Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Tinkamumas |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
JonasKr |
| ||
skrendam Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1558 | Kad nepamirštume... Kęstutis sąskrydyje Kėdainiuose. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | |||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Ei-ei-ei... Prie ko čia tinkamumas? Kodėl offtopinam? Kur žiūri moderatoriai? Jeigu rimtai - mūsų tikslas būtų sulipdyti nepriklausomą (nuo valdžios) sistemą, kuri pati save reguliuotų. Ne tik prisitaikydama prie reikalavimų, bet ir reikalavimus pritaikydama prie poreikių. Visų poreikių, ne vien savo... Ir turiu pasakyti, kad gera pradžia jau yra. Gal todėl mes aktyvesni už daugelį kaimynų ir jie mums pavydi. Ir kai visi kompleksuoja dėl "pirmūnų" estų, esu ramus. Mūsų srityje jie toli užpakaly... Grįžtam prie tinkamumo? [ Redaguota Pn Bir 17 2011, 08:42 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | KL rašė ... Jeigu rimtai - mūsų tikslas būtų sulipdyti nepriklausomą (nuo valdžios) sistemą, kuri pati save reguliuotų. Ne tik prisitaikydama prie reikalavimų, bet ir reikalavimus pritaikydama prie poreikių. Visų poreikių, ne vien savo... Ir turiu pasakyti, kad gera pradžia jau yra. Gal todėl mes aktyvesni už daugelį kaimynų ir jie mums pavydi. Ir kai visi kompleksuoja dėl "pirmūnų" estų, esu ramus. Mūsų srityje jie toli užpakaly... Grįžtam prie tinkamumo? Nelabai supratau ..., bet tiek to ... | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Nelabai supratau ..., bet tiek to ... Taip, čia vieno sakinio gal mažoka. Prasiplečiu - pagal mane idealus lengvosios aviacijos reguliavimo modelis yra toks: - savarankiška visuomeninė organizacija (LAF, ULOPF, AOPA...) - veikianti pagal galiojančius reikalavimus (savo vidaus nuostatus, CAA taisykles, EASA reglamentus ir t.t.) - galinti aktyviai dalyvauti kuriant ir koreguojant šiuos reikalavimus (nuostatus, taisykles, reglamentus) pagal savo poreikius Tai liestų ne tik orlaivių tinkamumo nustatymą, bet ir jų naudojimą, licencijavimą, gal ir registravimą ... Pirmas punktas jau yra, antras - dalinai (sakysim), o prie trečio dar tik artėjam. Nesakau, kad čia vien visuomenės problema, valdžia irgi turi tam subręsti. Galėčiau dar prasiplėsti, bet čia jau būtų kita tema. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Gal kas gali nušvieti, kaip šiemet su tinkamumais (pratesimais) yra (bus): dokumentai, procedūros ir t.t. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Tinkamumo skraidyti pratęsimas šiemet skirsis tuo, kad apžiūros bus atliekamos dalyvaujant CAA specialistams. Laikinai! Toks sprendimas yra priimtas po "lenkiško" įvykio, siekiant nustatyti tikrąją ULO/MKO ir kitų eksperimentinių orlaivių techninę būklę. Be to, pagal galimybę patikras atliks kiti specialistai (ne KL) ir ne po vieną (kas, įvertinant specialistų skaičių ir jų užimtumą, kelia rimtas abejones). Pasistengsiu prieš patikras informuoti ULOPF, kad galėtų dalyvauti kuo daugiau visuomeninių inspektorių arba norinčių jais būti. Jų tikrai prireiks ateityje, nes CAA paslaugos tikrai brangs, ypač keičiantis CAA statusui iš administracijos į agentūrą (t.y. ūkiskaitinę organizaciją). Taigi, pagal dabartinę tvarką STSP pratęsti reikia: -paraiškos, -mokesčio, -kam reikia: direktyvų/biuletenių sąrašo, riboto galiojimo elementų sąrašo. Blankus galima rasti čia (žr. blankus Nr. 7,9,13). Dokumentus galima perduoti bet kokiu būdu (atvežti, atsiųsti) arba pateikti el. paštu tinkamumas©caa.lt . Apžiūros metu reikia turėti: -orlaivio žurnalą, -skrydžių ir techninės priežiūros vadovus (manualus), -RRT pažymą, jeigu yra r/stotis, ir t.t. pagal STSP taisykles. Labai gerai būtų susiorganizuoti apžiūras grupėmis, kuo didesnė grupė, tuo daugiau šansų sulaukti greitos apžiūros. Čia tik pradinė informacija, oficialiai informacijai reikia oficialaus užklausimo. Sėkmės! | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Kilsteliu temą, nes labai daug skambinančių ir klausinėjančių. Klausimai vis tie patys, o dažnai ir žmonės tie patys. Atsakinėti tą pačią "litaniją", ypač jeigu esi užsienyje, ar landžioji po lėktuvus, ne visada patogu. Geriau perskaityti ir, jeigu kas neaišku, bendrauti el. paštu. Dokumentus geriau siųsti į tinkamumas©caa.lt , tada juos matys visi ir iš karto, sutaupysit laiko (keliaudamas ne visada turiu ryšį, todėl galiu vėluoti su atsakymais). Ir dar, jeigu jau tinkamumas pratęstas, nepamirškit jo pasiimti iš CAA, nes guli mėnesiais, kai kurie - ir metais. Jeigu negalit pasiimti, prašykit, kad atsiųstų reg. laišku (perspėju, buvo keli atvejai, kai laiškai "pasiklydo"). Pastebėjimas: kaip taisyklė, pas ką tvarkingi dokumentai, pas tą tvarkinga ir technika, galima juos mažiau kontroliuoti ir daugiau padėti. Skraidykit saugiai! | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Kaip ir kiekvieną pavasarį - primenu informaciją apie tinkamumo pratęsimą (žr. aukščiau). Kol kas niekas nepasikeitė. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System