Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
UL variklis |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Pasaulyje teisingiausiai paskirstytas protas - beveik niekas nesiskundžia jo trūkumu... | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 799 | http://istra.aero/node/55?page=2 Kas supranta rusiskai,labai idomus straipsnis apie mazosios aviacijos variklius. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | juozas49 rašė ... http://istra.aero/node/55?page=2 Kas supranta rusiskai,labai idomus straipsnis apie mazosios aviacijos variklius. Įdomus kaip istorinis, tačiau labai tendencingas. Parašytas propogandisto tarybiniams komjaunuoliams auklėti. Pagal jį vakarietiški varikliai visiškas šlamštas, pagaminti su grubiomis klaidomis. Labai geri tik M14p, M11. Tačiau nerašoma nei apie M11 svorio kultūrą, tiksliau nekultūrą, nei apie abiejų mažą resursą, neekonomiškumą. Keikiami vakarietiški turi bent tris kartus didesnį resursą. Kita keista problema-Rusijos aerodromai. Pagal autorių, kokia nors Cesna ar kitas lėktuvas su trumpesniu nei 2,5 m propeleriu negali pakilt iš rusiško aerodromo. Lietuvoje šie lėktuvai sėkmingai kyla iš minimaliai paruošto lauko. Matyt autoriui dar karas nesibaigė, dar laukai subomborduoti, o kastuvo ar žagrės neįmanoma rasti.. Bet kokiu atveju įdomus straipsnis. | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 799 | Skaitydamas straipsni as nekreipiau demesio i radialinius ir reaktyvinius variklius.Manau teisingai aprasyta Rotax varikliu problemos ir autokonversija.Atkreipiau demesi,kad automobiliniai varikliai negali ilga laika dirbti 70% galingumu.Taigi montuojant juos i lektuvus reikalingas didelis galingumo perteklius ir tuo paciu svoris.Jau nekalbant apie reduktoriu patikimuma.Jeigu anksciau galvojau apie moto ar autokonversija,tai dabar labai abejoju tokiu sprendimu. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Kaip ten sako,- šunys loja, karavanas eina Juozai praktika rodo, kad automobiliniai ir motociklų varikliai sėkmingai skraido. Jeigu į juos žiūrėt tik iš Moskvičiaus pusės, tai taip, bėdų daug. Gali sau ir daugiau bėdų prisigalvoti nei straipsnyje pateikiama apie auto variklius ir po to nesėkmingai su jomis kovoti. O gali tiesiog, skraidyti ir džiaugtis p.s. Rolandas apie straipsnį labai teisingai pasakė. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | juozas49 rašė ... Skaitydamas straipsni as nekreipiau demesio i radialinius ir reaktyvinius variklius.Manau teisingai aprasyta Rotax varikliu problemos ir autokonversija.Atkreipiau demesi,kad automobiliniai varikliai negali ilga laika dirbti 70% galingumu.Taigi montuojant juos i lektuvus reikalingas didelis galingumo perteklius ir tuo paciu svoris.Jau nekalbant apie reduktoriu patikimuma.Jeigu anksciau galvojau apie moto ar autokonversija,tai dabar labai abejoju tokiu sprendimu. Be abejo aprašytos problemos realios, tačiau bėda kad niekas nesiima rimtai jų spręsti. Neatsiranda konkurento Rotax. Straipsnyje gerokai pervertinti ir Valteriai, M 332-pakankamai gerai juos pažįstu. Privalumai-aukšta svorio kultūra, ekonomiškumas. Trūkumai-daug blogiau komponuojasi nei opozitinis variklis, blogas išsvėrimas, triukšmingi. Net sunku paaiškinti kodėl, bet triukšmą kabinoje skraidant su M 332 neįmanoma sumažinti. | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 799 | Valteriai,M332,auto varikliai nera ULO varikliai.Pabandykit pagaminti dvivieti orlaivi ir tilpti i MOTOW 450kg .As nekalbu apie MS,ten galima. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Be abejo šie varikliai netinka ULO, tačiau straipsnis buvo bendresnio pobūdžio apie variklius. Dar stebina straipsnio teiginiai, kad dvitakčiai Rotax per silpni dviviečiui lėktuvui. Visiška nesamonė. V. Navicko "Kiras" puikiai skraidė su redukuotu Buranu, nes net 447 Rotax dar buvo svajonė. | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 799 | Tai stai taip ir turi buti:kiekvienas turi savo nuomone. Rolandas konstruoja orlaivius ir jam tinka daugiau varikliu,nes savadarbiu nevarzo bendra mase. As noreciau tureti ULO su lengvu ir ekonomisku varikliu ir dar resursas kad butu 2000val.Mariui svarbu skristi su bet kuo , kas skrenda ir manau visi teisus.Todel rades idomu straipsni ,kiekvienas mato tai,kas ji domina. Vienaip ar kitaip griztam prie to pacio : kolkas brangiems Rotax varikliams nera konkurentu,todel kiekvienas sukasi kaip ismano. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Juozai aš taip nesakiau ir negalvoju, nes man tikrai svarbu kuo ir kaip skristi. Tiesiog nei straipsnyje, nei forume nereikia visko matuoti pagal vieną kurpalių. Mūsų visas gyvenimas yra kompromisų ieškojimas, ne išimtis ir aviacijoje. Gal tu ir teisus, kad Rotax konkurentų nėra, bet užtai yra alternatyvos | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System