Mano Sparnai: Diskusijos / Teorija.Skaičiavimai.Projektai / Justo LSA projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Teorija.Skaičiavimai.Projektai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Justo LSA projektas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
justas
Tr Sau 15 2014, 11:46
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Dekui Andriau. Kai tai hobis tai ta kantrybe ne taip sunkiai ir gaunas . Viskas modelinta su Maya ir vizualizuota su Arnold (solid angle).
Į viršų
justas
Tr Sau 15 2014, 11:50
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Na va dar viena iskepiau. Atalenkti uzsparniai (tiksliau istumti bo jie siek tiek faulerio cia. )

Į viršų
justas
Tr Sau 15 2014, 12:39
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
va dar radau Smarto dieselio fotke. Vistiek niekad nesuprasiu kaip taip iseina kad "suaviacintas" jis pasidaro brangesnis uz nedideli seimos automobili.
Į viršų
vytas
Tr Sau 15 2014, 01:06
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966


vistik,atidžiai pažiūrėjus nuotraukas,ypač paskutinę,ir dar kitą kur gerai matosi neapipjautos lingės galai,matomai Rolandas mus paklydėlius atvedė į tiesos kelią...nors mums labiau rūpi svoris
O dėl duralinės,Mariau,aš žmogus paprastas-ką matau,tą ir dainuoju.Labiau linkęs tikėti svarstyklėmis..Va ką tik dar kartą pasvėriau. 12KG!
Į viršų
KL
Tr Sau 15 2014, 01:13
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Justai, pagarba! Didelis kruopštus darbas, gražus rezultatas.
Keli pastebėjimai ar klausimai - ne pastabos:
1. Čia ne tiek Justui, kiek daugumai mūsų konstruktorių: kodėl orientacija į pačius sudėtingiausius projektus ir orlaivius? Sidabrinis Titanas, VK-9, LAK-20M ir t.t. Dabar čia - pats pirmas projektas - ir jau CT konkurentas.
2. Kodėl tokia schema? Jeigu pažiūrėti AERO parodose ar kataloguose - pilna tokių "dvynukų", kuriuos kartais sunku atskirti vieną nuo kito. Reikės kiekvienam aiškinti, kad čia ne kosmetinė CT kopija, o originalus projektas.
3. Ar ne per toli važiuoklė? Reikės stiprios priekinės kojos ir ilgo pakilimo tako.
4. Kodėl uodegos vertikalios plokštumos sudėliotos iš trijų skirtingų plokštumų? Ir aerodinamiškai, ir technologiškai, ir stiprumas/svoris - vieni minusai.
5. Spyris-kontrspyris, jų tvirtinimai, nesiderina su aptakia lėktuvo forma, lyg būtų iš "skudurinukų" klasės.
6. Aušinimo kanalai kiaurai per motorėmą - sudėtinga konstrukcija, eksploatacija ir kontrolė. Supratau, kad čia tik "darbinis" variantas.
7. Dėl lingių - sutikčiau, kad kompozitinės turi būti "klišos", t.y. lenktos, tam, kad išsaugoti maksimalų spindulį. Maži lenkimo spinduliai - garantuotas išsisluoksniavimo pavojus. Kartu būtų įdomu - kaip sumontuojama ir tvirtinama tokia lingė liemens viduje?
Būtų daugiau detalių, kiltų daugiau klausimų, bet reikia pripažinti išskirtines Justo galimybes ir patirtį-kvalifikaciją savo srityje. Kaip čia panaudojus jį ir kituose projektuose? Manau, būtų naudinga turėti savo puslapėlį su "portfolio".
Į viršų
justas
Tr Sau 15 2014, 01:14
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Istikruju.. as irgi tik dabar pastebejau. vidus tikrai panasu kad stiklo siulu ir tik isoriniai sluoksniai angliniai. parasysiu jiems gal pavyks nusipirkt nusipirkt linges brezinius.

va dar isnarsiau. Rolandas tikrai teisus:

http://gazaile2.nmr7.free.fr/theme_17.html

Kas cia dar idomu jie panasu kad naudoja dervas kietejancias ne kambario temperaturoje o aukstesneje. Del to supaprasteja darbas. Nereik skubet, nereik nuvedinet silumos ir t.t.

[ Redaguota Tr Sau 15 2014, 01:36 ]
Į viršų
Reno
Tr Sau 15 2014, 03:59
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
justas rašė ...

va dar radau Smarto dieselio fotke. Vistiek niekad nesuprasiu kaip taip iseina kad "suaviacintas" jis pasidaro brangesnis uz nedideli seimos automobili.



O kodėl būtinai dyzelis?. Jeigu jis toks brangus, ar verta už būsimą ekonomiją sumokėti iš anksto, o ne "dalimis", kol pigesnis benzininis motoras ir jo kuro sąnaudos galų gale susilygins su išlaidomis eksploatuojant labai brangų, bet ekonomiškesnį dyzelinį variklį. Ar neišeis kažkas panašaus į Ferrari su dujine įranga (kad būtų pigiau važinėti)?
Į viršų
Marius
Tr Sau 15 2014, 04:21
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Vytai tiesa kaip visada kažkur per vidurį:



Reik tik tikslius išmatavimus žinot, o paskaičiuot nesunku bus.
Lugansko plastikinės lingės sveria ~6,5kg
Pvz. tokia: http://rus.aero.lg.ua/index.php?do=static&page=rb
Į viršų
justas
Tr Sau 15 2014, 04:42
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
KL rašė ...

Justai, pagarba! Didelis kruopštus darbas, gražus rezultatas.
Keli pastebėjimai ar klausimai - ne pastabos:
1. Čia ne tiek Justui, kiek daugumai mūsų konstruktorių: kodėl orientacija į pačius sudėtingiausius projektus ir orlaivius? Sidabrinis Titanas, VK-9, LAK-20M ir t.t. Dabar čia - pats pirmas projektas - ir jau CT konkurentas.
2. Kodėl tokia schema? Jeigu pažiūrėti AERO parodose ar kataloguose - pilna tokių "dvynukų", kuriuos kartais sunku atskirti vieną nuo kito. Reikės kiekvienam aiškinti, kad čia ne kosmetinė CT kopija, o originalus projektas.
3. Ar ne per toli važiuoklė? Reikės stiprios priekinės kojos ir ilgo pakilimo tako.
4. Kodėl uodegos vertikalios plokštumos sudėliotos iš trijų skirtingų plokštumų? Ir aerodinamiškai, ir technologiškai, ir stiprumas/svoris - vieni minusai.
5. Spyris-kontrspyris, jų tvirtinimai, nesiderina su aptakia lėktuvo forma, lyg būtų iš "skudurinukų" klasės.
6. Aušinimo kanalai kiaurai per motorėmą - sudėtinga konstrukcija, eksploatacija ir kontrolė. Supratau, kad čia tik "darbinis" variantas.
7. Dėl lingių - sutikčiau, kad kompozitinės turi būti "klišos", t.y. lenktos, tam, kad išsaugoti maksimalų spindulį. Maži lenkimo spinduliai - garantuotas išsisluoksniavimo pavojus. Kartu būtų įdomu - kaip sumontuojama ir tvirtinama tokia lingė liemens viduje?
Būtų daugiau detalių, kiltų daugiau klausimų, bet reikia pripažinti išskirtines Justo galimybes ir patirtį-kvalifikaciją savo srityje. Kaip čia panaudojus jį ir kituose projektuose? Manau, būtų naudinga turėti savo puslapėlį su "portfolio".



Dekui Kestuti uz pastabas. pabandysiu kiek iseis atsakyti is eiles.

1. Del sudetingumo sutinku kad gal kiek per daug griebta.. Bet tai daugiau itakoja gamybinius dalykus o ne konstrukcinius. Dizaino poziuriu ar viena braizyt ar kita didelio skirtumo nera. Aisku butu buve gal geriau pradet nuo zemasparnio nes jie zymiai zymiai paprastesni ir dizaino ir gamybos poziuriu bet cia jau sirdziai neisakysi . na nepatinka man zemasparniai nors tu ka.. lygiai kaip daug kam nepatinka aukstasparniai nors tu jiems mieta ant galvos tasyk .

2. Del panasumo i CT tai ranka prie sirdies dedu tikrai neziurejau i ji. Tiesiog taip susideliojo ir gavosi panasus nors tu ka. Tiesiog nieko cia neisrasi naujo nes viskas jau 50 kart pakartota ir padaryta. del tos priezasties nenorejau daryt standartinio kapoto su intakais. Nes bent kazkoks butu isskirtinumas. Jei kas man nufotkintu CT shke, ir duotu kameros fokuso parametrus ir ct shkes tarkim atstumo tarp ratu matmenis galeciau savo idet i fotke butu tikrai idomu ir man pazet kaip vienas salia kito atrodytu.

3.Del vaziuokles jei Kestuti kalbi apie galinius ratus tai jie turetu but pagal reikalavimus atgal nuo svorio centro su keliu laipsniu (berods penkiu) pliusu prie pilno atakos kampo.

4. Uodega visa (isskyrus apatine dali) turetu formuotis is bendro kevalo. Apatine dalis cia daugiau dizaino elementas nei butinybe. Bet turetu jis ir sioki toki praktini panaudojima jei tarkim lektuva naudot buksyravimui nes nuo jo galima daryti troso prikabinima. kitaip trosas maisytu aukstumos vairui. Beja pilnai plaukiojantis vairas buvo irgi ne nuo CT nuziuretas o nuo europos.

5. Kontraspyri jei leis minusines perkrovos tikrai su malonumu ismesiu.

6. Del ausinimo kanalu dar viskas ten po dideliu klaustuku. Nes netelpa ten daug kas. Nera kur kist ismetimo ir t.t.

7. Linges cia numatyta dvieju daliu. nes vienos istisines neikist niekaip. Dalinai nusiziurejau nuo Katanos dalinai nuo kitu konstrukciju. (Prisegu brezini kaip ten uzgalvota. tikiuosi kad daug maz matosi ten kas nors)

8. del daugiau pastabu tikrai ju labai laukiu nes neturiu tame jokios patirties ir konstruktyvus patarimai tikrai padetu isvengti klaidu.

del manes panaudojimo kituose projektuose tikrai kiek turesiu laiko mielai prisidesiu ir kuo galesiu tuo pagelbesiu.

del puslapio tai gal koki ir uzkursiu konkreciai tramontanai skirta. Siuo metu turiu viena bet jis nesusijes su aviacija o su tiesiogine mano veikla kino filmams.




Į viršų
justas
Tr Sau 15 2014, 04:49
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Reno rašė ...

justas rašė ...

va dar radau Smarto dieselio fotke. Vistiek niekad nesuprasiu kaip taip iseina kad "suaviacintas" jis pasidaro brangesnis uz nedideli seimos automobili.



O kodėl būtinai dyzelis?. Jeigu jis toks brangus, ar verta už būsimą ekonomiją sumokėti iš anksto, o ne "dalimis", kol pigesnis benzininis motoras ir jo kuro sąnaudos galų gale susilygins su išlaidomis eksploatuojant labai brangų, bet ekonomiškesnį dyzelinį variklį. Ar neišeis kažkas panašaus į Ferrari su dujine įranga (kad būtų pigiau važinėti)?


Del dyzelio tai irgi toks klaustukas. Tiesiog nepatinka man rotaxas . Kaip Kestutis ir sake visi jie vienodi kaip du vandens lasai ir kartais net turbut tie konstruktoriai ju nebeatskiria. Siuo atveju toks variklis ne del ekonomijos (arba bent jau neisivaizduoju kas ziuri i ta ekonomija kai uz lektuva suploja 200 ar 250 k LT) o del bent minimalaus iskirtinumo. Plius svarbiausia taupoma su kuro svoriu nes jam nereik 60 ltr bako. su 45 ltr baku jis kabos ore ilgiau negu 65 su rotaxu.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0836sek,0.0106iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,943kb