Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
UL variklis |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Darius BRU |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #885 Prisijungta: Pr Sau 02 2012, 08:52Pranešimų: 78 | Sveiki, koks variklis geriau tiktų vienviečiam orlaiviui. Mąstau apie motociklų variklius, nes rotax kainos man kiek per aukštos. Apsistojau ties 1.Ural K-750, 1974m. 2." Citrojen - 0,6 " , 2 cilindrų, keturtaktis bokseris ir 3.Jawa 350, 1970m. Ką patartumėt. [ Redaguota Sk Kov 18 2012, 03:53 ] | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | Atsidaryk forume variklių skyrių , yra atskira tema apie motociklų variklių pritaikymą ULO . O iš Tavo nurodytų variklių , tai gal tik iš Jawos kas nors išeitų , jei nupjautum greičių dėžę ir iš sankabos pusės darytum kokį tai diržinį reduktorių , bet vėlgi - kaip su užkūrimu ? nebent ant skriemuliuko vyniot virvelę ir taip sakant - rankiniu būdu tampyt . O Uralo variklis sunkus ir silpnas ir apsukų neturi daug , nieko gero iš jo neišgausi , nebent patirties konstruojant ir spjaudantis . iš viso , manau nebe tie laikai , kad su tokiais varikliais experimentuot , yra didelis pasirinkimas kitokių variklų , nebūtinai Rotax | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 533 | Atvirkščiai - su ,,Jawos,, varikliu kažkada lyg ir buvo lėktuvėlis, tik girdėjau. Jis silpnas ir aukštų sūkių.Su ,,Uralo,, varikliu buvo nemažai tuometinėje sąjungoje,variklis sunkokas, bet jo maži sūkiai, didelis sukimo momentas, keturtaktis, opozitas - gerai aušinasi, ir nereikia reduktoriaus.Deja, prižiūrėti jį reikėjo nuolat.Lietuvoje su tokiu varikliu skraidė V. Klimovskis | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Na nežinau kokie gali būti motyvai eiti tokiu keliu. Kiek tenka išgirsti iš vyresnių konstruktorių tai pagrindinės bėdos ir vargai būdavo būtent dėl šių motorų... Ar yra šiuo atveju kas paprastesnio ir pigesnio už Rotax 447 ? Na, o jei jau ir tai per brangu, kodėl tada Jawos motoras, o ne tikrai patikimas ir pigus Trabantas ? | ||
Į viršų | | ||
Andriusis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #198 Prisijungta: Pn Rgp 22 2008, 09:18Pranešimų: 97 | Urala redukuoti reik ,čia galėtų patarti Juozas Kučiauskas jis sukonstravo savo lėktuvėlį su uralu | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | vienas iš pigesnių varijantų yra Citroen Visa variklis.Keturtaktis ,boxeris.Vokiečiai plačiai naudoja ir jis yra sertifikuotas pvz vienviečiui" Sunrise"Jo svoris beveik kaip uralo,bet galingesnis,atrodo 36 a.l.kai kas paspaudžia ir daugiau.Nesenai buvo pardavime pilnai sukomplektuotas ,su diržiniu reduktorioumi už 500 Eur. [ Redaguota Sk Kov 18 2012, 08:50 ] | ||
Į viršų | | ||
Satlas |
| ||
satlas Užsiregistravęs dalyvis #35 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:59Pranešimų: 120 | vytas rašė ... vienas iš pigesnių varijantų yra Citroen Visa variklis.Keturtaktis ,boxeris.Vokiečiai plačiai naudoja ir jis yra sertifikuotas pvz vienviečiui" Sunrise"Jo svoris beveik kaip uralo,bet galingesnis,atrodo 36 a.l.kai kas paspaudžia ir daugiau.Nesenai buvo pardavime pilnai sukomplektuotas ,su diržiniu rweduktorioumi už 500 Eur. http://www.youtube.com/watch?v=YA62KSyVoDs&feature=related | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1004 | Pritariu Vytui,iš tų paminėtų trijų variklių tikrai vertas dėmesio yra tik Citroen Visa,tiesa jį irgi reikia redukuot,jo max sūkiai apie 5000 aps/min.Dar vienas jo minusas-didokas svoris,apie 50kg,nors turi tik 36 Aj,Pliusai-keturtaktis,labai ekonomiskas,nebijo didesnių sūkių,aušinamas oru ir tepalu.Už tokią kainą,jei su visu reduktoriumi tikrai verta pirkt. Dar paprastesnis ir geresnis varijantas pradedančiajam,kaip minėjo Nerijus,yra Trabanto variklis.Jei lėktuvėlis lengvas ir aerodinamiškas jo pilnai užtenka normaliam pasiskraidymui ir kilimo jis duoda visai pakankamai iki 2,5m/s.Gal tik patikimumas jo mažesnis nei Citroeno,juk jis dvitaktis,bet ekonomiškumu beveik nenusileidžia.Yra tik viena sąlyga,tokius variklius reikia MOKĖTI eksploatuoti, jei ne, teks pirkti rotax 447 | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Albertas rašė ... Dar paprastesnis ir geresnis varijantas pradedančiajam,kaip minėjo Nerijus,yra Trabanto variklis.Jei lėktuvėlis lengvas ir aerodinamiškas jo pilnai užtenka normaliam pasiskraidymui ir kilimo jis duoda visai pakankamai iki 2,5m/s. Trabantas tikrai geras, jei teisingai subalansuotas alkūninis velenas. Gaila, bet dauguma jų iš gamyklos išėjo su blogais alkūniniais velenais. Labai vibruoja, nedirba joks normalus karbiuratorius, patenkinamai dirba tik membraninis. | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 634 | http://www.bydanjohnson.com/?b=3&m=6&i=4 | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System