Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Bronius Oškinis |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Algirdas L |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 544 | Taip pat jis labai didžiavosi ir aiškino nuodugniai kaip jis sujungia duraliumininius vamzdžius su stiklo rovingo ir epoksidinės dervos pagalba . Projektuojant lengviausią lėktuvėlį, man irgi kilo tokia mintis, todėl kreipiausi į B.Karvelį. B.Karvelis pasakė, kad žino tokią Ožkinio idėją, aptarinėjo ir buvo išbandyta. Smulkiai papasakojo, bet patarė naudoti vietoj rovingo įstrižai kirpto stiklo audinio juosteles (jos tamposi). Mažiau terlionės. Dar turi būti antikorozinis padengimas. Aš tvirtai nusprendžiau pasinaudoti ta technologija, pasigaminau visas uodegos plokštumas ir niekada nesigailėjau. Plokštumos labai standžios, tvirtos, lengvos, nebijo vibracijos, sujungimų po audiniu net nematyti. Vėliau planavau kitą lėktuvą visą konstruoti iš duralio klijuojant, bet darbo daug daugiau negu virinant plieną. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 793 | Algirdas L rašė ... Aš girdėjau, kad broliai Vaineikiai lygtai Pasvalyje skraidė virš Gegužės 1 demonstracijos, ir saugumiečiai atėmė. Apie 1983m. Vaineikių lėktuvėlį apžiūrinėjau kabantį aviacijos muziejuje. Nereikėjo demonstracijos. Užteko informacijos saugumui, kad kažkas kažkur skraido be DOSAAF'o sankcijos (o mėgėjiško konstravimo dauguma DOSAAF'o veikėjų nepakentė). Ir, kiek žinau, kai Vaineikiai gavo įsakymą sunaikinti savo aparatą, V.Pakarskas pasirūpino, kad jis būtų ne sunaikintas, o atsidurtų Visuomeniniame muziejuje. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 544 | Ne visai taip, mes su A.Kučinsku nuo 1983m. motorizuota beveik ,,broške,, daug skraidėme Prienų, Alytaus, Kauno rajonuose.Saugumas, be abejo, žinojo, bet Kučinską iškvietė tik tada, kai jis pakaunėje žemai praskrido virš karinio dalinio. Liepė neskraidyti, bet mes nepaisėm, tiesa, buvo jau 1986m. DOSAF nasikišo, aviakonstruktoriai apskritai niekada nepriklausė DOSAF-ui | ||
Į viršų | | ||
Meistras |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #3183 Prisijungta: Sk Kov 16 2014, 04:13Vieta: Birzai Pranešimų: 38 | Nuo 82 rudens iki 83 pavasario man teko prisideti prie Garnio gamybos Panevezyje kuriai vadovavo Bronius Oskinis.Kazkur iki geguzes menesio pilnai buvo padarytas vienas sklandytuvas su kuriuo mokemes skraidyti,o dar vienam buvo pagamintos detales.Apie tai daug gali papasakoti Vincas Mikeliunas ir Bernardas Sakenas tada jie abu vadovavo jaunuju sklandytoju bureliui ir labai daug prisidejo prie sklandytuvo gamybos.Birzuose turim sklandytuva pagaminta pagal B.Oskinio brezinius,sparnai Garnio,liemuo is diuralio vamzdziu.Buvo uzdetas savos gamybos opozitinis 2 cilindru variklis su Iz planeta cilindrais. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System