Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Rotax 582 nukrito apsukos |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Szansas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #706 Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32Pranešimų: 212 | Reikalinga pagalba. Naudojant Rotax 582 pradėjo nebekilt apsukos. Kyla tik iki 5000 aps/min. Atrodo,lyg nusilpęs variklis būtų.Anksčiau variklis dirbo normaliai ir stovint vietoj budavo virš 6000 aps/min. Karbiuratoriai kaip ir lygiai atsidaro, žvakės irgi tvarkoj. Gal esate su tokiais dalykais susidūrę? | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | gali būti 1000 ir 1 priežastis.Tiesiog reikia žiūrėti iš eilės ir atmetinėti neteisingus spėjimus.Pradžai duoti padirbti ant mx sūkių ir nedelsiant išsukti žvakes.Jei jos tamsios-per riebus mišinys.Priežastys: sudilę adatos,per didelis kuro lygis,užsikišęs oro filtras ir t.t. jei žvakės gražios(kakavinės),matuok kompresiją.Jei bloga(<9)-sudilę žiedai,prikepę žiedai(kada darei nuanglinimą?) Ir t.t. ir pan.tiesiog reikia matyti variklio darbą,kad ką nusprest.Per internetą nebent kokia Palmyra galėtų išburti. | ||
Į viršų | | ||
Szansas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #706 Prisijungta: An Grd 14 2010, 07:32Pranešimų: 212 | Variklis dar kaip ir nesenas,apie 30 val praskraidęs. Buvau nuėmęs filtrus,tai ant 500 apsukos padidėjo. Žvakės rudos,kakavinės. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | vytas rašė ... jei žvakės gražios(kakavinės),matuok kompresiją.Jei bloga(<9)-sudilę žiedai,prikepę žiedai(kada darei nuanglinimą?) Vytai, bet kompresija Rotax 582: Theoretical: 11.5 Effective: 5.75 Rotax 503 Theoretical: 10.8 Effective: 6.2 Tai negi jei jau mažiau nei 9 kompresija, tai jau taip yra kritiška? | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Reali R582 naujo kompresija 10,5.jei mažiau nei 9-ne tragedija,bet 8,5 jau žiedai gerokai padilę,jei 8 jau prašosi remonto.Tiesiog,jei kompresija sumažėjusi,tai reik ieškot priežasčių,dėl ko taip yra.Gali būti paprasčiausia tarpelis tarp stūmoklio ir žiedo priaugęs "nagaro" ir žiedai nebevaikšto,dėl ko ir krenta kompresija. [ Redaguota Pr Spa 01 2012, 08:12 ] | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | vytas rašė ... Reali R582 naujo kompresija 10,5.jei mažiau nei 9-ne tragedija,bet 8,5 jau žiedai gerokai padilę,jei 8 jau prašosi remonto.Tiesiog,jei kompresija sumažėjusi,tai reik ieškot priežasčių,dėl ko taip yra.Gali būti paprasčiausia tarpelis tarp stūmoklio ir žiedo priaugęs "nagaro" ir žiedai nebevaikšto,dėl ko ir krenta kompresija. Vytai, o kokia matavimo metodika ? Bent jau keturtakčiam motociklui (2 cil, 1100 cc): - 20 ml tepalo - prasukti pora kartų alkūninį - matuoti. Matuojant "sausai" - skiriasi smarkiai. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | PovilasK rašė ... vytas rašė ... Reali R582 naujo kompresija 10,5.jei mažiau nei 9-ne tragedija,bet 8,5 jau žiedai gerokai padilę,jei 8 jau prašosi remonto.Tiesiog,jei kompresija sumažėjusi,tai reik ieškot priežasčių,dėl ko taip yra.Gali būti paprasčiausia tarpelis tarp stūmoklio ir žiedo priaugęs "nagaro" ir žiedai nebevaikšto,dėl ko ir krenta kompresija. Vytai, o kokia matavimo metodika ? Bent jau keturtakčiam motociklui (2 cil, 1100 cc): - 20 ml tepalo - prasukti pora kartų alkūninį - matuoti. Matuojant "sausai" - skiriasi smarkiai. rimciausia matuoti ant ka tik dirbusio (darbines temp) motoro. Tuo paciu ir tepimas uztikrintas. Daugelis gamintoju tokia metodika ir nurodo. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Ne kompresiją reik matuot, o pralaidumą ... Siūlyčiau el.blokus-uždegimo rites patikrint ... gal? | ||
Į viršų | | ||
rimantas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #623 Prisijungta: Sk Rgp 22 2010, 07:24Pranešimų: 44 | Du, galima sakyti, patyrę žmonės skirtingai nurodo matavimą. Tai gal gal tarp susispaudusių cilindre žiedų tarpelį matuoti? | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 739 | AR rašė ... PovilasK rašė ... vytas rašė ... Reali R582 naujo kompresija 10,5.jei mažiau nei 9-ne tragedija,bet 8,5 jau žiedai gerokai padilę,jei 8 jau prašosi remonto.Tiesiog,jei kompresija sumažėjusi,tai reik ieškot priežasčių,dėl ko taip yra.Gali būti paprasčiausia tarpelis tarp stūmoklio ir žiedo priaugęs "nagaro" ir žiedai nebevaikšto,dėl ko ir krenta kompresija. Vytai, o kokia matavimo metodika ? Bent jau keturtakčiam motociklui (2 cil, 1100 cc): - 20 ml tepalo - prasukti pora kartų alkūninį - matuoti. Matuojant "sausai" - skiriasi smarkiai. rimciausia matuoti ant ka tik dirbusio (darbines temp) motoro. Tuo paciu ir tepimas uztikrintas. Daugelis gamintoju tokia metodika ir nurodo. Konkrečiau - koks gamintojas ? "Daugelis", "visi" - netinka. Kawasaki/honda ne taip aprašo. Ar turi savo metodiką ROTAX ? Plius - ne visada yra galimybė tikrinti šiltą. Pvz - perrinkus. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System