Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Rotax 582 nukrito apsukos


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Rotax 582 nukrito apsukos
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Szansas
Pr Spa 01 2012, 02:34
Užsiregistravęs dalyvis #706
Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32
Pranešimų: 212
Reikalinga pagalba. Naudojant Rotax 582 pradėjo nebekilt apsukos. Kyla tik iki 5000 aps/min. Atrodo,lyg nusilpęs variklis būtų.Anksčiau variklis dirbo normaliai ir stovint vietoj budavo virš 6000 aps/min. Karbiuratoriai kaip ir lygiai atsidaro, žvakės irgi tvarkoj. Gal esate su tokiais dalykais susidūrę?
Į viršų
vytas
Pr Spa 01 2012, 03:08
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
gali būti 1000 ir 1 priežastis.Tiesiog reikia žiūrėti iš eilės ir atmetinėti neteisingus spėjimus.Pradžai duoti padirbti ant mx sūkių ir nedelsiant išsukti žvakes.Jei jos tamsios-per riebus mišinys.Priežastys: sudilę adatos,per didelis kuro lygis,užsikišęs oro filtras ir t.t.
jei žvakės gražios(kakavinės),matuok kompresiją.Jei bloga(<9)-sudilę žiedai,prikepę žiedai(kada darei nuanglinimą?) Ir t.t. ir pan.tiesiog reikia matyti variklio darbą,kad ką nusprest.Per internetą nebent kokia Palmyra galėtų išburti.
Į viršų
Szansas
Pr Spa 01 2012, 03:44
Užsiregistravęs dalyvis #706
Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32
Pranešimų: 212
Variklis dar kaip ir nesenas,apie 30 val praskraidęs. Buvau nuėmęs filtrus,tai ant 500 apsukos padidėjo. Žvakės rudos,kakavinės.
Į viršų
Marius
Pr Spa 01 2012, 06:21
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892

vytas rašė ...


jei žvakės gražios(kakavinės),matuok kompresiją.Jei bloga(<9)-sudilę žiedai,prikepę žiedai(kada darei nuanglinimą?)


Vytai, bet kompresija
Rotax 582:
Theoretical: 11.5
Effective: 5.75

Rotax 503
Theoretical: 10.8
Effective: 6.2

Tai negi jei jau mažiau nei 9 kompresija, tai jau taip yra kritiška?
Į viršų
vytas
Pr Spa 01 2012, 08:08
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Reali R582 naujo kompresija 10,5.jei mažiau nei 9-ne tragedija,bet 8,5 jau žiedai gerokai padilę,jei 8 jau prašosi remonto.Tiesiog,jei kompresija sumažėjusi,tai reik ieškot priežasčių,dėl ko taip yra.Gali būti paprasčiausia tarpelis tarp stūmoklio ir žiedo priaugęs "nagaro" ir žiedai nebevaikšto,dėl ko ir krenta kompresija.

[ Redaguota Pr Spa 01 2012, 08:12 ]
Į viršų
PovilasK
An Spa 02 2012, 09:44
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
vytas rašė ...

Reali R582 naujo kompresija 10,5.jei mažiau nei 9-ne tragedija,bet 8,5 jau žiedai gerokai padilę,jei 8 jau prašosi remonto.Tiesiog,jei kompresija sumažėjusi,tai reik ieškot priežasčių,dėl ko taip yra.Gali būti paprasčiausia tarpelis tarp stūmoklio ir žiedo priaugęs "nagaro" ir žiedai nebevaikšto,dėl ko ir krenta kompresija.


Vytai, o kokia matavimo metodika ?
Bent jau keturtakčiam motociklui (2 cil, 1100 cc):
- 20 ml tepalo
- prasukti pora kartų alkūninį
- matuoti.

Matuojant "sausai" - skiriasi smarkiai.
Į viršų
Tinklalapis
AR
An Spa 02 2012, 10:00
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
PovilasK rašė ...

vytas rašė ...

Reali R582 naujo kompresija 10,5.jei mažiau nei 9-ne tragedija,bet 8,5 jau žiedai gerokai padilę,jei 8 jau prašosi remonto.Tiesiog,jei kompresija sumažėjusi,tai reik ieškot priežasčių,dėl ko taip yra.Gali būti paprasčiausia tarpelis tarp stūmoklio ir žiedo priaugęs "nagaro" ir žiedai nebevaikšto,dėl ko ir krenta kompresija.


Vytai, o kokia matavimo metodika ?
Bent jau keturtakčiam motociklui (2 cil, 1100 cc):
- 20 ml tepalo
- prasukti pora kartų alkūninį
- matuoti.

Matuojant "sausai" - skiriasi smarkiai.


rimciausia matuoti ant ka tik dirbusio (darbines temp) motoro. Tuo paciu ir tepimas uztikrintas. Daugelis gamintoju tokia metodika ir nurodo.
Į viršų
NNN
An Spa 02 2012, 10:13
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Ne kompresiją reik matuot, o pralaidumą ...

Siūlyčiau el.blokus-uždegimo rites patikrint ... gal?
Į viršų
rimantas
An Spa 02 2012, 10:35
Užsiregistravęs dalyvis #623
Prisijungta: Sk Rgp 22 2010, 07:24
Pranešimų: 44
Du, galima sakyti, patyrę žmonės skirtingai nurodo matavimą. Tai gal gal tarp susispaudusių cilindre žiedų tarpelį matuoti?
Į viršų
PovilasK
An Spa 02 2012, 11:42
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
AR rašė ...

PovilasK rašė ...

vytas rašė ...

Reali R582 naujo kompresija 10,5.jei mažiau nei 9-ne tragedija,bet 8,5 jau žiedai gerokai padilę,jei 8 jau prašosi remonto.Tiesiog,jei kompresija sumažėjusi,tai reik ieškot priežasčių,dėl ko taip yra.Gali būti paprasčiausia tarpelis tarp stūmoklio ir žiedo priaugęs "nagaro" ir žiedai nebevaikšto,dėl ko ir krenta kompresija.


Vytai, o kokia matavimo metodika ?
Bent jau keturtakčiam motociklui (2 cil, 1100 cc):
- 20 ml tepalo
- prasukti pora kartų alkūninį
- matuoti.

Matuojant "sausai" - skiriasi smarkiai.


rimciausia matuoti ant ka tik dirbusio (darbines temp) motoro. Tuo paciu ir tepimas uztikrintas. Daugelis gamintoju tokia metodika ir nurodo.



Konkrečiau - koks gamintojas ?
"Daugelis", "visi" - netinka.
Kawasaki/honda ne taip aprašo. Ar turi savo metodiką ROTAX ?

Plius - ne visada yra galimybė tikrinti šiltą. Pvz - perrinkus.
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1080sek,0.0134iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,897kb