Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
subaru variklio pritaikymas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | kaip suprantu, tai yra alternatyva 912 rotaxui (aisku ne svorio atzvilgiu).pasidalinkit savo patirtimi nuo kokiu masinu tinka , ka reikia perdaryti, kaip sprendziami redukcijos klausimai (gal yra pardavinejami gatavi siems motorams) , kokia eksplotacija, kainos? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Reduktorius gamina ukrainieciai berods. kaina apie 1500 lt kazkur (prie metus kokius buvo) Paguglines lengvai rastum manau. Jie lyg ir neblogi. Prikabintame faile parasyta koks variklis ant kokio auto stovi sekmes [ Redaguota Pn Sau 02 2009, 12:28 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | nepavyko ekselio prikabint - kabinu zipa subaru_engine_ant_kokiu_auto_stovi.zip | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | Dekui labai.kiek teko internete rasti ej 22 labiausiai tinkamas? | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Naudojami kaip 1.8, taip ir 2.0 ir 2.2. Taciau populiariausi yra 1.8 ir 2.2 varikliai. Reduktorius gamina baltarusai, ukrainieciu nemciau. Dar kazkur rusijoj dare. Baltarusu subaru reduktoriai kiek zinau Lietuvoi yra 2, analogiski suzukiam yra daugiau. Taciau jei ieskai alternatyvos 912, tai greiciau butu ne Subaru 2.2 o Suzuki G13BA (8 voztuvu su mono ipurskimu), nes jo svoris su viskuo ~86kg o galingumas 75Ag. O G13BB (16 voztuvu su ipurskimu) sveria su viskuo 92kg. o galia ~100AG. Subaru 2.2 daug sunkesnis, aisku ir galia skiriasi. Kaina Reduktoriaus Lietuvoje kai buvo cia pabranges doleris buvo kazkur 2000-2100lt, pries tai ~1800-1850lt. Jei domina, galiu darbo diena pasakyti konkreciai. [ Redaguota Pn Sau 02 2009, 12:05 ] | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 432 | Yra dar toks variklis ,,subaru''EA-81,anksčiau buvo naudojamas ,,subaru''Leone automobiliuose,dabar pasitaiko rečiau.Buvo plačiai naudojamas MKO pasaulyje,pas amerikonus skraidė ir 150 ,,cesnose'',turiu tokius du.Labai kompaktiškas,nedidelis variklis.Labai svarbu,kad išorėje nieko nėra nereikalingo jokiu paskirstimo velenėliu diržų ir t.t.,viskas viduj dantračiais.1,8 kub.,korburatorius,119a.j.prie 6500aps.,pliko svoris 67kg.,aprengto(generatorius-4,5kg,starteris-4kg,smagratis-10,5kg)86kg.Pažaidus dar galima numesti kelis kilogramus.Palyginus kainų ir eksplotacijos santykį su 912 rotaksu,matau tik vieną minusą tai yra viengubą uždegimą,nors intike buvau rades pas rusus yra perdirbtų į dvigubą. O dėl reduktorių,tai baltarusiški yra tikrai geri jei iš jų perka ir rusai ir ukrainiečiai. | ||
Į viršų | | ||
tomukas |
| ||
Ir gime sliauzioti kartais skraido. Užsiregistravęs dalyvis #41 Prisijungta: Kt Vas 28 2008, 11:32Vieta: Klaipeda Pranešimų: 104 | Dabar jau nepamenu kuriame puslapy, bet skirtumas tarp EA-81 ir EJ-22 paruosto skrydziui tik 1.2-1.5kg. EJ-22 130a.j. taciau nera toks kompaktiskas. | ||
Į viršų | | ||
gintas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #10 Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23Pranešimų: 487 | Klausimas tur but Mariui. Ar visiems subaru varikliams tinka vienas reduktorius, ar kiekvienai modifikacijai yra gaminamas kitoks? Pasakykit kokie duomenys yra subaru variklio EA82? | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Pats reduktorius yra visiem vienas. Pereinama reduktoriaus plyta, kuri yra tarp variklio ir reduktriaus: EJ18 (variklis 1.8 ltr. ipurskimas); EA81 (variklis 1.8 ltr. 8 voztuvai) EA82 (variklis 1.8 ltr. 16 voztuvu); EJ20 (variklis 2 ltr. ipurskimas); tokia pat. Viena karta pakliuvo EJ22 variklis kuriam du tvirtinimo varztai pereinamos standartines plytos buvo kitoj vietoi. Turiu brezini tos pereinamos plytos su visais ismatavimais, jei reik galiu atsiust ir pasiziurek. O kokiu konkreciai duomenu reik, nes apie kelis modelius turiu daug info o apie si reik ziuret kas yra, bet lengviau kai zinai ko ieskai . [ Redaguota Sk Kov 22 2009, 12:26 ] | ||
Į viršų | | ||
SKR LT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #256 Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59Pranešimų: 334 | Gintai, neblogas diedas esi , tai pasiskaityk cia: http://www.aviacontour.com/contacts.htm | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System