Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / VST pakeitimai


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
martynas
Tr Spa 06 2010, 10:10
Užsiregistravęs dalyvis #434
Prisijungta: Tr Lie 15 2009, 08:55
Pranešimų: 10
Tai skraidysime su atsakikliais, kas cia tokio, civilizuotas skraidymas bus
Į viršų
Algis
Tr Spa 06 2010, 11:03
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981

Kęstutis rašė ...

LR, kaip ir visose ES valstybėse, bei visose demokratinėse valstybėse yra įtvirtintas "Civilian control over military" t.y. civiliai leidžia, arba neleidžia veikti kariuomenei, o ne atvirkščiai.


Iš tavo tezės išmetus "LR, kaip ir visose...", būtum teisus. Deja kai kuriose valstybėse - Rusija, Š. Korėja, Vietnamas, Izraelis ir t.t. ir t.p. yra atvirkščiai. Ten pirmumą turi kariškiai. Lietuva lygiuojasi į tų valstybių gretas. 50 metų TSRS nepraėjo veltui. Pamoka buvo išmokta 10 balų. Biurokratai pastebėjo "spragą" įstatymų leidyboje: "kas neuždrausta, tas leidžiama". Todė ją suskubo taisyti. Ir nesvarbu kas bus prie valdžios. Konservatoriai ar socdemai ar kitos partijėlės. Lietuvoje vis tiek išlikusi vienpartinė sistema. Valdo viena partija - oportunistų.

Zodynas.lt...

oportunizmas taktika ir politika, kuria siekiama didžiausios naudos iš aplinkybių nepaisant savo principų.


Visos kitos partijos tai tėra šios partijos frakcijos. Ir jų veikėjai nebegali kitaip mąstyti. Jų mentalitetas toks. Ir tu nors kuolą jiems ant galvos tašyk. Konservatorė R. Juknevičienė tik tęsia savo pirmtako socdemo J. Oleko darbus. Nėr žmogaus - nėra problemos. Toks jų visų kredo.

[ Redaguota Tr Spa 06 2010, 11:06 ]
Į viršų
Tinklalapis
Algis
Tr Spa 06 2010, 11:04
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
martynas rašė ...

Tai skraidysime su atsakikliais, kas cia tokio, civilizuotas skraidymas bus


Ne tau Martynai mėlynas dangus... Jei taip mąstai.


[ Redaguota Tr Spa 06 2010, 11:05 ]
Į viršų
Tinklalapis
Valdas-Fox
Tr Spa 06 2010, 11:33
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
Aš manau kad visus pokyčius visų pirma reikia pradėti nuo savęs. Skraidančioji bendruomenė ne išimtis. Šitas, kaip ir daugelis ankstesnių incidentų su įstatymų leidyba rodo viena dalyką - skraidančioji bendruomenė, nors ir turi gausybę organizacinės infrastruktūros (n+k federacijų + LAKas), gaudama net šiokį tokį finansavimą iš valstybės iš esmės nesugeba efektyviai ginti savo interesų (pvz dalyvaujant įstatymu leidybinėje sferoje, užsiimant lobizmu, ginčijant esamus sprendimus). Finansavimas išskirstomas smulkiomis dalimis po federacijas ir iššvaistomas keleto privačių asmenų malonumams (pvz dalyvavimui užsienio varžybose) o ne panaudojamas visos bendruomenės interesams. Todėl šita vieta reikalauja visų pirma reikalauja pokyčių. Mano įsivaizdavimu, ideali situacija būtų tokia:

Federacijos, jei jos nori užsiimti tik sportu, veikia visuomeniniais pagrindais.
Tada LAKas turi užsiimti įstatymine mėgėjiško skraidymo puse. Kad tas galėtų efektyviai vykti, reikalingas minimum vienas geras, brangiai kainuojantis, oro teisę, lobizmą ir dar velnias žino ką (pvz karatė ) išmanantis specialistas, dirbantis 100 procentų laiko vien tik bendruomenės naudai. Visa bendruomenė turi pasirūpinti dviem dalykais:
1. susimesti jam ant algos (pradedant nuo modelisto, baigiant pilotažniku), tam panaudojant ir visą gaunamą valstybės paramą.
2. Užtikrinti "politinę" veiklos kontrolę, t.y. kad specialistas neimtų babkių už nieko neveikimą.

Tik tokiu atveju kas nors pasikeis. Viena stipri, skaitlinga organizacija galės teisėtai reikalauti balso teisės priimant bendruomenei svarbius sprendimus; t.p. kitom formom dalyvauti teisėkūros bei teisės praktikos procesuose.

Aš manau kad Lietuvos skraidančiai bendruomenei (t.y. kiekvienam jos nariui asmeniškai) bus tol "spardoma į šikną" ir "spjaudoma į snukį" tol kol kiekvienas narys savo užpakaliu suvoks efektyvios "savigynos organizacijos" būtinumą. Pasižiūrėjus į Vokietijos, Britanijos atvejus nieko kito neįmanoma tikėtis. Galima aišku ir nieko neveikti ir sulaukti Rusijos-Izraelio varianto.

Mūsų teisė rinktis

[ Redaguota Tr Spa 06 2010, 11:43 ]
Į viršų
martynas
Tr Spa 06 2010, 12:55
Užsiregistravęs dalyvis #434
Prisijungta: Tr Lie 15 2009, 08:55
Pranešimų: 10
Kodel niekas nerasote, kas atsitiks blogo jei skraidysime su atsakikliais?
Į viršų
Valdas-Fox
Tr Spa 06 2010, 01:09
ValdasFox
Užsiregistravęs dalyvis #636
Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23
Pranešimų: 387
martynas rašė ...

Kodel niekas nerasote, kas atsitiks blogo jei skraidysime su atsakikliais?


Iš esmės nieko, bet tik tiems kurie skraido su dideliais ir brangiais lėktuvais. Didelė dalis dabar skraidančiųjų negalės skristi visai, nes atsakiklių sumontuoti neįmanoma techniškai.
Didžiausia problema manau yra ne atsakikliai, o kariškinių kontrolė tiems, kurie nori (arba negali) skraidyti be jų.
"Ne iš esmės"
* mažiukų lėktuvėlių savininkams atsakiklis smarkiai smogs per kišenę.
* jau dabar kariškai persekioja kiekvieną mėgėjišką lėktuvėlį ir rašo skundus dėl dviejų pėdų aukščio neatitikimo. Su atsakikliais skundimas dėl kiekvieno menkniekio dar labiau sustiprės. Todėl žmonės to nenori, žmonės nori jaustis ir būti laisvi
Į viršų
martynas
Tr Spa 06 2010, 01:28
Užsiregistravęs dalyvis #434
Prisijungta: Tr Lie 15 2009, 08:55
Pranešimų: 10
na sklandyme taip ar taip negali virsyti aukscio,nes toje vietoje bus uzskaityta aikstele,taip kad jau dabar is esmes skraidome pagal visas taisykles,jei perki lektuva tai turi pasirupinti visais reikiamais prietaisais,antraip sedek ant zemes,transponderis yra vienas is butinu prietaisu,nevirsyk aukscio,skrisk pagal taisykles ir nerasys tie kariskiai jokiu skundu,pagrindine problema manau,kad daug kas neisgali nusipirkti transponderio(kuriu dabar apstu visokiausiu dydziu ir paskirciu)
Į viršų
AR
Tr Spa 06 2010, 01:34
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Valdas-Fox rašė ...

martynas rašė ...

Kodel niekas nerasote, kas atsitiks blogo jei skraidysime su atsakikliais?


Iš esmės nieko, bet tik tiems kurie skraido su dideliais ir brangiais lėktuvais. Didelė dalis dabar skraidančiųjų negalės skristi visai, nes atsakiklių sumontuoti neįmanoma techniškai.
Didžiausia problema manau yra ne atsakikliai, o kariškinių kontrolė tiems, kurie nori (arba negali) skraidyti be jų.
"Ne iš esmės"
* mažiukų lėktuvėlių savininkams atsakiklis smarkiai smogs per kišenę.
* jau dabar kariškai persekioja kiekvieną mėgėjišką lėktuvėlį ir rašo skundus dėl dviejų pėdų aukščio neatitikimo. Su atsakikliais skundimas dėl kiekvieno menkniekio dar labiau sustiprės. Todėl žmonės to nenori, žmonės nori jaustis ir būti laisvi


plius dar vaiku neturesim- atsakikliai gan padoriai spinduliuoja.
Į viršų
Marius
Tr Spa 06 2010, 01:52
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Martynai tu biski su logika man atrodo prasilenki- nekontroliuojamoi erdvei montuoti prietaisa kurio paglaba tave gali kontroliuoti. Baisaus čia nieko, tik juokinga ir tiek.

Aš asmeniškai tai suprantu taip, kad jie reikalauja tu atsakikliu tam, kad su savo technika dabar negali kontroliuoti praktiškai nieko (išvada kam jie tada iš vis reikalingi? ) , nes jų dabartinės technikos galimybės to neleidžia. Jei tu sumontuosi, tą atsakiklį, tai jie kaip kažkas čia rašė dėl kiekvieno pirstelėjimo pradės "skundus rašyti".
Taip jie prives prie to, kad daug kas skraidys be atsakiklio ir aplamai be jokių popierių, ir pas mus bus kaip kokioj Baltarusijoje ar Rusijoje, kur praktiškai visi skraido nelegaliai. Ir vėl KOP liks ant ledo.
Į viršų
AR
Tr Spa 06 2010, 02:06
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
AR rašė ...

Rolandas rašė ...

Aeroklubas atsiuntė tokį atsakymą į mano užklausima ar žino apie šį raštą:


Laba diena,

Taip, žinome. Šis problemos buvo išanalizuotos dar anksčiau nei išleistas šis raštas, t. y. užprotokoluota 2008 m. rugsėjo 30 d.

Pagarbiai,
Justė




Jop...tv...t tai metai pries zinojo, kazka svarte ir iki siol tokia tyla is LAK puses????



Po pokalbio su Juste pavyko issiaiskinti, kad ivyko nesusipratimas. Aeroklubas siuo klausimu nieko nezinojo. Minimas 2008 tarybos posedis ir protokolas yra visai kas kita nes ten tiesiog buvo svarstomas is CAA gautas rastas raginantis griezciau laikytis esamos tvarkos (t.y. skambineti pries skrydi i kop). Nieko naujo tame 2008 metu posedyje nebuvo svarstoma.

Sio menesio 13 diena vyks LAK tarybos posedis, i kurio darbotvarke jau itrauktas atsakikliu klausimas. Jau parengiau rasta su kuriuo LAK prezidentas uz dvieju sav eis pas susisiekimo ministra. Tikekimes LAK tarybos posedzio metu federaciju vadai pademonstruos vienybe siuo klausimu. Nieko ner baisiau kaip susiskaldymas viduje.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0944sek,0.0170iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:4,023kb