Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / subaru variklio pritaikymas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
subaru variklio pritaikymas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
bence
Kt Sau 01 2009, 10:27
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
kaip suprantu, tai yra alternatyva 912 rotaxui (aisku ne svorio atzvilgiu).pasidalinkit savo patirtimi nuo kokiu masinu tinka , ka reikia perdaryti, kaip sprendziami redukcijos klausimai (gal yra pardavinejami gatavi siems motorams) , kokia eksplotacija, kainos?
Į viršų
Tinklalapis
AR
Pn Sau 02 2009, 12:27
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Reduktorius gamina ukrainieciai berods. kaina apie 1500 lt kazkur (prie metus kokius buvo) Paguglines lengvai rastum manau. Jie lyg ir neblogi.

Prikabintame faile parasyta koks variklis ant kokio auto stovi

sekmes

[ Redaguota Pn Sau 02 2009, 12:28 ]
Į viršų
AR
Pn Sau 02 2009, 12:29
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
nepavyko ekselio prikabint - kabinu zipa
subaru_engine_ant_kokiu_auto_stovi.zip
Į viršų
bence
Pn Sau 02 2009, 09:37
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Dekui labai.kiek teko internete rasti ej 22 labiausiai tinkamas?
Į viršų
Tinklalapis
Marius
Pn Sau 02 2009, 12:03
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Naudojami kaip 1.8, taip ir 2.0 ir 2.2. Taciau populiariausi yra 1.8 ir 2.2 varikliai. Reduktorius gamina baltarusai, ukrainieciu nemciau. Dar kazkur rusijoj dare.
Baltarusu subaru reduktoriai kiek zinau Lietuvoi yra 2, analogiski suzukiam yra daugiau.
Taciau jei ieskai alternatyvos 912, tai greiciau butu ne Subaru 2.2 o Suzuki G13BA (8 voztuvu su mono ipurskimu), nes jo svoris su viskuo ~86kg o galingumas 75Ag. O G13BB (16 voztuvu su ipurskimu) sveria su viskuo 92kg. o galia ~100AG.
Subaru 2.2 daug sunkesnis, aisku ir galia skiriasi.
Kaina Reduktoriaus Lietuvoje kai buvo cia pabranges doleris buvo kazkur 2000-2100lt, pries tai ~1800-1850lt. Jei domina, galiu darbo diena pasakyti konkreciai.

[ Redaguota Pn Sau 02 2009, 12:05 ]
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Pn Sau 02 2009, 02:05
Užsiregistravęs dalyvis #118
Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50
Vieta: KĖDAINIAI
Pranešimų: 432
Yra dar toks variklis ,,subaru''EA-81,anksčiau buvo naudojamas ,,subaru''Leone automobiliuose,dabar pasitaiko rečiau.Buvo plačiai naudojamas MKO pasaulyje,pas amerikonus skraidė ir 150 ,,cesnose'',turiu tokius du.Labai kompaktiškas,nedidelis variklis.Labai svarbu,kad išorėje nieko nėra nereikalingo jokiu paskirstimo velenėliu diržų ir t.t.,viskas viduj dantračiais.1,8 kub.,korburatorius,119a.j.prie 6500aps.,pliko svoris 67kg.,aprengto(generatorius-4,5kg,starteris-4kg,smagratis-10,5kg)86kg.Pažaidus dar galima numesti kelis kilogramus.Palyginus kainų ir eksplotacijos santykį su 912 rotaksu,matau tik vieną minusą tai yra viengubą uždegimą,nors intike buvau rades pas rusus yra perdirbtų į dvigubą. O dėl reduktorių,tai baltarusiški yra tikrai geri jei iš jų perka ir rusai ir ukrainiečiai.
Į viršų
tomukas
Kt Kov 19 2009, 09:15
Ir gime sliauzioti kartais skraido.
Užsiregistravęs dalyvis #41
Prisijungta: Kt Vas 28 2008, 11:32
Vieta: Klaipeda
Pranešimų: 104
Dabar jau nepamenu kuriame puslapy, bet skirtumas tarp EA-81 ir EJ-22 paruosto skrydziui tik 1.2-1.5kg. EJ-22 130a.j. taciau nera toks kompaktiskas.
Į viršų
gintas
Št Kov 21 2009, 09:43
Užsiregistravęs dalyvis #10
Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23
Pranešimų: 487
Klausimas tur but Mariui. Ar visiems subaru varikliams tinka vienas reduktorius, ar kiekvienai modifikacijai yra gaminamas kitoks? Pasakykit kokie duomenys yra subaru variklio EA82?
Į viršų
Marius
Sk Kov 22 2009, 12:24
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Pats reduktorius yra visiem vienas.
Pereinama reduktoriaus plyta, kuri yra tarp variklio ir reduktriaus:
EJ18 (variklis 1.8 ltr. ipurskimas);
EA81 (variklis 1.8 ltr. 8 voztuvai)
EA82 (variklis 1.8 ltr. 16 voztuvu);
EJ20 (variklis 2 ltr. ipurskimas);

tokia pat.

Viena karta pakliuvo EJ22 variklis kuriam du tvirtinimo varztai pereinamos standartines plytos buvo kitoj vietoi.
Turiu brezini tos pereinamos plytos su visais ismatavimais, jei reik galiu atsiust ir pasiziurek.
O kokiu konkreciai duomenu reik, nes apie kelis modelius turiu daug info o apie si reik ziuret kas yra, bet lengviau kai zinai ko ieskai .

[ Redaguota Sk Kov 22 2009, 12:26 ]
Į viršų
SKR LT
Sk Kov 22 2009, 08:45
Užsiregistravęs dalyvis #256
Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59
Pranešimų: 334
Gintai, neblogas diedas esi , tai pasiskaityk cia:
http://www.aviacontour.com/contacts.htm
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0747sek,0.0086iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,907kb