Diskusijos
| Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
| Variklio konservacija žiemai | ||
|
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
| Autorius | Pranešimas | ||
| Arturas Stundzia |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 636 | Laidoje "šiandien kimba " demonstravo kaip konservuoti žiemai karbiuratorini variklį: Padavus truputi gazo i karbiuratoriaus difuzorių purškiamas aerozolinis konservavimo tepalas tol kol variklis pradeda dūmyti ir pats užgesta . Tik nepaaiškino kaip reiks pavasari iškonservuoti . Na ir kaip užkonservuoti ipurškimini variklį. Manau tai būtu visiems svarbu , juk angaruose būna drėgmės kintant temperatūroms . Nemanau , kad duslintuvo užkimšimas skuduru labai jau padeda . Ką manote šiuo klausimu? | ||
| Į viršų | | ||
| AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3582 | Geraiausias konervavimas-uzkurti bent karta i menesi. O jei labai reikia galima zaisti su tepalo purskimu i cilindrus per zvakiu skyles ir pan. | ||
| Į viršų | | ||
| vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2380 | Tai čia galima dvitakčiui užkimšt duslintuvą ir karbiuratorių įsiurbimo angas , ir pro žvakių angas įpurkšt tepalo į cilindrus , o keturtakčiui ką ten užkiši , nebent į cilindrus įpurkšt tepalo ir prasukt keletą kartų | ||
| Į viršų | | ||
| vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 3006 | Pro žvakių skyles į keturtaktį kartą į metus įpildavau tepalo ir iš rankos prasukdavau,nekurdamas. Stovėjo lauke virš 10 metų. Po tokio stovėjimo užsivedė iškart be problemų | ||
| Į viršų | | ||
| Arturas Stundzia |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 636 | Na sukioti žvakes nemanau ,kad tai sveika , kuo mažiau lysi prie sriegių tuo ilgiau tarnaus . Laidoje parodytas purškimas i karbą --- labai efektyvus --- susitepa ne tik cilindras ir žiedai , bet ir guliai ir visa kita . Kaip konservuoja Continentalius , Laikomingus ? O kaip BRITVŲ variklius? | ||
| Į viršų | | ||
| AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3582 | Arturas Stundzia rašė ... Kaip konservuoja Continentalius , Laikomingus ? pro zvakiu skyles. Specialiu svirkstu padaro skiestos alyvos "dusa" cilindro viduje. | ||
| Į viršų | | ||
| Rasius B. |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | Paziurekt, ka sako gamintojas, nereiks burt is kavos tirsciu... | ||
| Į viršų | | ||
| sky76v |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 801 | Tokiu atveju praverstų ir nuoroda. Pavyzdžiui: Lycoming Service Letter No. 180 B. Engine Preservation for Active and Stored Aircraft | ||
| Į viršų | | ||
| Algis |
| ||
algis![]() Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 2001 | Rotax 912: operators_manual_912.pdf maintenance_manual_912.pdf | ||
| Į viršų |
| ||
Powered by e107 Forum System



































