Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
95AJ keturtaktis UL260i |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | vytas rašė ... chebra,kai verda ginčas,tai labai nekoks argumentas yra tarnyba VBS(viena bobutė sakė)Nei 503 surinkinėjamas Lenkijoje,nei 912 kainuoja 20000. EUR.O ir žinodami realias Rotaxų ir auto variklių kainas ,vertinate ne objektyviai:neatsižvelgiate nei į tai,kad Rotaxus brangiau nuperki,bet neįdėdamas jokių papildomų nei finansinių,nei darbo,nei laiko išteklių dedi į skraidymo aparatą ir saugiai bei patikimai skrendi.Gi su automobiliniais įdėjęs dar lėšų(kurių kažkodėl nevertinat) darbo ir laiko,rezultate gaunat praktiškai vienetinį gaminį,praktikoje neišbandytą ir ne visada patikimą. Net ir šis variklis,kurį aptarinėjame nelabai įstengs konkuruoti su Rotax 912,nes kaina skiriasi labai nedaug,o pasitikės pirkėjas juo kai vienas kitas šimtas tokių variklių parodys ką gali pabuvę eksploatacijoje kelis metelius. nu tai as ir sakau , kad pas mus liaudis perka pavadinima o ne gamini | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1004 | Vytai,skuduriniui aišku Suzukio neuždėsi, bet tvirtesniam Mko tai ne problema,pasižvalgykim kiek jų naudojama Amerikoje,Rusijoje ir t.t.Kiek motoskraidyklių jau lakioja pas mus Lietuvoje su G10,G13.Ir ką blogiau nei su rotax skrenda?Netgi ekonomiškiau,dėl patikimumo irgi galima ginčytis,ne toks jau stebuklas tas Rotax912,jo konstrukcija lyginant su automobiliniais vos ne tas pats volksvagenas,kuris automobiliuose jau senokai nenaudojamas kaip techninė seniena,nebent antikvariniuose automobiliuose | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | vytas rašė ... šia tema jau ginčytasi šimtus kartų,nors visi supranta,kad šaknys yra PINIGUOSE.Paimkim tokį atvejį iš fantastikos srities,bet atspindintį realybę: tarkim jums pasiūlo auto variklį-Suzuki,Subaru ar pan už 500 litų ir Rotax 912 už 5000 litų.Manau pasirinkimas būtų aiškus-nors 912 ir būtų 10 kartų brangesnis,bet jis mūsų kišeniui būtų įperkamas.Ar beįrodinėtų kas ,kad auto varikliai ne prastesni už Rotaxus?? teisingai , saknys piniguose , jei as negaliu nupirkt dvitakcio rotaxo naujo uz 15000 lt , perku uz 3000 lt moto varikli , dar tiek pat idedu sraigtui ir visam kitam ir turiu puiku keturtakti motora , kuriam nei galingumu nei patikimumu negali prilygt joks dvitaktis , ar tai rotax , ar tai hirt ar dar dar koks galas . dar pridursiu , kad ir turedamas tuos 15000 lt tikrai nepirkciau dvitakcio rotaxo , nebent uz tuos 15 t iseitu 912 nesujotas , tada tai del mados pirkciau toki ir buciau labai krutas , kadangi skraidau su rotaxu . o siaip tai cia pasaka be galo - kiek galvu tiek nuomoniu ir kiekvienas gina savo | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Na dvitakciu ear kaip ir baigiasi, neisizeiskit rotax'u gerbejai, bet taip jau yra, jeigu kas domites motoGP, ten jau nuo siu metu 500 kub. era baigesi pereina prie 600 keturtakciu, dar kelios komandos pernai sezono viduryje planavo siais metais vaziuot su apribotais sukiais 500-iais, bet galutiniam variante persigalvojo. P.S. Dvitakcius stipriai palaiko tepalu gamintojai, nes jei taip pereitu ant keturtakciu, kiek tepalu gamybos tektu atsisakyti. Nes cia paliestu ne tik aviacija, bet ir kitas sporto ir pramogu sritis | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Albertai,jei pasidomėtum,dauguma aviacinių variklių,ir tie patys Lycoming,Continental,Valteriai ir kiti,techniniu požiūriu yra "senienos"Ne dėl to kad nesugeba geresnių padaryt,bet tur būt,kad aviacijoje laikomasi principo-negenda tas,ko nėra.Dauguma neturi net reduktorių.Kažkodėl prigrūsti elektronikos,daugybės vožtuvų ir pan neatlaiko konkurencijos su "senienomis" patikimumo atžvilgiu.Visi suprantam,kad Rotaxas ne stebūklas ir jo kaina užlenkta,bet tik dėl to ,kad niekas taip ir nesukuria geresnio.Be abejo dar gal dėl to,kad ne daug kas gali tiek mesti pinigų marketingui.Juk pvz Rotax 582(tada dar 532) 1988 m Vokietijoje kainavo 2000 DM.Jo kainą išaugino prasidėjęs ultralaitų bumas ir analogiškų variklių nebuvimas,deja iki šiol | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | Skrendam karta varzybose. Prisiklijavo man ant uodegos kolega ir nepaleidzia. Mat jam nebereikia naviguoti. Marsruto linija eina per dideli Kazlu Rudos miska. As skrendu toliau pagal linija, o vat kolega, ziuriu, "nupute" man nuo uodegos ir jis miska apskrido jo pakrasciu. Vakare klausiu jo kodel nebeseke. Tas ir atsake: "...tau gerai, tu su Rotaxu o pas mane Buranas RMZ 640. Va toks ir moralas. O siaip tai visiskai palaikau Vyta. Ypac palyginima: arkim jums pasiūlo auto variklį-Suzuki,Subaru ar pan už 500 litų ir Rotax 912 už 5000 litų.Manau pasirinkimas būtų aiškus-nors 912 ir būtų 10 kartų brangesnis,bet jis mūsų kišeniui būtų įperkamas.Ar beįrodinėtų kas ,kad auto varikliai ne prastesni už Rotaxus?? Pasakykit kuris is auto varikliu eksploatuojamas 100% galios ir ~75% ilgalaikiame rezime? Kai ji uzkrauni ant lektuvo tai ir jis pradeda gesti. Kas labai patenkintas auto variklio ~30% didesniu svoriu prie tos pacios galios? Bet kuri pramogos preke, ar tai butu alpinizmas, slidinejimas, jachtos ar auto-moto-avia sportas yra visad brangi. Nes tai ne pirmo butinumo preke. Ypac jei nera konkurencijos. 1988 582 kainavo 2000DM ir staigiai kaina sukilo. Nes buvo tuscia nisa. Kai atsirado konkurentai, pvz.: HIRTH (nors tai sena firma - cia ju varikliai, o cia Bencei) , jiems reikejo uzsidirbti patikimo ir metais patikrinto variklio varda. Deja. Visi Lietuvoje esantys HIRTHai gedo. Dar ir problemu del remonto buvo. HKSai turejo TBO 600 val. Kai prabego eile metu ir jie isaugo is vaikisku ligu, jiems TBO pakele iki 1000 val. Deja jie irgi velniskai brangus. Biski ne i tema. Kaip Hirt susijes su Lietuva? Benai ir Nerijau - nepasakinekite. [ Redaguota Pr Vas 08 2010, 02:07 ] | ||
Į viršų | | ||
SKR LT |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #256 Prisijungta: Kt Lap 06 2008, 09:59Pranešimų: 334 | Gal ir labai brangus, gal ir ne visai tobuli , bet Rotax kompanija isledo i pasauli virs 5 milijonu vienetu varikliu.Manau , kad tie skaiciai ne vien reklaminiu prospektu vaisius.Na , kad ir toks pastebejimas: kodel aviaciniai Rotax modeliai vis dar gaminami be ipurskimo sistemos, nors ir sniego rogiu, ir vandens motociklu Rotax varikliai ja turi? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Algis rašė ... Skrendam karta varzybose. Prisiklijavo man ant uodegos kolega ir nepaleidzia. Mat jam nebereikia naviguoti. Marsruto linija eina per dideli Kazlu Rudos miska. As skrendu toliau pagal linija, o vat kolega, ziuriu, "nupute" man nuo uodegos ir jis miska apskrido jo pakrasciu. Vakare klausiu jo kodel nebeseke. Tas ir atsake: "...tau gerai, tu su Rotaxu o pas mane Buranas RMZ 640. Va toks ir moralas. O siaip tai visiskai palaikau Vyta. Ypac palyginima: arkim jums pasiūlo auto variklį-Suzuki,Subaru ar pan už 500 litų ir Rotax 912 už 5000 litų.Manau pasirinkimas būtų aiškus-nors 912 ir būtų 10 kartų brangesnis,bet jis mūsų kišeniui būtų įperkamas.Ar beįrodinėtų kas ,kad auto varikliai ne prastesni už Rotaxus?? Pasakykit kuris is auto varikliu eksploatuojamas 100% galios ir ~75% ilgalaikiame rezime? Kai ji uzkrauni ant lektuvo tai ir jis pradeda gesti. Kas labai patenkintas auto variklio ~30% didesniu svoriu prie tos pacios galios? Bet kuri pramogos preke, ar tai butu alpinizmas, slidinejimas, jachtos ar auto-moto-avia sportas yra visad brangi. Nes tai ne pirmo butinumo preke. Ypac jei nera konkurencijos. 1988 582 kainavo 2000DM ir staigiai kaina sukilo. Nes buvo tuscia nisa. Kai atsirado konkurentai, pvz.: HIRTH (nors tai sena firma - cia ju varikliai, o cia Bencei) , jiems reikejo uzsidirbti patikimo ir metais patikrinto variklio varda. Deja. Visi Lietuvoje esantys HIRTHai gedo. Dar ir problemu del remonto buvo. HKSai turejo TBO 600 val. Kai prabego eile metu ir jie isaugo is vaikisku ligu, jiems TBO pakele iki 1000 val. Deja jie irgi velniskai brangus. Biski ne i tema. Kaip Hirt susijes su Lietuva? Benai ir Nerijau - nepasakinekite. Žinau tik, kad Pyragius dirbo su Wolf Hirth ... ar tai motosklandytuvą, ar lėktuvą kartu gamino ... | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | Varikliu konstruktoriaus Hellmtuh Hirth jaunesnysis brolis Wolf Hirth sukonstravo Minimoa - Biržieti. Juo, pagamintu pagal brezinius Lietuvoje ir Ruta lietuvos rinktine dalyvavo JAV varzybose. Birzietis ir Ruta puikuojasi www.vgc.lt svetaineje. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | SKR LT rašė ... Gal ir labai brangus, gal ir ne visai tobuli , bet Rotax kompanija isledo i pasauli virs 5 milijonu vienetu varikliu.Manau , kad tie skaiciai ne vien reklaminiu prospektu vaisius.Na , kad ir toks pastebejimas: kodel aviaciniai Rotax modeliai vis dar gaminami be ipurskimo sistemos, nors ir sniego rogiu, ir vandens motociklu Rotax varikliai ja turi? taip , sutinku - kuo paprasciau - tuo patikimiau , na o jei ne ipurskimas , tai karbiuratorius , tai negi norit pasakyt , kad moto ar auto varikliai ar tai butu karbiuratoriniai ar su ipurskimu yra nepatikimi ? kazkaip man dar nepasitaike , kad motoras sustotu del karbiuratoriu gedimo (ju mano variklyje yra 4 ), greiciau jau elektra manau galetu nudust , babinos velgi yra 4 , na belieka komentatorius , tas jei nusprogs tai jau tada reiks aiksteles ko gero ieskot , na ir kuo ne aviacinis variklis ? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System