Diskusijos
| Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
| Vel nelaime | ||
| Eiti į puslapį << >> | |
|
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
| Autorius | Pranešimas | ||
| vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2380 | Nuotraukų nemažai turiu telefone , nes prašė pafotografuot ir nusiųst į Vilnių , tik nežinau , ar kelt čia jas , gal reiktų likusio savininko atsiklaust ar kaip | ||
| Į viršų | | ||
| Rolandas |
| ||
rolandas![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5577 | Nekelk. | ||
| Į viršų | | ||
| Rolandas |
| ||
rolandas![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5577 | Pasižiūrėjau Vyto nuotraukas, pakalbėjau su keliais avarijos vietose buvusiais panevėžio lakūnais. Galima daryti tokias prielaidas: Lėktuvas skrido apie 30 m aukštyje, kai sugedo propelerio išcentrinė sankaba. Nors variklis iki smūgio dirbo dideliais apsisukimais, traukos nebuvo. Pilotas laiku nepastebėjo kad praranda greitį ir nuvirto į dešinį suktuką. Į žemę trenkė dešiniu sparnu. Jam deformavusis-dešiniu važiuoklės ratu, jį nulauždamas. Tuo pačiu nulūžo ir uodegos vamzdis, nukrypdamas į dešinę. Kadangi buvo dešinio suktuko sukeltas sukimasis ir apie išilginę ašį, lėktuvas vertėsi ant nugaros. Pilotas apverstame lėktuve galva atsimušė į žemę ir žuvo. Uodegos vamzdis iš inercijos persilenkė į kairią pusę-atsidūrė virš kairio sparno. Kairys sparnas, uodega ir nosis mažai nukentėję. Lėktuvo greičių diapozonas buvo labai mažas, todėl dingus traukai net patyręs pilotas galėjo nepastebėti sumažėjusio greičio. | ||
| Į viršų | | ||
| vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2380 | Na , dėl sankabos čia tik prielaida , blogiau tai kad kol kas prokurorai neleidžia normaliai apžiūrėt lėktuvo ir variklio . Kada leis kol kas neaišku , gali ir mėnuo praeit . Anie juk niekur perdaug neskuba | ||
| Į viršų | | ||
| Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1042 | Mano prielaida tokia buvo,kai tik isgirdau apie nelaime,kad pilotas,sugedus iscentrinei sankabai,gal but sutelke demesi i avarinio parasiuto isskleidima{nors 40m argi tai imanoma}ir prarades greiti nusiverte i suktuka...tereikejo tik nosi zemyn ir padidintinti greiti...deja, bet uzdelsus bent kelias sekundes,neisvengiamai suktukas... | ||
| Į viršų | | ||
| vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2380 | Parašiutas ore net nebuvo skleidžiamas , iššovė savaime po smūgio į žemę , radome nutrauktą rankenėlę su gabalu troso , o ir parašiuto konteinerio dangtis gulėjo šalimais | ||
| Į viršų | | ||
| Rolandas |
| ||
rolandas![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5577 | Teorinės lėktuvo charakteristikos labai geros: Specifications (S-34 Skystar) Data from Bayerl[1] General characteristics Crew: one Capacity: one passenger Wingspan: 9.60 m (31 ft 6 in) Wing area: 14.6 m2 (157 sq ft) Empty weight: 159 kg (351 lb) Gross weight: 380 kg (838 lb) Fuel capacity: 44 litres (9.7 imp gal; 12 US gal) Powerplant: 1 × Rotax 582 twin cylinder, liquid-cooled, two stroke aircraft engine, 48 kW (64 hp) Performance Maximum speed: 130 km/h (81 mph, 70 kn) Cruise speed: 120 km/h (75 mph, 65 kn) Stall speed: 50 km/h (31 mph, 27 kn) Rate of climb: 5.5 m/s (1,080 ft/min) Wing loading: 26.0 kg/m2 (5.3 lb/sq ft) | ||
| Į viršų | | ||
| Arturas Stundzia |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 636 | Gal vienvietis ir su 582 turejo tokias charekteristikas , o cia BMV | ||
| Į viršų | | ||
| Algirdas L |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 545 | Jeigu suktukas, tai iš 30m būtų pusė apsisukimo ir visai nepanašu į ,,vartaliojimasi,,. Skrido tiesiai, aukštasparnis, turi sparnuose nedidelį V, tai turėjo, praradęs greitį, parašiutuoti, o ne kristi į suktuką. Aš linkęs kaltinti vamzdį, reikia gerai apžiūrėti lūžimo vietą, koks lūžimo charakteris, ar nebuvo įtrūkimų. | ||
| Į viršų | | ||
| vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 3006 | Pasižiūrėkit į nulaužtą uodeginį vamzdį. Mano supratimu,lūžtant vamzdžiui,pirmiausia įklumpa ta vamzdžio sienelė,į kurią pusę laužiama. Čia vamzdis kaip pjūklu nupjautas. Ar nebus vibracija juodą darbą padarius?![]() | ||
| Į viršų | | ||
| Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System


































