Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-5 vel gyvena! |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3575 | rašė ... O butu didelis nusikaltimas pabandyti lektuva pries registruojant?ar pries parduodant? Nebutu, jei garsiai apie tai nereksi ir fotkiu i zurnalus/intika nedesi ![]() [ Redaguota Pr Geg 18 2009, 08:14 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Noreciau dar karta visiems priminti kad lektuvas virs Birstono nufotografuotas mazdaug pries 6 metus. Tik dienu klausimas kada vel galesime ji fotografuoti ore! | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Geriau būtų pagalvoti, kaip įteisinti bandomuosius skrydžius prieš TSP išdavimą, o ne viešai agituoti už "partizanavimą". Ypač Federacijų galvoms ir instruktoriams. Aš irgi manau, kad susitikimų-sąskrydžių metu būtų naudinga apskraidyti naujas ar stipriai modifikuotas konstrukcijas dar prieš TSP išdavimą. Tam galima pritaikyti jau senai galiojančias Leidimų specialiajam skrydžiui išdavimo taisykles. Tereikia užpildyti paraišką ir gauti Leidimą specialiajam skrydžiui: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=217861&p_query=&p_tr2= Tą galima padaryti tiesiog aerodrome, kai techninė komisija nusprendžia, kad su aparatu galima saugiai paskristi. Lieka problema su registracija, kadangi be jos negalima pakilti į orą. Čia irgi galima rasti sprendimą. Panašiai, kaip tai išspręsta su Sportinės aviacijos gamyklos produkcija. Yra išskirti keli pastovūs numeriai LY-... tik gamykliniams skridimo bandymams, kurie keliauja nuo vieno sklandytuvo ant kito. Galima būtų išskirti vieną ar kelis laikinus numerius (tipo LY-LAF, ar kt.) specialiai LAF bandomiesiems skrydžiams. Tvarka būtų tokia: 1. Kas nori atlikti bandomuosius skrydžius, užpildo paraišką. 2. LAF komisija (ar inspektorius) įvertina, ar orlaivis gali skristi. 3. Čia pat aerodrome išrašomas (užpildomas ranka) Leidimas specialiajam skrydžiui, nustatant apribojimus (skrydžių rajonas, galiojimo laikas, greičiai, aukščiai, perkrovos ir t.t.). 4. Užklijuojamas laikinas registracijos numeris, sakysim, LY-LAF (kad ir su izoliacija). 5. Atliekamas legalus skrydis, ar skrydžiai. Negarantuoju, kad viskas taip ir bus, bet reikia išnaudoti visas galimybes skraidyti legaliai. Didžiavimasis teisės pažeidimais, manau, yra sovietinis palikimas. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3575 | Nenoriu buti suprastas neteisingai- as neagituoju ir nesididziuoju "partizanavimu". As tenorejau pasakyti, kad jei is dvieju lentu ir triju ratu susikalei triratuka tai juk nieko blogo jei savo kieme pabandysi vaziuoti truputi - negi is karto lekti registruoti ir technikine varyti o tik tada sesti vaziuoti ? ![]() tikrai siulau visiem legalizuotis - galiu tik gerai atsliepti apie registravimo-tinkamumo procesa. KL deka tas reikalas tikrai paprastas, ir aiskus. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Kestutis nuolat dalyvaudamas renginiuose, bendraudamas su lektuvu statytojais mato ir ju problemas. Pagrindine nuostata-lektuvas turi kilti i ora tik patikrintas kompetetingo asmens ar asmenu.Istatymai, taisykles veiks tik tada kai jie negaisins tusciai laiko tik del popierelio. Maksimaliai supaprastine patikrinimo tvarka, manau galetume grieztai pareikaluti ir is savo draugo tos tvarkos nepazeidineti. Taciau... Puikus vyras Algimantas Zerolis gamino lektuva daugybes specialistu akyse techniskai labai zemam lygyje. Visiems buvo aisku kad tai gerai nesibaigs, taciau gal tik as rimciau bandziau ji stabdyti. Beveik pries 4 metus vidury baltos dienos liudininku aviatoriu akivaizdoje pakilo ir... i zeme grizo tik jo kunas. Panasi avarija pries 6-7 metus ivyko prie Jonavos. Aviatoriai specialistai mate kad lektuvelis is principo negali skristi ir leido savininkui zaisti kol pagaliau tas nukrito suktuku is 15 metru aukscio. Liko gyvas, tik stipriai susizalojo. Galim prisiminti ir gerb Vinco Mikeliuno skraidymus su labai netvarkingu lektuvu. Gerai kad pagaliau CAA ji pristabde. Lietuviai labai mandagus tada kai to nereikia. Retai kas sustabdo prie vairo sedanti girtuokleli, dar reciau stabdo savizudi sedanti i aiskiai netvarkinga lektuva. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | KL rašė ... Didžiavimasis teisės pažeidimais, manau, yra sovietinis palikimas. ...... gąsdinimas bausmėmis - irgi ![]() Labai esu dėkingas Kęstučiui, kad šnekasi. Retas funcionierius taip elgiasi. Tai labai gera, savybė - girdėti ir stengtis suprasti kitus. mano bambėjimo esmė yra štai kokia - SKRYDIS ir Žmogaus ĮDĖJA yra pagrindas ir pagrindinė ašis, tikslas. Visa kita PRIVALO dirbti, kad ši įdėja būtų įgyvendinta. Taigi, ne idealistas turi rangytis tarp įstatymų bei taisyklių, o įstatymai bei taisyklės turi prisitaikyti ir būti pritaikyti Žmogaus Idėjos įgyvendinimui. Ir ne Idealisto rūpestis kas, kada ir kaip tai padarys. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Taip, bet... Idealistas neturi kelti pavojaus kitiems, kad ir kokie materialistai jie būtų... Hitleris, Leninas irgi buvo idealistai...Dėl Žmogaus Idėjos... | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1998 | KL rašė ... Taip, bet... Idealistas neturi kelti pavojaus kitiems, kad ir kokie materialistai jie būtų... Hitleris, Leninas irgi buvo idealistai...Dėl Žmogaus Idėjos... Pridesiu. Dedalas su Ikaru irgi idealistai buvo... Na nesilaike skrydzio ribojimu. Deja tais laikais nebuvo CAA. O jei butu Ikaras ne i jura ikrites, o i gyvenama vieta? | ||
Į viršų |
| ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Aha, tai aš hitleris, stalinas, leninas, liuciferis, pabaisa .... tiesiog kenkėjas, naikintinas subjektas .... ačiū, kolegos, taip sakant ..... 30 metų darbas aviacijos srity - buvo kenkimas ... neblogas, sakyčiau, įvertinimas ... teks saugotis, kad nenušautų .... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Pats kaltas. Parselio skani mesa, todel pasere kiek ir galabina. Tiesa, nusauna retokai, greiciau paprastesniais budais... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System