Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / EK reglamentai


Diskusijos

Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
NNN
Tr Lie 20 2011, 10:22
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Susipažinkite su EK 216/2008 reglamento pakeitimo projektu (pridedu)

lietuviskas.rar

[ Redaguota Tr Lie 20 2011, 10:29 ]
Į viršų
NNN
An Lap 08 2011, 01:37
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Dar kartą pridedu ... niekam neįdomu?

Paskui rėksit, kad CAA negera

taisykliu_projektai.zip
Į viršų
AR
An Lap 08 2011, 09:17
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
gal galima butu trumpa komentara?
greitosiomis perzvelgiau - supratau kad eilini karta keis popierelius. Ar cia giliau kas nors?
Į viršų
NNN
Tr Lap 09 2011, 09:30
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Na, įvedama LAISVALAIKIO PILOTO LICENCIJA (LAPL) ir LAPL medicinos reikalavimai. Esamas dokumento projektas nuvylė tuos kurie tikėjosi kad LAISVALAIKIO PILOTO LICENCIJOS medicinos reikalavimai bus kaip ir ULO - užteks vairuotojo sveikatos pažymejimo, deja įvedė, kad patikrinimas vyks pas bendrosios praktikos gydytoją turintį atitinkamą leidimą ar sertifikatą tai daryti.

Mokymo trukmė praktinė ir teorinė panašiai kaip ULO, tiktai jau galėsi pilotuoti orlaivį iki 2000kg, kuriame telpa ne daugiau kaip KETURI skrendantys įskaičiuojant pilotą.

LAPL skirta tiktai vienmotoriams lėktuvams, TMG (kelioniniams motosklandytuvams) ir vienmotoriams sraigtasparniams.

Kam bus suteikta teisė rengti LAPL kvalifikacijos pilotus nustatys CAA. Teorijos egzaminai taip pat vyks (tikriausiai) CAA.

Aukščiau pateiktas kometaras - pagal KJ paaiškinimą.

O čia nuo manęs :

Gera galimybė visiems "išpampėlių" ULO pilotams įgyti tarptautiniu lygmeniu pripažinamas licenzijas ir ... geras precedentas palengvinti reikalavimus ULO mokymo programoms bei egzaminavimui.



[ Redaguota Tr Lap 09 2011, 09:31 ]
Į viršų
Valdas-Fox
Tr Lap 09 2011, 10:42
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Ar aš teisingai suprantu, kad tai bus "europinė" o ne nacionalinė licenzija. sakyčiau visai geras dalykas. O ką specialistai mano apie santykius su esama sistema? Pvz dabar kiek suprantu turint UL licenzija perėjimui prie PPL kandidatas turi atlikti visą programą nuo nulio. Ką įstatymleidžiai planuoja su LAPL? Ar bus kokia spec. programa perėjimui iš UL į LAPL ar taip pat nuo nulio?
Šiaip tai sakyčiau gera idėja ir tikrai retas atvejis kai aviacijos srityje iš Europos ateina geros žinios, todėl tą reiktų pabrėžti. Aišku, dar dažnai būna kad perkeliant į nacionalinę teisę reikalavimai iš esmės sugriežtėja, tam tiesiog yra neribotos galimybės. Todėl iš esmės įdomiausias yra CAA požiūris į šia idėją, nes tik nuo jo priklauso ar įgyvendinant LAPL bus išnaudotos visos admistracinio ribojimo priemonės ar ne. Pavyzdžių gausu, ir ne tik su Lietuvos CAA, tas galioja ir kitoms ES valstybėms.
Į viršų
NNN
Tr Lap 09 2011, 12:29
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Taip, tai bus "europinė" licenzija ...

Ten parašyta, kad į LAPL galima perkelti anksčiau turėtą patirtį, taigi - ir skrydžių su ULO patirtį.
Į viršų
Vicko
Tr Grd 14 2011, 03:01
Užsiregistravęs dalyvis #462
Prisijungta: Tr Rgs 02 2009, 10:07
Pranešimų: 16
Reglamentas jau priimtas . Įsigalioja nuo kitų metų balandžio 8 d.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0705sek,0.0110iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,805kb