Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-9 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | vytas rašė ... įstrižainė Taip Vytai tu beveik teisus man irgi norejosi istrizaines bet del centruotes reikejo motora traukti kuo labiau atgal ir tada su istrizaine niekas nesigauna arba netelpa motoras arba duslintuvas. Panagrinejus kitus panasios komponuotes lektuvelius pamaciau kad jie irgi skraido be istrizaines. Tada vietoj 12x1 pagal paskaiciavima vamzdeliu panaudojau 18x1 ir 20x1 vamzdelius ir manau kad si schema turetu laikyti | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Be abejo,skridime neužteks nei variklio traukos nei vertimo momento,kad susukti tokį rėmą. Ta įstrižainė labiau reikalinga bumtelėjimo ar pvz kapotavimo atveju. labai bloga nuotrauka,bet neradau ant greičio geresnės. Čia Rans S6 variklio rėmas 912-am Rotaxui: | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | vytas rašė ... Be abejo,skridime neužteks nei variklio traukos nei vertimo momento,kad susukti tokį rėmą. Ta įstrižainė labiau reikalinga bumtelėjimo ar pvz kapotavimo atveju. labai bloga nuotrauka,bet neradau ant greičio geresnės. Čia Rans S6 variklio rėmas 912-am Rotaxui: Pas Rans S6 motoras labiau isnestas i prieki tai tada viskas telpa, o po kapotavimo sulinkes motoremas manau butu maziausia problema | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1004 | O as galvojau, kad cia stoves Smarto variklis...Vel rotax...kazko neidomu pasdare... | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Albertas rašė ... O as galvojau, kad cia stoves Smarto variklis...Vel rotax...kazko neidomu pasdare... Yra kelios rimtos priezastys del kuriu teko pasirinkti Rotax o ne dukart pigesni Smart | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1620 | Sarai gal galetum placiau apie tas priezastis ? | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Viena ju svoris, Smart 20 kg sunkesnis ir tada nebetelpu i centruote be papildomo svino kuri kraut i lektuva man atrodo nuodeme | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1620 | hm... Idomu tada kaip ekofly padare juos lengvesnius uz rotaxus.... | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | justas rašė ... hm... Idomu tada kaip ekofly padare juos lengvesnius uz rotaxus.... Kol pats nepadesi viso komplekto ant svarstykliu ir nepamatysi skaiciu tai netikek tuo ka raso nes tai gali buti pliko motoro svoris kas aviacijoje yra normalu. Rotax irgi raso pliko svori o po to visu priedu kurie svori beveik padvigubina | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1620 | Na turbut... Nors uzklausiau pas vokieti katras parduoda savo 55 hp smarta kiek viskas sveria (be motoremo bet su duslintuvu radiatoriais ir elektronika) tai atrashe kad 57 kg. Kas yra keista nes tas smartas kuri sverei be reduktoriaus svere 60 kg... [ Redaguota Kt Bir 19 2014, 04:37 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System