Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Mažos galios turboreaktyvinis variklis


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Mažos galios turboreaktyvinis variklis
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
inžinierius
Sk Sau 06 2013, 03:00
Užsiregistravęs dalyvis #301
Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51
Pranešimų: 93
Turėjau truputį laiko ir suprojektavau iki 200 N traukos TRV prototipą , kurio pagrindinė paskirtis - jėgos įrenginys oro taikiniams. Dabar tikslinamas termodinaminio proceso skaičiavimas, po to (gal būt) reiks pakoreguoti sudėtinių dalių geometriją.
Manau gal būt yra Lietuvoje ir daugiau susidomėjusių, o gal ir jau gaminančių kažką panašaus. Būtų malonu padiskutuoti.
trv_180-200n.rar
Į viršų
Darius BRU
Sk Sau 06 2013, 09:35
Užsiregistravęs dalyvis #885
Prisijungta: Pr Sau 02 2012, 08:52
Pranešimų: 78
O nebūtų paprasčiau nusipirkti gatavą variantą? http://www.adoos.ca/post/4627155/jet_cat_jetcat_turbine_titan_se
Į viršų
inžinierius
Pr Sau 07 2013, 09:38
Užsiregistravęs dalyvis #301
Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51
Pranešimų: 93
Taip, paprasčiau...Bet žiūrint iš optimalaus (galimo pasiekti) termodinaminio ciklo nvk (naudingo veiksmo koeficiento), vakaruose gaminami (ir pagrinde skirti plačiam vartojimui) TR varikliai nėra optimalūs dėl maksimalios leistinos temperatūros prieš turbinos ratą Tг, išcentrinio kompresoriaus galimo pasiekti suspaudimo laipsnio πk ir dujų srauto ištekėjimo greičio iš reaktyvinės tūtos.
"Apdirbus" informaciją gautą iš gamintojų (pagrinde vakarų) priėjau išvados, kad panaudojus kokybiškesnes (temperatūrai atsparesnius plienus turbinos ratui) medžiagas, bei atsisakius automobilinių turbinų kompresoriaus dalių (rato), kuris nėra skaičiuotas darbui 3...5 km aukščiui ir tokiems oro taikinio greičiams (350... 400 km/h), o pasiskaičiavus ir pagaminus reikiamus, būtų įmanoma pasiekti žymiai geresnių parametrų TRV. T.y. prie tų pačių geometrinių parametrų , gauti didesnė trauką ir galią.
Tai trumpai - be gilios teorinės analizės ir formuluočių...
Į viršų
optimistas
Pr Sau 07 2013, 08:23
optimistas
Užsiregistravęs dalyvis #207
Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40
Pranešimų: 192
daryti pagal vienetinį užsakymą kompresorių ir turbinos menteles?? net neįsivaizduoju, ką galima pasidaryti geriau ir pigiau negu gamina serijiniu būdu. Juk viskas į pinigus atsiremia.
Į viršų
NNN
Pr Sau 07 2013, 08:58
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Gal bus naudinga ... http://www.gizmag.com/ge-aviation-develop-advent-variable-cycle-jet-engine/25556/?utm_source=Gizmag+Subscribers&utm_campaign=548219e520-UA-2235360-4&utm_medium=email
Į viršų
inžinierius
An Sau 08 2013, 01:53
Užsiregistravęs dalyvis #301
Prisijungta: Kt Sau 01 2009, 06:51
Pranešimų: 93
Pilnai sutinku su gerb. optimisto nuomone, kurti ir gaminti vienetais apsimoka tik tuo atveju jei matoma galimybė padaryti daug geriau (kokybiškiau, geresnėmis tech. charakteristikomis) negu esami. Pigumas (apsimokamumas) pasiekiamas per realizacijos apimtis (arba spec. paskirties produktams - kai pateisinamas poreikis produkto išskirtinėms sąvybėms). Šiuolaikinėmis technologinėmis priemonėmis (5-ių ašių SPV (CNC) staklės , metalokeraminių detalių 3D spausdinimas vakuuminėse terpėse ir t.t.) pasiekiama ir padaroma daug. (jeigu nustosime žiūrėti iš "provincijos" pozicijų). Pasaulyje nėra tokios vienos įmonės ar koncerno kurioje viskas nuo "nulio" iki "gatavo". Kur bežiūrėsi gamyba - "kooperacinė". Kaip sakoma - "Maskva ne iš karto pasistatė". Bet kuri smulki įmonė pradėjo nuo "vienetų". Tobulinama "konstrukcija", po to "technologija" po to vėl "konstrukcija" ir t.t. Šiuolaikinės projektavimo priemonės (programos) įgalina labai daug sutaupyti lėšų, išvengti klaidų, praanalizuoti "gyvenimišką ciklą", susimuliuoti srautus (termodinaminius, aero-hidromechaninius), pagal veikiamas apkrovas ir parenkant medžiagas optimizuoti svorius sutaupant laiką (bene pagrindinis faktorius ne tik konkurencijoje) ir suprantama pinigus. Tik "gamyboje" "pamatyti" projektavimo klaidas ir po to imti jas taisyti - labai brangus malonumas. Kurios dažniausiai daug brangiau kainuoja negu tinkama šiuolaikinė programinė įranga leidžianti jų (klaidų) išvengti. Ne paskutiniojoje vietoje ir organizaciniai sugebėjimai (kaip klausimas būtų sprendžiamas,- per Europos paramos fondus -darbo vietų kūrimui, produkcijos konkurencingumo skatinimui, vyriausybiniai užsakymai ir t.t.) Tuo labiau, kad planuojama "atpiginti" darbo jėgos kaštus per mokesčių sistemos klaidų ištaisymą ir t.t. (Viltys produkcijos savikainos mažinimui). Ir entuziazmas ....
Tai tam kartui tiek.
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0677sek,0.0094iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,785kb