Mano Sparnai: Diskusijos / Įvairūs klausimai / Vel nelaime


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Vel nelaime
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytautas 42
Pr Rgs 30 2019, 09:40
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2375
Nuotraukų nemažai turiu telefone , nes prašė pafotografuot ir nusiųst į Vilnių , tik nežinau , ar kelt čia jas , gal reiktų likusio savininko atsiklaust ar kaip
Į viršų
Rolandas
Pr Rgs 30 2019, 11:09
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5574
Nekelk.
Į viršų
Rolandas
An Spa 01 2019, 09:32
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5574
Pasižiūrėjau Vyto nuotraukas, pakalbėjau su keliais avarijos vietose buvusiais panevėžio lakūnais. Galima daryti tokias prielaidas:
Lėktuvas skrido apie 30 m aukštyje, kai sugedo propelerio išcentrinė sankaba. Nors variklis iki smūgio dirbo dideliais apsisukimais, traukos nebuvo. Pilotas laiku nepastebėjo kad praranda greitį ir nuvirto į dešinį suktuką. Į žemę trenkė dešiniu sparnu. Jam deformavusis-dešiniu važiuoklės ratu, jį nulauždamas. Tuo pačiu nulūžo ir uodegos vamzdis, nukrypdamas į dešinę.
Kadangi buvo dešinio suktuko sukeltas sukimasis ir apie išilginę ašį, lėktuvas vertėsi ant nugaros. Pilotas apverstame lėktuve galva atsimušė į žemę ir žuvo.
Uodegos vamzdis iš inercijos persilenkė į kairią pusę-atsidūrė virš kairio sparno.
Kairys sparnas, uodega ir nosis mažai nukentėję.

Lėktuvo greičių diapozonas buvo labai mažas, todėl dingus traukai net patyręs pilotas galėjo nepastebėti sumažėjusio greičio.
Į viršų
vytautas 42
An Spa 01 2019, 09:49
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2375
Na , dėl sankabos čia tik prielaida , blogiau tai kad kol kas prokurorai neleidžia normaliai apžiūrėt lėktuvo ir variklio . Kada leis kol kas neaišku , gali ir mėnuo praeit . Anie juk niekur perdaug neskuba
Į viršų
Albertas
Kt Spa 03 2019, 12:56
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1034
Mano prielaida tokia buvo,kai tik isgirdau apie nelaime,kad pilotas,sugedus iscentrinei sankabai,gal but sutelke demesi i avarinio parasiuto isskleidima{nors 40m argi tai imanoma}ir prarades greiti nusiverte i suktuka...tereikejo tik nosi zemyn ir padidintinti greiti...deja, bet uzdelsus bent kelias sekundes,neisvengiamai suktukas...
Į viršų
vytautas 42
Kt Spa 03 2019, 06:31
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2375
Parašiutas ore net nebuvo skleidžiamas , iššovė savaime po smūgio į žemę , radome nutrauktą rankenėlę su gabalu troso , o ir parašiuto konteinerio dangtis gulėjo šalimais
Į viršų
Rolandas
Kt Spa 03 2019, 11:35
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5574
Teorinės lėktuvo charakteristikos labai geros:

Specifications (S-34 Skystar)
Data from Bayerl[1]

General characteristics

Crew: one
Capacity: one passenger
Wingspan: 9.60 m (31 ft 6 in)
Wing area: 14.6 m2 (157 sq ft)
Empty weight: 159 kg (351 lb)
Gross weight: 380 kg (838 lb)
Fuel capacity: 44 litres (9.7 imp gal; 12 US gal)
Powerplant: 1 × Rotax 582 twin cylinder, liquid-cooled, two stroke aircraft engine, 48 kW (64 hp)
Performance

Maximum speed: 130 km/h (81 mph, 70 kn)
Cruise speed: 120 km/h (75 mph, 65 kn)
Stall speed: 50 km/h (31 mph, 27 kn)
Rate of climb: 5.5 m/s (1,080 ft/min)

Wing loading: 26.0 kg/m2 (5.3 lb/sq ft)
Į viršų
Arturas Stundzia
Kt Spa 03 2019, 12:48
Užsiregistravęs dalyvis #40
Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34
Pranešimų: 631
Gal vienvietis ir su 582 turejo tokias charekteristikas , o cia BMV
Į viršų
Algirdas L
Kt Spa 03 2019, 03:23
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 544
Jeigu suktukas, tai iš 30m būtų pusė apsisukimo ir visai nepanašu į ,,vartaliojimasi,,. Skrido tiesiai, aukštasparnis, turi sparnuose nedidelį V, tai turėjo, praradęs greitį, parašiutuoti, o ne kristi į suktuką. Aš linkęs kaltinti vamzdį, reikia gerai apžiūrėti lūžimo vietą, koks lūžimo charakteris, ar nebuvo įtrūkimų.
Į viršų
vytas
Kt Spa 03 2019, 10:22
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2994
Pasižiūrėkit į nulaužtą uodeginį vamzdį. Mano supratimu,lūžtant vamzdžiui,pirmiausia įklumpa ta vamzdžio sienelė,į kurią pusę laužiama. Čia vamzdis kaip pjūklu nupjautas. Ar nebus vibracija juodą darbą padarius?

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0634sek,0.0062iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,917kb