Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / UZDRAUSTI SKRYDŽIAI I SILUTES AERODROMA IR IS JO!!! :)


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
UZDRAUSTI SKRYDŽIAI I SILUTES AERODROMA IR IS JO!!! :)
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Št Spa 04 2008, 12:16
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

Andrius rašė ...

Labai geras pvz. Grusnys...


Grusnys buvo pakankamai geras pilotas (bent taip apie ji kalba) i skaidymus ziurejo atsakingai. Esme ta kad jis "aerouostinis" pilotas buvo. Atskrides i maza aerodroma su nekontroliuojama erdve nezinojo kaip elgtis.
Į viršų
bence
Št Spa 04 2008, 10:42
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
AR rašė ...

Andrius rašė ...

Labai geras pvz. Grusnys...


Grusnys buvo pakankamai geras pilotas (bent taip apie ji kalba) i skaidymus ziurejo atsakingai. Esme ta kad jis "aerouostinis" pilotas buvo. Atskrides i maza aerodroma su nekontroliuojama erdve nezinojo kaip elgtis.

Gruznys buvo issiziojes ozys. sakau ozys todel , kad buvo uzsispyres -matai jam savigarba neleido klausyti kazkieno nurodymu...Ir aplamai, buk koks tu nori pilotas, bet net vaikai zino, kad lektuvai tupia pries veja
neturejo jis tikrai tu 600 val.turbut daugiau nei puse laiko ju pravairavo instruktorius
Į viršų
Tinklalapis
justas
Št Spa 04 2008, 11:48
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Tas zurnalas dar kitaip liaudyje vadinamas "zmones"
Į viršų
Vld
Št Spa 04 2008, 11:49
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
Esme ta kad jis "aerouostinis" pilotas buvo. Atskrides i maza aerodroma su nekontroliuojama erdve nezinojo kaip elgtis.


O gal jis per gerai žinojo? Nes kaip tik nekontroliuojamoj erdvėj a/d koordinatorius negali duot jokių nurodymų, tik rekomendacijas ir informaciją. Bet chebra vistiek bando "kontroliuoti", dalina nurodymus (pvz "tūpti leidžiu"), nors neturi nei teisės to daryti, nei galimybių stebėti oro eismą. Jie gali tik perduoti informaciją apie oro sąlygas, kitus oro esimo dalyvius, kurie patys praneša per radija apie savo buvimo vietą.
Taip ir susiduria dviese ant siauro KTT - vienas šventai įsitikinęs kad čia jo žodis paskutinis, o kitas teoriškai žino kad tas žodis viso labo rekomendacija. Kas gaunais patys matot....
O analizuojant avariją, sėdint ant kėdės, labai lengva apkaltint žuvusį pilotą žioplumu.... Taip galima visas iki vienos avarijas "išaiškinti"....

Nepretenduoju į objektyvų avarijos tyrimą, bet manau toks variantas labai tikėtinas. Kažką panauš man rodos netgi tyrimų komisiją pasakė.... Jeigu ja nors truputi tikėt galima....
Į viršų
Rolandas
Št Spa 04 2008, 04:23
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Deja, Bence teisus.
Del vienos ar dvieju klaidu avariju nebuna.
Grusnys padare serija klaidu, kai kurias is nezinojimo, kai kurias is arogancijos.
Apie tupima pranese budamas pries pat juostos pradzia, nors reikejo tai padaryti bent pries minute-jo lektuvas juk labai greitas. Buvo ispetas kad keliamas sklandytuvas, kad jokiu budu nekiltu pakartotinai. Sklandytuvo pranesima apie atsikabinima suprato kaip kilimo juostos atlaisvinima ir savavaliskai ir savarankiskai prieme sprendima kilti. Tuo metu dar buvo vyniojamas lynas...
Į viršų
Vld
Št Spa 04 2008, 07:40
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
Apie tupima pranese budamas pries pat juostos pradzia

panašu į tiesą (ištrauka iš oficialaus tyrimo ataskaitos):

15.56 lėktuvui esant 3 km į rytus nuo Pociūnų ir kertant 3000 pėdų aukštį, pilotas pranešė Kauno SVC skrydžių vadovui: „...iki Pociūnų pusė minutės, ryšys su Pociūnais 125,0“.


Pas vokiečius ir austrus VFR pilotas aerodromo dažniu turi prisistatyti vėliausiai likus 5 min iki a/d. Lietuvoj įtariu taip pat...


Sklandytuvo pranesima apie atsikabinima suprato kaip kilimo juostos atlaisvinima

Čia tik spėlioti tegalima...

štai kas rašoma ataskaitoj:

Nesant pakankamai saugaus intervalo orlaivių prasilenkimui užtikrinti, arba turėjo būti uždrausta lėktuvui tūpti, arba nepradėta kelti sklandytuvo. Skrydžių taisyklės skelbia, kad „skrendantis arba judantis žeme ar vandeniu orlaivis turi užleisti kelią tupiančiam arba esančiam paskutiniuose artėjimo tūpti etapuose orlaiviui.“ Atlikti skaičiavimai rodo, kad autokeltuvo operatorius pradėjo kelti sklandytuvą tuo metu, kai lėktuvas DA 42 buvo apie 1300 m nuo asfaltinio KTT pradžios.





p.s. aš nebandau šaipytis ar kažko atvirkščiai įrodyti. Įdomu tik daugiau detalių ir faktinių aplinkybių sužinoti...



Į viršų
bence
Št Spa 04 2008, 07:46
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
beto chebra pamirso prioritetus:lektuvai duoda kelia sklandytuvams ir t.t. sita kazkaip visi pamirso...
Į viršų
Tinklalapis
Rolandas
Št Spa 04 2008, 08:58
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Valdai, cia dvi problemos:
-Grusnys apie sprendima tupti pranese jau sklandytuvo kelimo metu. Visas operatoriaus demesys buvo nukreiptas i sklandytuva. Neziurint to jis informavo Grusni kad keliamas sklandytuvas ir jokiu budu nebus galima po tupimo kilti. Kalbedamas apie draudima tupti priestarauji sau-informacineje erdveje tik suteikiama informacija be leidimu ir draudimu.
Zinoma, formaliai operatorius privalejo nerekomenduoti ir tupti, taciau per desimtmecius skrydziu nebuna atveju kad pilotui nepavyktu is karto nutupti. Siaip ar taip Grusnys sekmingai nutupe iki juostos vidurio.
-antra problema -avariju tyrejas K Povilonis labai silpnas specialistas, panasu kad daznai ir nevisai saziningas. Paskaityk kitu avariju tyrimu atakaitas ir suprasi kodel taip sakau.Pradziai smulkmenele-dar nebaigus keliu anksciau ivykusiu avariju tyrimu, staiga atsiranda Grusnio avarijos isvados. Povilonis sako kad tai atsitiktinumas, taciau tai melas-iki to ir po to nebuvo tokiu atsitiktinumu.
Į viršų
Dovydas_S
Št Spa 04 2008, 10:07
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Rolandas rašė ...

Valdai, cia dvi problemos:
-Grusnys apie sprendima tupti pranese jau sklandytuvo kelimo metu. Visas operatoriaus demesys buvo nukreiptas i sklandytuva. Neziurint to jis informavo Grusni kad keliamas sklandytuvas ir jokiu budu nebus galima po tupimo kilti. Kalbedamas apie draudima tupti priestarauji sau-informacineje erdveje tik suteikiama informacija be leidimu ir draudimu.
Zinoma, formaliai operatorius privalejo nerekomenduoti ir tupti, taciau per desimtmecius skrydziu nebuna atveju kad pilotui nepavyktu is karto nutupti. Siaip ar taip Grusnys sekmingai nutupe iki juostos vidurio.
-antra problema -avariju tyrejas K Povilonis labai silpnas specialistas, panasu kad daznai ir nevisai saziningas. Paskaityk kitu avariju tyrimu atakaitas ir suprasi kodel taip sakau.Pradziai smulkmenele-dar nebaigus keliu anksciau ivykusiu avariju tyrimu, staiga atsiranda Grusnio avarijos isvados. Povilonis sako kad tai atsitiktinumas, taciau tai melas-iki to ir po to nebuvo tokiu atsitiktinumu.


Kas del avariju tyrimo tai Rolandui pritariu nera prasmes net kviesti Povilonio jei nenukencia avarijos metu zmones.
Į viršų
Vld
Št Spa 04 2008, 10:28
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
-Grusnys apie sprendima tupti pranese jau sklandytuvo kelimo metu

tai prieštarauja oficialioms išvadoms. Nesiveldamas į diskusijas apie K.P. kvalifikacija norėčiau paklausti - ar pastarąją info kas nors gali nešališkai patvirtinti?

Kalbedamas apie draudima tupti priestarauji sau-informacineje erdveje tik suteikiama informacija be leidimu ir draudimu.

Čia ne aš kalbu o išvados. jei paskaitytumėt išvadas, tai ten rašoma kad a/d instrukcijoj buvo numatytas kontroliavimas nors jo niekas nevykdė. Todėl vėliau pas juos ir atsiranda teiginys kad mot-orlaiviui tūpimas turėjo būti uždraustas. Čia ne mano nuomonė, čia tai, ką aš supratau iš oficialių išvadų.

Pradziai smulkmenele-

Manau kad šias bei kitas smulkmenėlės vertėtų paviešinti...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1012sek,0.0125iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,922kb