu irgi yra. Lengva paskaiciuot ir lengva pagamint. Padaryt gera kevala ir ji paskaiciuot aukstasparniui yr labai sudetingas darbas. Minusas kaip ir aiskus, dubliuojasi konstrukcija, taciau lengviau issisprendzia pvz duru sujungimai ka padaryt su metaline ferma sunku yra. Visuose tuose ferminiuose lektuvuose plysiai tokie kad gali pirstus lauk iskist. Del profilio teisybe, 13 proc profiliu nedaug yra tinkamu. Laminarinis profilis iskart uzduoda daug reikalavimu, Sparnas turi but plastikinis ir poliruotas (pagamint galima bet labai sudetinga. ) plius mazu greiciu aerodinamika sudetingesne. veik visada tokiuose sparnuose montuojasi srauto nutrukimo paankstintojai nes laminariniuose profiliuose srautas truksta greitai ir beveik be perspejimo. Savo lektuvo projektui as vistik ilgai svarstes metalines fermos atsisakiau. O profili pakeiciau i Europos lektuviuko 13 proc. laminarini DYKINS 13%. Jis gerai uzsirekomendaves realybej nors ir reikalauja papildomu priemoniu apsauganciu nuo srauto nutrukimo. Pvz angluose visose europose privalo but garsinis signalas plius srauto nutraukejai ant priekines briaunos. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 626 | Justui--- Savo lektuvo projektui as vistik ilgai svarstes metalines fermos atsisakiau. O realiai ( be teorinio projekto ) ar esi ką nors padares -- nemačiau jokių nuotraukų išskyrus teorines žines . Vienas dalykas gražiai nupiešti kompiuteriu pasinaudojant šiolaikinėmis programomis , o padaryti netaip jau paprasta . | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1647 | malvys rašė ... Justui--- Savo lektuvo projektui as vistik ilgai svarstes metalines fermos atsisakiau. O realiai ( be teorinio projekto ) ar esi ką nors padares -- nemačiau jokių nuotraukų išskyrus teorines žines . Vienas dalykas gražiai nupiešti kompiuteriu pasinaudojant šiolaikinėmis programomis , o padaryti netaip jau paprasta . Alvydai paprastai pirma padaromas projektas o paskui daroma realybej. Nors savadarbese konstrukcijose daznai daroma kas gaunas realybej o projekto isvis nedaroma, Bet tada tenka daug ka perdarinet. Ir gaunas kas gaunas. O del to esi ar nesi ka nors padares tai tarkim LAK ir ko turbut nerastu darbuotoju jei juos rinktusi pagal tai ar esi ka nors skraidancio is kompozitu sukonstraves ar nesi. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 626 | Nesupyki Justai , bet nuo 2014 m. jokiu rezultatu . Nei protingai išdirbto techninio projekto nei darbinio . Pvz: tavo valdymo schema ( nors ir su animacija ) absol. netinka . : kur pritvirtinai linges? Tu dizaineris . Konstruktorius turi viską numatyti ir jausti >Na aš Artūras .Tik draugo vardu naudojuosi . | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1647 | Arturai visai nepykstu. Bet cia Rolando tema tad jos geriau netersti pasaliniais dalykais. As tik viso labo issakau savo nuomone, O ar RK 12 bus metalinis ar drobinis ar medinis ar kompozitinis cia Rolandui sprest. O kas del dizainerio ir konstruktoriaus pvz anglu kalboje tai vienas ir tas pats | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | justas rašė ... . O profili pakeiciau i Europos lektuviuko 13 proc. laminarini DYKINS 13%. Jis gerai uzsirekomendaves realybej nors ir reikalauja papildomu priemoniu apsauganciu nuo srauto nutrukimo. Pvz angluose visose europose privalo but garsinis signalas plius srauto nutraukejai ant priekines briaunos. Manau kad reikėtų bėgti nuo nesaugių profilių. Žmonės sugeba užsimušti ir su saugiais. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 626 | Siūlau nekeisti savo nuomonės dėl profilio , tuo labiau , kad jam jau yra visi gamybai reikalingi šablonai . | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Šis profilis kelia abejonių tik dėl eleronų, tačiau manau kad tai išsprendžiama. Kol kas jokių keitimų. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1017 | Del eleronu efektyvumo vertetu pabandyti padaryti juos plysinius, kaip kad yra lektuve Volunge, aisku ir uzsparnius reikia daryt plysinius...beje,o kokia eleronu konstrukcija Rutoje? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System