Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Dviejų lonžeronų medinis sparnas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Laurynas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #52 Prisijungta: Pr Kov 10 2008, 07:15Vieta: Vilnius Pranešimų: 2 | Reiktu argumentuoti... | ||
Į viršų | | ||
Vanagiukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | reaktyvinis variklis.. prasau argumentuok.. | ||
Į viršų | | ||
Laurynas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #52 Prisijungta: Pr Kov 10 2008, 07:15Vieta: Vilnius Pranešimų: 2 | as laukiu Andriaus argumentu asmeniskai nerandu svariu argumentu pries poliesterines dervos panaudojima minetu pavyzdziu - tai kad poliesterine derva nenaudojama gaminant boing'a ar siaip aukstos klases orlaivi nereiskia kad jos negalima naudoti aviacijoje apskritai... | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Butent tai ir reiskia. Homebuilderiai niekada netures tokiu galimybiu kaip dideli gamintojai leisti sau ilgalaikius bandymus isbandyti ivairias medziagas. Tai ir labai brangu ir be galo daug laiko uzima. Butent del to praktiskai visi homebuilderiai naudoja tik "dideliai" aviacijai sertifikuotas mediziagas. Taip isvengdami bereikalingo galvos kvarsinimo "tiks/netiks" ir t.t. Pamastykit ko Jums reiktu patikrint poliesteriniu dervu tinkamuma? 1. pagaminti gamini ish poliesterines dervos 2. patestinti ji ish mechaninio atsparumo puses 3. paexplotuoti ji kelis sezonus ir ypach musu klimatinem salygom. ziema iki - 20vasara iki +25. 4. paexplotuoti kazkiek sezonu del UW poveikio mechaniniam atsparumui ir t.t. Ar bereikia testi? Akivaizdu kad naudojant jau ishbandytas medziagas/technologijas visos sitos parkes atkrenta. Sutaupysit kruva pinigu ir laiko tuo labiau jei eina kalba apie ta 2 ju lonzeronu sparno nosele ji bus mizerna ir medziagu jai pagamint reiks minimalei tad ir ishlosimas jamant nepatikrintas pigesnes dervas praktikoi bus minimalus. [ Redaguota Pn Sau 08 2010, 08:45 ] | ||
Į viršų | | ||
Dovydas_S |
| ||
Dovydas_S Užsiregistravęs dalyvis #209 Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58Pranešimų: 487 | Skudurinis sparnas isvis neturi noseles ir nera jokiu problemu. Neisterikuokit del tos noseles nes ji vieno spyrio sparnui tai taip labai turi didele reiksme taciau dvieju spyriu sparne gali jos ir nebuti isviso. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Tuo atveju jei lonzeronai vamzdiniai ir kazkiek laiko sukimo momenta. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1023 | Pritariu Dovydui,kad 2 jų lonzeronų sparnui noselės atsparumas tikrai nebutinas,svarbiau yra išlaikyti profilio formą.Šiuo atveju puikiai tinka net ir stiklo tekstolitas 0,5 ar net 0,3mm storio.Mano draugo Svajūno Dubinsko pagamintuose sparnuose noselės vaidmenį puikiai atlieka minėto storio stiklo tekstolitas.Sparnai panaudoti dviviečiam iki 500kg skridimo svoriui skaičiuotam lėktuvui Ap2 'Martynas'.Jo savininkas šituo lėktuvu per 2-3 metus atskraidė apie 300val,kartais "suriesdamas" vos ne pilotažines figūras,aš pats esu juo skridęs 180km/val greičiu...ir nieko,visą susukimo apkrovą atlaiko du spyriai,reikalui esant reguliuojamu spyriu galima pakoreguoti sparno susukimą.Tokiam sparnui pliesterio derva klijuota noselė tinka be jokių apribojimų | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Vadinasi galima teigti kad tekstolitas tam tikrais atvejais galimas nes tai ISBANDYTA realiomis salygomis o ne vien paremta teoriniais pasamprotavimais. Puiku kad kolegos pasidalina patirtimi. Kaip su tekstolito lenkimu? kokiu radiusu lenkiasi? | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1023 | Kiek atsimenu Svajūnas jį lenkė pšildęs fenu,bet tai tik staigaus lenkimo vietose,t.y ant noselės smaigalio.Jei profilis bukas,galima lenkti šaltu būdu,klijuoti epoksidine derva, klijavimo vietas gerai pašiaušti švitriniu popieriumi. Tiesa Justai, siulyčiau pasidomėti specialiai ultralaitams sukurtu profiliu ua2 180,jo labai geros charakteristikos,Cymax net 1,81,jis yra 18% storio,storiausia vieta net 36% stygos,tai idealus profilis vieno lonžerono sparnui,galimas varijantas ir bespyriniam.Įvesk į googlę ir pastudijuok, tikiu kad patiks,vėliau galėsim padiskutuoti dėl jo tinkamumo. | ||
Į viršų | | ||
Andrius |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #26 Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59Pranešimų: 472 | O kodel gi, nesulepezinus viso lektuvo is poliesterines dervos? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System