Mano Sparnai: Diskusijos / Juridinė orlaivio statymo dalis. Įstatymai. CAA informacija / ULOPFe šiuo metu


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Ričard
Kt Grd 20 2012, 01:56
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Šiandien praleidome dvi valandas federacijų susitikime licencijavimo klausimu su CAA , Šumsko kabinete.

Karštos diskusijos vyko , nes buvo ir papildomi mokyklų šalininkai pakviesti Renato .

Aviakonstruktorius atstovavo Andrius Rimkevičius .

Šumskas pasiūlė sudėtingiausius "ULO" lėktuvų modelius atskirt , ir palikt jiems tik apmokymus mokyklose ULO rėmuose.
Visi kiti ULO lėktuvėliai bus ir atskirų instruktorių galimybė apmokymams.
Dovydas sakė paruoš tuos pakeitimus su konkrečiais lėktuvų modeliais.

Motorizuotos skraidyklės su paramotorais mažiausia domina CAA , ir čia manau nebus jau vargo .

Dabar keleta dokumentų liko iterpt į pagrindinį CAA dokumentą ir pateikt vėl.

Kolkas trumpai tiek.


[ Redaguota Kt Grd 20 2012, 07:58 ]
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Kt Grd 20 2012, 02:16
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401

Ričard rašė ...

Kodėl populiarūs motorizuoti parasparniai ? Kaina nemažesnė nei motoskraidyklės.


Ar tikrai? Vytai, kokia Tavo nuomonė?
Aš tuo abejoju, ypač pamatęs už kiek senesnės kartos motoskraidykles šiuo metu pardavinėja Anglijoje.

Parasparnio resursas - labai trumpas. Po 250-300 val. eksploatacijos sparnas tampa visišku skuduru, kurio jau neįmanoma "atgaivinti" ir tenka pirkti naują (arba naudotą, bet dar "nesuskraidytą").
Skraidyklės danga, rodos, "gyvena" ilgiau. Jei neklystu (tikuosi, nenusišnekėjau) skraidyklių dangą galima keisti, atnaujinti.
Kodėl Lietuvoje tokie populiarūs karšto oro balionai (skaičiuojant vienam gyventojui esame tarp pasaulio lyderių) - ir registruojami, ir brangūs, ir savarankiškai niekas nepasisiuva (išskyrus L.Simnišką iį Jonavos), ir pilotavimo mokoma tik oreivystės mokyklose.

Viską lemia žmogaus požiūris.

[ Redaguota Kt Grd 20 2012, 02:29 ]
Į viršų
Ričard
Kt Grd 20 2012, 02:55
Ricard
Užsiregistravęs dalyvis #1014
Prisijungta: Sk Rgs 30 2012, 07:00
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 218
Į balionus investuojama kaip į reklamą su žmonių skraidinimais . o ULO tai skrydžių "ligoniai" vartoja be išskaičiavimų.

Buvo tokių žmonių su savo keistais požiūriais , kad ir valtis kaimo žmogeliams suregistravo savu laiku.
Atsipeikėjo tik dabar. Panaikino. (Pradės dabar skęst ir plaukt į Kaliningradą)

Čia nuo valdininkų požiūrio priklauso , o ne nuo žmogaus .
Aišku grąžu kai rimta registracija ant sparno puikuojasi . Rimtas orlaivis O kokie pliusai ir minusai?



[ Redaguota Kt Grd 20 2012, 04:38 ]
Į viršų
Tinklalapis
AR
Kt Grd 20 2012, 07:54
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Ričard rašė ...



Šumskas pasūlė sudėtingiausius "ULO" lėktuvų modelius atskirt , ir palikt jiems tik apmokymus mokyklose ULO rėmuose.
Visi kiti ULO lėktuvėliai bus ir atskirų instruktorių galimybė apmokymams.
Dovydas sakė paruoš tuos pakeitimus su konkrečiais lėktuvų modeliais.



Del sito punkto Dovydas zadejo nepaskubeti ir gerai isdiskutuoti su suinteresuotomis pusemis. Ir tas lektuvu suskirstymas butu tik del mokymo.

Beje dar reiketu labai nuodugniai perziureti ir paredaguoti taisykliu projektus kuriuos teiksite CAA. Kol kas tie projektai neisbaigti (kalbu apie aiskuma, konkretuma, kuo maziau teksto ir redagavimas).

[ Redaguota Kt Grd 20 2012, 07:56 ]
Į viršų
Dovydas_S
Pn Grd 21 2012, 08:15
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Ko gero gal ne tipus išskirstysim o prisirišim prie greičių , nes lėktuvų tipai atsiranda , ir iškeliauja iš LT tad sąrašas sudėtingesnių lėktuvu greitai pasens .
Pasikonsultuosiu su didele patirtį turinčiais pilotais šiuo klausimu , bet manau jei lėktuvo kreiserinis greitis viršija 160km/h ko gero tokius reiks priskirti prie sudėtingesniūjų.
Būtu gerai kad dauguma išsakytu savo nuomones šiuo klausimu.....
Į viršų
NNN
Pn Grd 21 2012, 10:26
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Reno rašė ...

Ričard rašė ...

Kodėl populiarūs motorizuoti parasparniai ? Kaina nemažesnė nei motoskraidyklės.


Ar tikrai? Vytai, kokia Tavo nuomonė?
Aš tuo abejoju, ypač pamatęs už kiek senesnės kartos motoskraidykles šiuo metu pardavinėja Anglijoje.

Parasparnio resursas - labai trumpas. Po 250-300 val. eksploatacijos sparnas tampa visišku skuduru, kurio jau neįmanoma "atgaivinti" ir tenka pirkti naują (arba naudotą, bet dar "nesuskraidytą").
Skraidyklės danga, rodos, "gyvena" ilgiau. Jei neklystu (tikuosi, nenusišnekėjau) skraidyklių dangą galima keisti, atnaujinti.
Kodėl Lietuvoje tokie populiarūs karšto oro balionai (skaičiuojant vienam gyventojui esame tarp pasaulio lyderių) - ir registruojami, ir brangūs, ir savarankiškai niekas nepasisiuva (išskyrus L.Simnišką iį Jonavos), ir pilotavimo mokoma tik oreivystės mokyklose.

Viską lemia žmogaus požiūris.


Populiarumą mūsų veikloje lemia prieinamumas, o ne technologijos (na, jos aišku irgi įtakoja prieinamumą).
Visas judesys ULO veikloje juk prasidėjo nuo skraidyklių - trys pagrindiniai vamzdžiai, sauja trosų, "škuduro" gabalas, jokių reikalavimų galimybei skristi (nei licenzijų, nei registracijų, nei aerodromų).

Sparnams tampant sudėtingesniais, entuziastų skaičius ėmė mažėt, o administracinėms struktūroms ėmus "daryt tvarką" buvo pakristos prieinamumo šaknys ir susidomėjimas šiuo tipu visai ko nenunyko.

Tie patys, kurie sukūrė Lietuvoj šį ypatingai paprastą skrydžio būdą, motorizavo skraidyklių sparnus ir tuo padidino prieinamumą skrydžiui - vėl jokių licenzijų, registracijų, mokyklų.

Parasparnių atsiradimas mūsų nesudomino, nes mes jau ten buvom. Tačiau šio tipo prieinamumas yra maksimalus. Nors formaliai ir reik licenzijų, tačiau galima laisvai apsieit ir be jų, ypač tiems, kurie neturi durnų ambicijų rodytis kaip ir ką jie moką, ir kokie jie šaunūs ore . Žinoma, mokytis skrist būtina, tačiau kaip mokymasis ir lavinimasis yra susijęs su administracija? Aš tos sąsajos kažkaip neįžiūriu ... gal tiesiog apžlibęs esu ... Bet tai jau nuo gimimo, neišgydomas aklumas ... uždaryt mane reiktų, kad grėsmės visuomenei nekelčiau

Apibendrinant galima būt pasakyt, kad administratoriai būtent ir tarpsta ant mūsų ambicijų. Nenorėtume "toliau, aukščiau, greičiau", tai niekam mes neužkliūtume. Ar greičiau ir aukščiau už kitus skrendant skrydžio pojūtis yra stipresnis? Dangus mėlynesnis ir debesys baltesni? .
Į viršų
Marius
Pn Grd 21 2012, 04:49
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Dovydai, bet kreiserinis greitis gali būti pvz 120-170km/h kaip tada?
Ar neprasidės, kad mano kreiserinis greitis yra 120 km/h ir man tą tvarka negalioja?
Į viršų
Dovydas_S
Pn Grd 21 2012, 05:21
Dovydas_S
Užsiregistravęs dalyvis #209
Prisijungta: Pr Rgs 01 2008, 05:58
Pranešimų: 487
Siūlykit varijantą kaip padaryti, nes su tokiais lėktuvais kaip CTSW ,Šumskas aiškia pasakė ,kad nesutinka supaprastint licencijavimo taisyklių, nes neva jo manymu jie artimi PPL lygio lėktuvui , papraščiausias variantas būtu tokius lėktuvus ir pervesti prie tu PPL licencijų ir neskaudėtu mums galva, bet norisi kad visiem butu gerai todėl siūlykite sprendimo budus nes man jau galva skauda nuo galvojimo.
Niekada nesutiksiu kad dėl labai artimu PPL lėktuvų , būtu taikomos visiems ULO PPL artima licencijavimo tvarka.
Į viršų
vytas
Pn Grd 21 2012, 09:51
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Tai ir darykit greitį nuo 200km/h.CT,Dinamikai,Stingai kaip tik tokiais kreiseriais ir skraido.Kam save riboti,Viskas tinka-tokių lėktuvų savininkai ir turės babkių susimokėt už mokyklas.
Į viršų
KL
Št Grd 22 2012, 12:26
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
vytas rašė ...

Tai ir darykit greitį nuo 200km/h.CT,Dinamikai,Stingai kaip tik tokiais kreiseriais ir skraido...

Kai kalba pereina prie lėktuvų ir jų charakteristikų, galiu ir aš įsiterpti...:)
Siūlyčiau pasirenkant kriterijus vietoje skrydžio duomenų naudoti lėktuvų technines charakteristikas.
Kreiseriniai ar maksimalūs greičiai nustatomi skrydžio bandymu metu, arba deklaruojami gamintojų. Abiem atvejais yra sudėtinga ir/arba nepatikima.
Sparno įkrova (ploto ir svorio santykis) būtų paprasčiau ir objektyviau. Gali būti naudojamas ne pilno, o tuščio orlaivio (arba konstrukcijos) svoris, nes pilnas MTOW irgi yra "teorinis" 450 kg. Pasverti tuščią orlaivį būtų paprasčiau ir objektyviau, negu nustatyti maksimalų/kreiserinį greitį.
Be to, nebūtų pagundos prisikrauti į savo lėktuvą visokių "navarotų" ir papildomos įrangos. Viršijai svorį, eini į mokyklą, sumažinai iki legalios ribos - užteks instruktoriaus.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0841sek,0.0138iš to užklausomsDB užklausos:32. Naudojama atmintis:3,964kb