Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Dviejų lonžeronų medinis sparnas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
TomasT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Sveiki. Sugalvojau susiklijuot sparnus, bet yra pora neaiškuku: fanieriė nosis siaura- klausimas su su sukimu: kai du spyriai ar reikia į tai atkreipt dėmesį? išilginis pastovumas (kopečios) kokios darosi santvaros, stygos..? ar svorio vardan padarius su atotampom ju išvis nereikia? [ Redaguota Pn Geg 29 2009, 08:23 ] | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1023 | Dvieju lonžeronų medinis sparnas atsparumo ir svorio santykiu yra pats geriausias,tik būtina teisingai ištampyti įstrižaines,jos gali būti trosinės,arba spyruoklinės vielos,pageidautina su tenderiais.Aišku, galima įdėti ir istrižą vamzdį duralio,bet tai gana sudėtinga,nes reikia gadinti nerviūrų santvaras.Nosiukė šiuo atveju susukimui nedirba,ji reikalinga profilio formai išlaikyti.Beje fanera geras ir brangus daiktas,taciau dengiant sparną visada gaunasi įdubimų ir iškilimų,ypatingai keičiantis aplinkos santykiniam drėgnumui.Taip kad šiuo atveju žymiai naudingiau būtų naudoti stiklo audinio porą sluoksnių,net ir su poliesterine derva,arba net stiklo tekstolito plokštę,tik nežinau kur dar galima ją rasti. | ||
Į viršų | | ||
vaids |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #30 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 01:30Pranešimų: 150 | UAB VALKOMAS ten stiklo tekstolito galima nusipirkt | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | http://www.plastena.lt/index.php?s_id=45&lang=lt | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Albertas rašė ... Dvieju lonžeronų medinis sparnas atsparumo ir svorio santykiu yra pats geriausias,tik būtina teisingai ištampyti įstrižaines,jos gali būti trosinės,arba spyruoklinės vielos,pageidautina su tenderiais.Aišku, galima įdėti ir istrižą vamzdį duralio,bet tai gana sudėtinga,nes reikia gadinti nerviūrų santvaras.Nosiukė šiuo atveju susukimui nedirba,ji reikalinga profilio formai išlaikyti.Beje fanera geras ir brangus daiktas,taciau dengiant sparną visada gaunasi įdubimų ir iškilimų,ypatingai keičiantis aplinkos santykiniam drėgnumui.Taip kad šiuo atveju žymiai naudingiau būtų naudoti stiklo audinio porą sluoksnių,net ir su poliesterine derva,arba net stiklo tekstolito plokštę,tik nežinau kur dar galima ją rasti. Sukimui spyriai toki sparna laiko tik iki spyriu pajungimo vietos, toliau jau laiko kiek laiko tik nosele. Del svorio abejoju, nes vieno lonzerono sparno didesnis statybinis aukstis, reiskia ir mazesnis svoris prie to pacio atsparumo. Gaminti du lonzeronus vietoj vieno, tampyti atatampas, naudoti brangius ir sunkius tenderius, gaminti du spyrius, tureti gan grubiai iskreipta profili-stai 2 lonzeronu sparno "pranasumai". Gal tiesiog saziningai pagaminti vieno lonzerono sparna? Aisku skuduriniuose sparnuose kur naudojami vietoj lonzeronu vamzdziai tokia konstrukcija gal ir racionali. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2989 | o kodėl niekas nebando gaminti sparno,kaip pas Avidus,Kitfoxus,Eurofoxus,ir begalę panašių lėktuvų.mano manymu paprastesnės,technologiškesnės,pakankamai tvirtos,pvz Avid Speedwing laiko berods +9,-6 perkrovas. konstrukcijos nelabai yra.Svoris tikrai nedidelis.Bet viską atperka superpaprasta gamybos technologija: du vamzdžiai,frezuotos fanerinės nerviūros,keletas įstrizainių iš vamzdelių,noselė iš duraliaus skardos,dengtas seconitu.Ir viskas ant klijų-jokių kniedžių ar varžtelių.Pvz nerviūrų gamyba užtrunka puse dienos.Toliau tik klijavimas ant stapelio. [ Redaguota Pn Bir 19 2009, 06:09 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3572 | Rolandas rašė ... Sukimui spyriai toki sparna laiko tik iki spyriu pajungimo vietos, toliau jau laiko kiek laiko tik nosele. ne vien tik nosele- bukime tikslus | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Teisingai. reikia praskaicuoti lonzeronu deformacijas nuo spyriu tvirtinimo vietos. t.y. prie apkrovos priekinis longeronas pvz atsilenks 50 mm o galinis tarkim 25 mm shtai jums ir susisukimas gaunasi. o del svorio tai vienareiksmiskai manau kaip Rolandas ir sake vieno longerono su normale dirbancia nosele tikrai maziau svers. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Del sukimo suklydau... | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 472 | Del noseles- tai ne eksperementuokite su savo gyvybem, jokiu poliesteriniu dervu.Tik epoksidke. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System