Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Pilnai metalinis STAR - 2 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 437 | Pamatuosiu ir parašysiu. | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 437 | Pamatavau su mikrometru, rodo 2,4 mm su slankmačiu 2,5 mm. Mano manymu gana lankstus. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 629 | Kęstai , jai turi ir gali parduoti parašyk savo tel. nr. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 629 | Turiu žinovams klausymą: Kaip geriau padaryti alsuokli kuro bakui ,kad kuo mažiau išsilaistutu kuro . paveiksliuke papiešiau schema . Bet nevisai kaip cessnos , jos alsuoklio vamzdukas baigiasi kuro bako gale , o aš norėčiau nuvesti i bako daly prie korpuso Jūsų komentarai . Kuris variantas geriau . Gal yra geresniu schemu ? | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 437 | 868083311 dėl troso. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Bako alsuoklio vamzdelis 8x1, prasideda tolimajame nuo liemens bako gale, aukščiausiame taške lėktuvui stovint žemėje. Abiejų bakų vamzdeliai sujungiami trišakiu, kurio laisvas galas iškeliamas aukštyn apie 200 mm ir atsukamas prieš srautą. Jei yra papildomas tikslios apskaitos bakelis, įrengtas žemiau, jam daromas atskiras nepriklausomas alsuoklis iš aukščiausio taško. Tačiau geriau sujungti į bendrą sistemą su pagrindinių bakų alsuokliu, tik būtina atskirti kraneliu, kuris atsukamas tik kol apatinis bakelis užsipildo benzinu. Kai kada karštu oru apatiniame bakelyje atsiranda oro, kurį taip pat reikia išleisti atsukant kranelį. Be kranelio tokia sistema veikia blogai-per alsuoklį liejasi benzinas, ypač kai karštas oras ir bakai pilni. Alsuoklį pakėlus aukštyn 200mm ir padarius kilpą, vamzdelis išvedamas liemens apačioje į lauką. Tuomet nei vienas benzino lašas nepateks ant lėktuvo. | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 629 | Na Cessnoj jokie vamzdeliai nepakelti vies sparnu 20cm , taip pat , paiperiuose , sokatose , bet kaip ten istikruju veikia . kokio diametro skylutes , kur rast pilna info , gal kas nors esate tikrai isnagrineje tas sistemas. Pats turejau CESSNA ir katalogus , bet tada neisnagrinejau sios vietos . | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 629 | Troso gavau ir ventiliacija baku sukuriau , Aciu Mariui | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 629 | Na jau paruošiau paskutines sparnu detales | ||
Į viršų | | ||
Arturas Stundzia |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Tr Vas 27 2008, 09:34Pranešimų: 629 | po truputi judam i prieki | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System